kan best zijn dat ie dronken was NL ook, op de beelden die je duidelijk dat huub schopt dus kunnen ze dat niet in de doofpot stommen, vooral omdat NL al liep te dreigen dat hij ging vechten voor die 10K, dan zijn de beelden bewijs dat huub schopt dus ook exitquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was dronken.
NL heeft het nog geen eens toegegeven.
Krijg je greenpeace op je dak en daar wil je niet mee mess-enquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat The Black Witch er ook uit moet vanwege fysiek geweld tegen NL
Meneer Max dat is het laatste wat ik mijn favorietje zou toewensen, maar je humor is ijzersterk.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef Meneermax het volgende:
Nena blijkt zwanger van Brian, en noemt het kind Huub. Als Brian over 9 maanden eindelijk wordt weggestemd ligt er een alimentatieclaim van hier tot Sint-Maarten.
Hupert weet toch van die kaartenactie af...die wil heus wel even checken het hoe en het waarom om zijn ego te strelenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub vindt FOK! helemaal niet leuk. Zijn z'n eigen woorden
Die zal hier misschien komen lezen, maar meer ook niet gok ik...
Wat niet is kan nog komen. Een beetje meer vertrouwen in het warme bad FOK!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
Huub vindt FOK! helemaal niet leuk. Zijn z'n eigen woorden
Die zal hier misschien komen lezen, maar meer ook niet gok ik...
Ja, de keiharde waarheid graag...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het " kringgesprek" zo meteen met Huub, ik verwacht er wel wat van
Ik vind wel dat de Jositband hier met grote regelmaat heel erg tekort gedaan wordtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef gomi het volgende:
t is echt gaar dat ze op basis van wat iemand aangepraat heeft gekregen diegene eruit gooien.
huub denk dat hij iets gedaan heeft, maar was te dronken om nog te weten. die is t aangepraat door die josti club die er nu nog inzit.
gooi die film erin en laat zien wat er werkelijk gebeurd is
lady nog een keer kijken want het is duidelijk zichtbaar dat huub zacht schopt, de spijkerbroek ook hoorbaar, en ook zegt hij het nu op de stream, dus ze kunnen niet anders dan huub naar huis sturenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef lady1 het volgende:
beelden net weer gezien hij leunde op zijn schouder en heeft niet geschopt tja wat weet een dronken man nog alle maal gouden kooi bellen voor elf beslissing terug draaien
was idd zijn schouder ( uit het updatetopic, video 4 is het heel duidelijk te zien, ook de schop van naëlzebub)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef lady1 het volgende:
beelden net weer gezien hij leunde op zijn schouder en heeft niet geschopt tja wat weet een dronken man nog alle maal gouden kooi bellen voor elf beslissing terug draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |