ik kreeg ene Wilma?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
was dat een echt nummer???
copy paste is a joy forever
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
Zou het dan gebeurd zijn op een stukje waar geen camera op gericht was, is dat mogelijk? Het is wel erg apart te noemen ja maar ik heb geen ervaring met de streams en waar overal camera's staanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
Naninga? Dus alle kritiek en commentaar kan je via dat nummer spuien!quote:
En wat moeten ze dan? Kan je onderbouwen waarom jij dit allemaal zo onrechtvaardig vindt?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, hmm - kijken jullie hier nu mee?
zie hun profiel: Laatste bezoek: 8 minuten, 21 seconden geleden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, hmm - kijken jullie hier nu mee?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Brian: "Die punte van NL die gaan naar ons allemaal gewoon."
NS: "Eg wèèèl"
Brian: "Want Huub heef ze gestole."
nu de vraag waarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef partyyboyy het volgende:
Hier op FOk staat zelfs een foto waar te zien is dat het de stoel is!!!!!!!
maar de redactie gaat op Huub af, die te dronken was en het niet meer precies weet hoe het gebeurt is.
Go Redactie!![]()
![]()
![]()
Nou dat is dan lekker.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef partyyboyy het volgende:
Hier op FOk staat zelfs een foto waar te zien is dat het de stoel is!!!!!!!
maar de redactie gaat op Huub af, die te dronken was en het niet meer precies weet hoe het gebeurt is.
Go Redactie!![]()
![]()
![]()
Met gemak. Uit de beelden blijkt dat Huub slechts zijn hand op de schouder van NL had liggen en dat hij niet NL maar de stoel waar hij op zat geschopt heeft. En dus hoeft hij niet weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
En wat moeten ze dan? Kan je onderbouwen waarom jij dit allemaal zo onrechtvaardig vindt?
ik kon vanuit alle 4 de hoeken niet de schop zien?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het dan gebeurd zijn op een stukje waar geen camera op gericht was, is dat mogelijk? Het is wel erg apart te noemen ja maar ik heb geen ervaring met de streams en waar overal camera's staan
ah, thanks - GDK_REDACTIE, jullie voelen je nu toch hopelijk wel erg dom en lelijk? Niet eens het verstand om op je eigen beeldmateriaal te vertrouwen? Niet eens het inzicht hebben in wat dit DGK gaat brengen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
zie hun profiel: Laatste bezoek: 8 minuten, 21 seconden geleden.
Ja dus.
Die is gewoon bang voor dr eigen hachie.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef BuffyJan het volgende:
En NatteBlasia wil Sylvia er uitstemmen.
Hoe kom je daarbij? Voor zijn gevoel begon het allemaal net.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef opgebaarde het volgende:
Huub wil zelf vertrekken, laat hem gewoon of willen jullie hem opsluiten?![]()
nogmaals, kijk even het filmpje op rapidshare, gedeelte in de private daar zie je huub een zachte schop geven, en is ook hoorbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef snetje het volgende:
[..]
nu de vraag waardie foto heb ik dus gemist ....
![]()
Precies !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Met gemak. Uit de beelden blijkt dat Huub slechts zijn hand op de schouder van NL had liggen en dat hij niet NL maar de stoel waar hij op zat geschopt heeft. En dus hoeft hij niet weg.
de schop zie je wel. Nadat NL huub schopt en huub naar de private room loopt waar NL zit te bellen schopt huub richting NL. Alleen raakt hij 'm niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kon vanuit alle 4 de hoeken niet de schop zien?
huh, zag ik dat nou goed? HUUB, zagen we dat nou goed? En geqwoon NIET even terugspoelen die tape. fokking loosers.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, thanks - GDK_REDACTIE, jullie voelen je nu toch hopelijk wel erg dom en lelijk? Niet eens het verstand om op je eigen beeldmateriaal te vertrouwen? Niet eens het inzicht hebben in wat dit DGK gaat brengen?
Hij wil zelf pleite en hij zegt dat hij fysiek geweld gebruikt heeft wat helaas voor hem mislukt is, als DGK dit door de vingers zou zien dan maken ze zichzelf belachelijk met hun anderen beslissingen toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Met gemak. Uit de beelden blijkt dat Huub slechts zijn hand op de schouder van NL had liggen en dat hij niet NL maar de stoel waar hij op zat geschopt heeft. En dus hoeft hij niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |