Waar moet ik deze petitie ondertekenen......quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
Morgen ligt er een brief. 'Beste bewoners, het is een heftige week geweest. De redactie heeft, nu ze toch zo lekker bezig was, besloten dat ook Natasia het huis moet verlaten. Niet wegens geweld, niet wegens een overtredimg. Gewoon omdat we jouw hysterische gekrijs zat zijn en die afschuwelijke kop niet meer kunnen zien'.
Natas is graag triest.... en wil daarna er wel op willen meppen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Vandaar ook haar "oprechte" treurnis van het vertrek van NL![]()
Wishfull Thinkingquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
Morgen ligt er een brief. 'Beste bewoners, het is een heftige week geweest. De redactie heeft, nu ze toch zo lekker bezig was, besloten dat ook Natasia het huis moet verlaten. Niet wegens geweld, niet wegens een overtredimg. Gewoon omdat we jouw hysterische gekrijs zat zijn en die afschuwelijke kop niet meer kunnen zien'.
Even dramatisch als hilarisch en schrikbarend toekomstbeeldquote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef Sonique het volgende:
Vanaf nu in DGK:
Brian: NAtasia, kom je buiten spelen?
NAtasia: Misschien, alleen als ik op de schommel mag, en jij niet...
Brian: Nou, dan mag jij niet op m'n verjaardag komen!!
Amanda: Je bent hypokriet!
Brian: Wat?
Amanda: ja weet ik veel, eerst wel op je verjaardag, en nu niet... Das hypokriet!
Natasia: Ja inderdaad
Bart: Doe maar....
Ilona: Ik vind eigenlijk dat bRian gelijk heeft, maar Amanda maakt wel een punt...
Amanda: Maar jij bent ook hypokriet! Eerst wel rimpels, en nu niet... HYPOKRIET!!
Bart: Ik ga pokeren...
Natasia: Ik ga een strijkbout pakken...
Sylvia... die schommelt...
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef Sonique het volgende:
Vanaf nu in DGK:
Brian: NAtasia, kom je buiten spelen?
NAtasia: Misschien, alleen als ik op de schommel mag, en jij niet...
Brian: Nou, dan mag jij niet op m'n verjaardag komen!!
Amanda: Je bent hypokriet!
Brian: Wat?
Amanda: ja weet ik veel, eerst wel op je verjaardag, en nu niet... Das hypokriet!
Natasia: Ja inderdaad
Bart: Doe maar....
Ilona: Ik vind eigenlijk dat bRian gelijk heeft, maar Amanda maakt wel een punt...
Amanda: Maar jij bent ook hypokriet! Eerst wel rimpels, en nu niet... HYPOKRIET!!
Bart: Ik ga pokeren...
Natasia: Ik ga een strijkbout pakken...
Sylvia... die schommelt.
Post maar even, nu mag hetquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef lady1 het volgende:
ik heb nummer rechtstreeks vf gouden kooi wie wil het wie gaat ook bellen
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:16 schreef lady1 het volgende:
065-000000000
het maakt niet eens meer uit... de beslissing is genomen.. klaarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Missy_1974 het volgende:
huub schopt in de private duidelijk
tegen de stoel waar NL in zatquote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Missy_1974 het volgende:
huub schopt in de private duidelijk
035-00000000quote:Op zondag 4 februari 2007 22:16 schreef lady1 het volgende:
065-00000000
lady kijk de beelden nog een keer in de private, hij heeft geschopt, zegt hij ook zelf, dus kappequote:Op zondag 4 februari 2007 22:16 schreef lady1 het volgende:
blellen beslissing terug draaien
heeft hem niet geraakt bellennnnnnnnnnnnnn
Hij probeerde hem bewust te raken maar het lukte niet, zonde als je er toch uit moet dan moet je je tegenstander wel goed raken, tussen de ogen bijvoorbeeldquote:
laten we een advocaat inschakelen, ik wil heel graag Huub terug.quote:
035quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
060000000
Goedenavond, is Stijn of Frans aanwezig?
...
quote:
Hij zegt het omdat hij dat van anderen hoorde. Hij raakte NL niet, hij raakte zijn stoel. En niemand hoeft te kappe.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
lady kijk de beelden nog een keer in de private, hij heeft geschopt, zegt hij ook zelf, dus kappe
ze wilden huub erin houden, dat zei huub nog tegen ilona, maar huub maakt de fout het tegen brian te zeggen, brian meld dit aan de anderen en de redactie kan het niet verzwijgen helaas, want de beelden spreken voor zich jammer maar helaasquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
Doe niet zo moeilijk joh, ze hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef teamlead het volgende:
kunnen we ff kappen met die telefoonnummers? gracias
Was andersom toch.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef partyyboyy het volgende:
HUUB ZEGT ZELFS NU DAT HIJ BOVENOP HEM IS GESPRONGEN!!
EN DAT IS GEENEENS WAAR!!!
Nummer van Talpaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor nummer?
Wie eruit wordt gestemd wordt niet vervangen, wie eruit wordt gedonderd wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef XiChico het volgende:
Maar wat ik niet snap .. waarom komen er steeds nieuwe mensen? Het is toch wie het langste overblijft mag de villa houden, als je steeds nieuwe mensen inzet krijg je toch telkens mensen met verse moed die dus makkelijk een tijd blijven zitten.
Waarschijnlijk zagen ze alleen wat ze wilden zien.....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
mag gewoon niet.. en de baas leest mee vandaagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk joh, ze hebben het er zelf naar gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |