Ik bepaal lekker zelf wanneer ik mijn smoel houd dus fuck off CDPquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat een gedoe ja, k lees het net. Sam moet gewoon z'n smoel houden inderdaad. Jerruh had wel een hele goede bui qua steekhoudende posts.
[..]
Hij moet werken vanavond en we zouden elkaar donderdag pas zien.![]()
Goh, en jij mag een ander wel iets opleggen zo te lezen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bepaal lekker zelf wanneer ik mijn smoel houd dus fuck off CDP
Nee, de geldingsdrang is nog niet op, vrees ik...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeez, is die "rel" nog steeds niet afgelopen?
Hooguit schijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben nog altijd 'incrowd' dus heilig
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh, en jij mag een ander wel iets opleggen zo te lezen?
Ik ben nog altijd 'incrowd' dus heilig
Sommigen snappen kennelijk niet dat iets dergelijks op de lange termijn uitgewerkt dienen te worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, de geldingsdrang is nog niet op, vrees ik...
Heb je een fijne dag gehad op je werk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik ga al weer bijna slapen hoor
Spannend! Doe je ook voor en na foto's?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef NathaN het volgende:
*slaapkamer maar eens herinricht*
Nee, daar ben ik dan weer te lui voor. Zo ingrijpend was het ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Spannend! Doe je ook voor en na foto's?
Haha.. jawel hoor. Heb weer gezorgd voor een hogere efficency wat betreft website beheer..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je een fijne dag gehad op je werk?
Dekbed eindelijk verschoond?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik dan weer te lui voor. Zo ingrijpend was het ook niet
Ofwel tijd investeren zodat je in het vervolg niet zoveel meer hoeft te doen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. jawel hoor. Heb weer gezorgd voor een hogere efficency wat betreft website beheer..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heerlijk als je broertje klasgenootjes over de vloer heeft en je kankerflikker enzo noemt.
Juist.. nou ja, zodat we meer kunnen doen in minder tijd. We hebben voorlopig nog wel voor maanden extra werk behalve nieuwe producten op de website zetten en dat soort dingen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ofwel tijd investeren zodat je in het vervolg niet zoveel meer hoeft te doen?
Je "moet" niks...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef Ang3l het volgende:
*Ploft op de bank na 12,5 uur werken*
O nee kut... *hijs* .... ik moet trainen zo....
Wat denk je dat ik net heb gedaan? Nee, meneer loopt nu nog erger te klieren..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]Sla hem op z'n smoel, dan leert ie het wel af.
Online zal ik wel winnen, IRL jij?quote:
*arm vlindertje masseer*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef Ang3l het volgende:
*Ploft op de bank na 12,5 uur werken*
O nee kut... *hijs* .... ik moet trainen zo....
Kutpubertjesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik net heb gedaan? Nee, meneer loopt nu nog erger te klieren..
Nee op dinsdag zit er idd geen echt MOETEN aan. Op vrijdag is dat wel wat anders.quote:
Pfff. Het is toch een hobby??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op dinsdag zit er idd geen echt MOETEN aan. Op vrijdag is dat wel wat anders.
Dan mag je echt alleen afzeggen met hele goede reden etc bla bla. "Want anders kun je geschorst worden!" ...
Klinkt maar suf...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op dinsdag zit er idd geen echt MOETEN aan. Op vrijdag is dat wel wat anders.
Dan mag je echt alleen afzeggen met hele goede reden etc bla bla. "Want anders kun je geschorst worden!" ...
quote:
Die's net 2 weken geleden hier verhuisd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Er is een interieurdesigner aan je verloren gegaan
Uh, nee. De dinsdag wel ja. Maar een demo-team is toch echt wel net een stapje verder dan hobby. Vandaar dat je ook dingen ondertekend bij de audities en zo.quote:
Niet onlogisch, als er ook anderen van je aanwezigheid afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Uh, nee. De dinsdag wel ja. Maar een demo-team is toch echt wel net een stapje verder dan hobby. Vandaar dat je ook dingen ondertekend bij de audities en zo.
Da's lang geleden! Dat speelde ik ooit op een monochroom scherm!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
JeejPrince of Persia in flash
Oh, okee. Krijg je er ook voor betaald? Anders heeft dat schorsen weinig zin volgens mij... "Ja, je kwam niet, dus mag je nu niet meer komen."... klinkt niet geheel logisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee. De dinsdag wel ja. Maar een demo-team is toch echt wel net een stapje verder dan hobby. Vandaar dat je ook dingen ondertekend bij de audities en zo.
Ik speelde 't in kleur, als een van de weinigen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's lang geleden! Dat speelde ik ooit op een monochroom scherm!
win ik toch (of angelquote:
Wheheh. Ik speelde het bij iemand anders want zelf hadden we nog geen computer. Nooit begrepen hoe dat spel werkte. En dat meisje wist me te vertellen dat de computer stuk ging als je te vaak op ESC druktequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik speelde 't in kleur, als een van de weinigen.
Maar ja, toen had je ook van die pimps die een Amiga hadden, en die speelden het in kleur, MET goed stereo geluid ipv. computerbliepjes.
juist zeg wat je wilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bepaal lekker zelf wanneer ik mijn smoel houd dus fuck off CDP
Maar accepteer dan ook de consequenties en ga niet huilen als mensen je niet mogen om wat je zegt.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ik speelde het bij iemand anders want zelf hadden we nog geen computer. Nooit begrepen hoe dat spel werkte. En dat meisje wist me te vertellen dat de computer stuk ging als je te vaak op ESC drukte
van jouquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar accepteer dan ook de consequenties en ga niet huilen als mensen je niet mogen om wat je zegt.
Valt er wel wat zinnigs over je te zeggen, dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
van jouach je hebt nog nooit iets zinnigs over mij gezegd en zat er altijd naast maar probeer het rustig nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |