Hmm, kweenie, ik heb dan de neiging te snel in slaap te vallen.quote:
Hoe bevalt dat, al die nuchtere seks?quote:(En ik drink amper alcohol, kun je nagaan)
Uh ik heb vernomen dat het met XTC nog leuker is, heb het zelf overigens nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dronken sex hebben is nog leuker.
(En ik drink amper alcohol, kun je nagaan)
Ik normaal gesproken ook. Daarom drink ik ook weinig alcohol omdat ik meestal in slaap val.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, kweenie, ik heb dan de neiging te snel in slaap te vallen..
[..]
Hoe bevalt dat, al die nuchtere seks?
als je maar genoeg biedt vast welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:59 schreef NathaN het volgende:
Mag ik nog een klinker kopen?
Niet aan mij besteed. Drugs is een no go area voor mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uh ik heb vernomen dat het met XTC nog leuker is, heb het zelf overigens nooit gedaan![]()
Oooohhh je hebt een plaatje uitgezochtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh de Helling +O dan kan ik echt naar huis kruipen als het moet![]()
Le coq d'or ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Sunjammer het volgende:
De haan met de gouden ballen?
daarvoor kom ik dan toch te weinig in het pittoreske Barneveldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef Sunjammer het volgende:
"De Haan met de Gouden Ballen". Een sprookje van Hidde de Kippenboer.
Ooit wel eens een andere kip gezien dan een barnevelder in barneveld?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:02 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, met het oog op integratie moet een Friesche naam best kunnen in Barneveld toch?
Oh jawel hoor. Maar goed, die kippen zijn conservatief, gok ik?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Ooit wel eens een andere kip gezien dan een barnevelder in barneveld?
Niet echt het toonbeeld van integratie barneveld
Een in folie verpakte kip zeker ;-)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar goed, die kippen zijn conservatief, gok ik?
Haha, zou zomaar kunnen. Goed gegrilled!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Een in folie verpakte kip zeker ;-)
daardoor missen ze het zicht op de grote buitenwereldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Een in folie verpakte kip zeker ;-)
Hoi CDPquote:
Slut-Factor?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Stroekie het volgende:
heb je dit en het vorige topic nog een beetje terug gelezen ??
volgens mij is de sfeer weer rijp voor een tournament
Ik werd wakker van het druppen van smeltend ijs aan de binnenkant van het slaapkamerraam...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey wondieHow's life? Ik mis m'n menneke.
Nou met dat Homo tournament vorig jaar is er links en rechts ook nogal flink wat azijn gepistquote:
Dat is totaal aan me voorbijgegaan. Vertel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:09 schreef Stroekie het volgende:
Nou met dat Homo tournament vorig jaar is er links en rechts ook nogal flink wat azijn gepist![]()
Wat een gedoe ja, k lees het net. Sam moet gewoon z'n smoel houden inderdaad. Jerruh had wel een hele goede bui qua steekhoudende posts.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Stroekie het volgende:
Hoi CDP
heb je dit en het vorige topic nog een beetje terug gelezen ??
volgens mij is de sfeer weer rijp voor een tournament
Hij moet werken vanavond en we zouden elkaar donderdag pas zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
Waarom ga je niet naar hem toe?
ik heb je via PM de link gestuurdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is totaal aan me voorbijgegaan. Vertel.
Awwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij moet werken vanavond en we zouden elkaar donderdag pas zien.![]()
Komt goed, we smsen wat afquote:
Sterkte met de telefoonrekening eind van de maand, danquote:
It's worth itquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
Sterkte met de telefoonrekening eind van de maand, dan
Ah, weinig interessants, dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef Stroekie het volgende:
ik heb je via PM de link gestuurd
veel plezier ermee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |