ik kreeg ene Wilma?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
was dat een echt nummer???
copy paste is a joy forever
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
Zou het dan gebeurd zijn op een stukje waar geen camera op gericht was, is dat mogelijk? Het is wel erg apart te noemen ja maar ik heb geen ervaring met de streams en waar overal camera's staanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
Naninga? Dus alle kritiek en commentaar kan je via dat nummer spuien!quote:
En wat moeten ze dan? Kan je onderbouwen waarom jij dit allemaal zo onrechtvaardig vindt?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, hmm - kijken jullie hier nu mee?
zie hun profiel: Laatste bezoek: 8 minuten, 21 seconden geleden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, hmm - kijken jullie hier nu mee?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Brian: "Die punte van NL die gaan naar ons allemaal gewoon."
NS: "Eg wèèèl"
Brian: "Want Huub heef ze gestole."
nu de vraag waarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef partyyboyy het volgende:
Hier op FOk staat zelfs een foto waar te zien is dat het de stoel is!!!!!!!
maar de redactie gaat op Huub af, die te dronken was en het niet meer precies weet hoe het gebeurt is.
Go Redactie!![]()
![]()
![]()
Nou dat is dan lekker.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef partyyboyy het volgende:
Hier op FOk staat zelfs een foto waar te zien is dat het de stoel is!!!!!!!
maar de redactie gaat op Huub af, die te dronken was en het niet meer precies weet hoe het gebeurt is.
Go Redactie!![]()
![]()
![]()
Met gemak. Uit de beelden blijkt dat Huub slechts zijn hand op de schouder van NL had liggen en dat hij niet NL maar de stoel waar hij op zat geschopt heeft. En dus hoeft hij niet weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
En wat moeten ze dan? Kan je onderbouwen waarom jij dit allemaal zo onrechtvaardig vindt?
ik kon vanuit alle 4 de hoeken niet de schop zien?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het dan gebeurd zijn op een stukje waar geen camera op gericht was, is dat mogelijk? Het is wel erg apart te noemen ja maar ik heb geen ervaring met de streams en waar overal camera's staan
ah, thanks - GDK_REDACTIE, jullie voelen je nu toch hopelijk wel erg dom en lelijk? Niet eens het verstand om op je eigen beeldmateriaal te vertrouwen? Niet eens het inzicht hebben in wat dit DGK gaat brengen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
zie hun profiel: Laatste bezoek: 8 minuten, 21 seconden geleden.
Ja dus.
Die is gewoon bang voor dr eigen hachie.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef BuffyJan het volgende:
En NatteBlasia wil Sylvia er uitstemmen.
Hoe kom je daarbij? Voor zijn gevoel begon het allemaal net.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef opgebaarde het volgende:
Huub wil zelf vertrekken, laat hem gewoon of willen jullie hem opsluiten?![]()
nogmaals, kijk even het filmpje op rapidshare, gedeelte in de private daar zie je huub een zachte schop geven, en is ook hoorbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef snetje het volgende:
[..]
nu de vraag waardie foto heb ik dus gemist ....
![]()
Precies !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Met gemak. Uit de beelden blijkt dat Huub slechts zijn hand op de schouder van NL had liggen en dat hij niet NL maar de stoel waar hij op zat geschopt heeft. En dus hoeft hij niet weg.
de schop zie je wel. Nadat NL huub schopt en huub naar de private room loopt waar NL zit te bellen schopt huub richting NL. Alleen raakt hij 'm niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kon vanuit alle 4 de hoeken niet de schop zien?
huh, zag ik dat nou goed? HUUB, zagen we dat nou goed? En geqwoon NIET even terugspoelen die tape. fokking loosers.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, thanks - GDK_REDACTIE, jullie voelen je nu toch hopelijk wel erg dom en lelijk? Niet eens het verstand om op je eigen beeldmateriaal te vertrouwen? Niet eens het inzicht hebben in wat dit DGK gaat brengen?
Hij wil zelf pleite en hij zegt dat hij fysiek geweld gebruikt heeft wat helaas voor hem mislukt is, als DGK dit door de vingers zou zien dan maken ze zichzelf belachelijk met hun anderen beslissingen toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Met gemak. Uit de beelden blijkt dat Huub slechts zijn hand op de schouder van NL had liggen en dat hij niet NL maar de stoel waar hij op zat geschopt heeft. En dus hoeft hij niet weg.
hoeveel camera's hebben ze daarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het dan gebeurd zijn op een stukje waar geen camera op gericht was, is dat mogelijk? Het is wel erg apart te noemen ja maar ik heb geen ervaring met de streams en waar overal camera's staan
Zie vorige COS laatste berichtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lady-night het volgende:
wie heeft dat tel nummer?
Dat beseft de redactie ook wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijft het zeggen: een soap zonder 'goeden' en met alleen 'slechten' werkt niet. Zoals nu is DGK ten dode opgeschreven. Er moet (en zal) dus wel nieuw bloed komen met een positieve verhaallijn die Sylvia zullen steunen (al dan niet gescript). Anders kijkt er straks echt niemand meer.
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was) dat ze rustig gingen afwachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:27 schreef Missy_1974 het volgende:
bart voelt zich meteen verheven tov sylvia, oh die punten gaan we wel verdelen
jammer van bart, dus syl is het nieuwe target
klopt. Je HOORT inderdaad dat hij de stoel raaktquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals, kijk even het filmpje op rapidshare, gedeelte in de private daar zie je huub een zachte schop geven, en is ook hoorbaar.
Klopt want het was nog maar afwachten wie ze ervoor terug zouden krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was) dat ze rustig gingen afwachten.
Sukkel,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Roy_vdm het volgende:
Hahaha in groten getale kondigt men aan te stoppen met kijken. Blijf ik dan als enige over?? Volgens mij niet, het forum is drukker dan ooit!
Alweer?quote:
Denk ook dat ie zelf wegwil.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij wil zelf pleite en hij zegt dat hij fysiek geweld gebruikt heeft wat helaas voor hem mislukt is, als DGK dit door de vingers zou zien dan maken ze zichzelf belachelijk met hun anderen beslissingen toch?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Huub duidelijk de leukste
Toch knap, dat Natasia haar pijn en emoties over het afscheid van NL opzij kan zetten om over de komende strategie na te denken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was)
Stel je voor zeg. Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Ethel het volgende:
In de gouden kooi duren kwartiertjes wel erg lang zeg. Het is half 11 en Huub is er nog steeds. Mag hij dan toch blijven?
Druk vanavondquote:
Op de een of andere vreemde manier heb ik het gevoel van wel. Hoe ? Geen ideequote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Ethel het volgende:
In de gouden kooi duren kwartiertjes wel erg lang zeg. Het is half 11 en Huub is er nog steeds. Mag hij dan toch blijven?
Dat zou de enige rechtvaardige beslissing zijn, maar goed, rechtvaardig is het nooit geweest. Natasia bv is altijd al voorgetrokken en had altijd al extra privileges.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Ethel het volgende:
Ooh op die manier haha. Ik dacht al dat ik em 3 dubbel had verzondenquote:
kijk hier volgen 1.26 ofzo, duidelijk te zien in de private, en huub heeft dit nog beaamd tegen iedereen afgelopen uur, alleen maakte de fout het tegen brian te zeggen, anders was er nooit over begonnen, want de redactie wilde huub houden, en hielden dit stil (schat ik in)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef snetje het volgende:
[..]
hoeveel camera's hebben ze daarik denk toch genoeg dat ze echt alles kunnen filmen ....schijnbaar hebben ze het niet op de band en nemen het van huub aan ..(geen bewijs dus)..die zelf al helemaal niet meer weet wat er precies is gebeurd
![]()
die wist waarschijnlijk niet meer wat een been was of een stoel
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op de een of andere vreemde manier heb ik het gevoel van wel. Hoe ? Geen idee![]()
Alleen Bart kan hem volgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Copycat het volgende:
Paerlen voor de zwijnen dit.
Jut & Julquote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
Zitten Natasia en Amanda door klittenband aan elkaar vast...........
Big brother is een spinoff van DGKquote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
8 jaar geleden als concept............................en nu al nar de kloten
Echt zo totaal niet. Vooral Brian gaat dit ver boven zijn pet. Veel te ver, die hoort het fluiten in zijn hoofdquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
Huubje dit snappen ze toch helemaal niet!
aapjes zitten ook altijd zo tegen elkaar aanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
Zitten Natasia en Amanda door klittenband aan elkaar vast...........
Je was te dronken kunnen ze zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Plasmaboy: "Huub, mooi dat jij zelf toe wil geven dat je ook geschopt hebt, MAAR ons beeldmateriaal bewijst het tegendeel, je mag blijven !
komt goedquote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff 13 cossen zitten doorlezen, maar jesus waarom moet Huub er uit. Ik heb alle 4 de filmpjes gezien en hij heeft gewoon niet geschopt. Dit slaat echt werkelijk nergens. Moet de DGK nu nog leuk zijn ???![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
heeft .NL ook geweld gebruikt dan?
Precies ! concept DGK was er eerderquote:
Ja, zijn denksnelheid gaat Natasia, Amanda en Brian te boven.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt zo totaal niet. Vooral Brian gaat dit ver boven zijn pet. Veel te ver, die hoort het fluiten in zijn hoofd.
Ja, z'n naam is Dude.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
Zit NL al achter de PC ?
quote:
En ik blijf ook gewoon hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang jij blijft kijken en posten doe ik het ook
![]()
Dat zou rechtvaardigheid zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Plasmaboy: "Huub, mooi dat jij zelf toe wil geven dat je ook geschopt hebt, MAAR ons beeldmateriaal bewijst het tegendeel, je mag blijven !
Ik zie 'm inderdaad weer heel duidelijk een stoel raken. Ik begon al even aan mezelf te twijfelen, tnxquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
kijk hier volgen 1.26 ofzo, duidelijk te zien in de private
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang jij blijft kijken en posten doe ik het ook
![]()
niemand die een leuke media-actie in het hoofd heeft zitten?quote:
Huub werd te populair.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Ze wilden Huub er de eerste weken uit hebben.
Redactie toch!
Dat zou die zijn zeg...........huub zo lazerus dat hij het niet meer weet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Mjah hij was de enige van de twee hoorquote:
Amanda laat ik hierbij al automatisch buiten beschouwing. Nikswichtje.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, zijn denksnelheid gaat Natasia, Amanda en Brian te boven.
Gossie, nog iemand die Huub niet kan volgen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het blijft een looser tot op het laatste moment. Lompe alcoholist.
Inmiddels wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nog geen auto in beeld, ik blijf hopen![]()
Ze knalt wel zo alle kijkers weg en ze blaast zo een vriendschap op. Die kan dus best knallen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd te populair.
Amanda moet de knaller worden![]()
Helaas daar is tiequote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nog geen auto in beeld, ik blijf hopen![]()
ik heb alleen 1quote:
Ik lees nl. alleen dat Huub .NL wel of niet geschopt zou hebben, niet wat .NL gedaan heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah hij was de enige van de twee hoor
Het maakt niet uit, want DGK_REDACTIE gelooft liever wat er gezegd wordt, tis niet anders, ze zijn waarschijnlijk niet opgelleid voor dit soort observeringen. (REWINDknop enzo, poe)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Missy_1974 het volgende:
oke mijn ecuus bij deze !!!!
film nogmaals gekeken, NL zei rechterbeen een blauwe plek te hebben, huub schopt of tegen de stoel en misschien licht tegen het LINKER been, beelden zijn niet scherp genoeg.
als huub tegen de stoel aanschopt klopt en het en kan huub BLIJVEN !!!! wie o wie ziet scherp waar hij schopt
woont die in dezelfde straat dan ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze hebben maar 1 taxi tot hun beschikking, Nathanael is al thuis gebracht
1 geluk, ze hebben gelukkig geen dwangbuis bij zich........quote:
Maar op 3 en 4 is alleen die auto met die 2 stijve harken ervoorquote:
De filmpjes staan in de updatequote:Op zondag 4 februari 2007 22:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lees nl. alleen dat Huub .NL wel of niet geschopt zou hebben, niet wat .NL gedaan heeft
Naar de snackbar..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef snetje het volgende:
zelfde gasten weerhebben ze nattenel zo snel al naar huis gebracht
![]()
Hier ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef Suikeroom het volgende:
doe stream 3 terug!! stream 1 hapert
Mogelijk, ze heeft 24uur aangevraagdquote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Gaat ilona nou morgen ook weg????
betonnen schoentjes aan gedaan en daarna zwemles gegeven?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef snetje het volgende:
![]()
dat is ze vast van plan ja ....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mogelijk, ze heeft 24uur aangevraagd
Ja........., maar ik zal eerlijk zijn, van mij mag ze, want ik vind er echt saai..........lief maar saaiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef partyyboyy het volgende:
Is er hier niemand die die cap heeft gemaakt van Huub die tegen de bank schopt?
Ja van mij ook, maar het kost Sil d'r kop dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja........., maar ik zal eerlijk zijn, van mij mag ze, want ik vind er echt saai..........lief maar saaiiiiiiiiiiii
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vindt dat Natasia erg primair reageert in haar emoties.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?
Waar ze zometeen natuurlijk erg primair op gaat reagerenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vindt dat Natasia erg primair reageert in haar emoties.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?
Hotel zal het wel zijn..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef snetje het volgende:
![]()
Vind het niet te zien, kan er geen oordeel over geven.quote:
IDD! DAAROM! DIE REDACTIE GAAT FOUT AF OP HUUB Z'N DRONKEMANSOPMERKINGquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Missy_1974 het volgende:
oke mijn ecuus bij deze !!!!
film nogmaals gekeken, NL zei rechterbeen een blauwe plek te hebben, huub schopt of tegen de stoel en misschien licht tegen het LINKER been, beelden zijn niet scherp genoeg.
als huub tegen de stoel aanschopt klopt en het en kan huub BLIJVEN !!!! wie o wie ziet scherp waar hij schopt
wat wil je gaan doen dan ??? Die gasten daar zijn toch niet gestoord, kunnen toch ook banden terugspoelen en tot vervelens toe bekijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef Missy_1974 het volgende:
kom op met die screenie maar een duidelijke
Ik mag toch hopen dat de redactie betere beelden heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Missy_1974 het volgende:
Kom op mensen wie heeft hoge resolutie beelden, want nu wil ik 100% zeker weten dat hij hem raaktwant anders komt huubie mooi terug
Nee, das een koele kikker (te nuchter)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
Zou Sylvia gaan janken?
dat kunnen wij als fokkers toch wel uitzoeken toch wel iemand die het kan verduidelijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
IDD! DAAROM! DIE REDACTIE GAAT FOUT AF OP HUUB Z'N DRONKEMANSOPMERKING
Op Fok staat een foto, waar te zien is dat het tegen de BANK is. Maar ik kan hem niet vinden.
Iemand van hier heeft het gecapt. Met photoshop moet het zeker duidelijker te maken zijn.
ja, dat zeker!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Met photoshop moet het zeker duidelijker te maken zijn.
een regelrechte rat is het...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
OMG, dat haar van Brian in combinatie met dat nog halve snorretje![]()
Die gozer is net een pratende kut.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Prospera het volgende:
zucht... mag Huub terug?
Is wel lachen maar ik zou er een beetje KOTS achter zettenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Hij doet dit ook goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Sylvia kijkt vol bewondering naar Huub.....
Voelt zo onrechtvaardig he !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals. Godverdomme. Waarom, wáárom moet hij eruit?!
"Ik hou heel veel van je, dat weet je"quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat een lieve woorden van Huub voor Ilona.
Ik ben er stil van.
Tuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat kunnen wij als fokkers toch wel uitzoeken toch wel iemand die het kan verduidelijken
quote:
ze weet dat dit op tv komt, dus zo trekt ze de aandacht weer naar zich toe.,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef jessie het volgende:
Natasia zet dr vrolijke gezichtje weer op
Amsterdam...dichtbij tochquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
woont die in dezelfde straat dan ofzo
Het tweede grote verlies. Stel je voor, Nicolaas en Huub samen in de kooi die Natasia het leven zuur maken. Men o Men o Men ......quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Wat een verlies voor DGK.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het tweede grote verlies. Stel je voor, Nicolaas en Huub samen in de kooi die Natasia het leven zuur maken. Men o Men o Men ......![]()
van Sylvia toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Huub heeft Ilona's naam op zijn arm laten tatoeren?
Nena, silvia en ilonaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Fietsen ze nog ?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
KUT, ze laten de beste Real live Soapie gaan......
Ik kijk niet luister alleen, kan sommige koppen niet meer aanzienquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef pullup het volgende:
Viezer dan dit kan die kuttrol van een Natasia niet kijken
Huub heeft Ilona's en Sil en Nena's naam op zijn rug laten tatoeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Wat bedoelde hij daarmee?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
33 procent.
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Wat een verlies voor DGK.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef pronkjewail het volgende:
33% was toch zijn percentage in de laatste poll?
Er zal nooit meer zo,n eerlijk iemand komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Black_king het volgende:
wow ! Huub geeft zich bloot. En ze laten hem gaan. Eeuwig zonde.
HEAR! HEAR !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.
Dat méén je niet. Samen met die tribal tattoo?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft Ilona's en Sil en Nena's naam op zijn rug laten tatoeren.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |