Zeker wetenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
de streams zullen in ieder geval nooit meer zo beroerd zijn als vanavond. DGK is exit.
Don Nathanaeleone.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
hij riep toch al steeds: je weet niet wie ik ben! Je weet niet wie ik ben!
Mafiabende!
JAAAAAAAAA SAMEN MET LekkerSimpelquote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef Maanvis het volgende:
Kaaaastaaanovaaaaaaa wordt de nieuwe bewoner!
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef Meneermax het volgende:
Yeah, de redactie had al een paardenkop in z'n bed gelegd vanmorgen
HiDiHo, waar ik benieuwd naar ben, en wat jij vast wel weet - was zijn de kijkcijfers voor de stream zo ongeveer, op een gemiddelde doordeweekse dag (ochtend/avond)?quote:
quote:
jij zou stoppen. wat kijk je nogquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
mute
Tranen laten om mensen die je amper kent.. en je kinderen en man laten stikkenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het moeilijk. Dat vond ze van Nena's vertrek ook. Zo oprecht is ze wel.
Tis een inkopper, maar eh, niet alleen als ze jankt. . .quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
god wat is dat kreng lelijk als ze jankt.
Nou...afwachten of hij daar ook zo'n grote bek heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Even herhalen : Kastanova wordt de nieuwe bewoner!
Die heeft zelf geschreven dat ie niet door de selectie kwamquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Ok, ik geef toe dat ik het DAN blijf volgen... (alleen geloof ik er geen FOK! van)quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Gemiddeld tien minuten langquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het moeilijk. Dat vond ze van Nena's vertrek ook. Zo oprecht is ze wel.
Is ze wel knap dan als ze niet jankt?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
god wat is dat kreng lelijk als ze jankt.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
huub: "nou zullen we gaan? ik moet nog ergens heen vanavond"
Dat is mijn volgende project, maar een stuk of honderd denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
HiDiHo, waar ik benieuwd naar ben, en wat jij vast wel weet - was zijn de kijkcijfers voor de stream zo ongeveer, op een gemiddelde doordeweekse dag (ochtend/avond)?
Oldenzaal tochquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef mr2004 het volgende:
In welke plaats woont die Huub trouwens ?
fuck you ,deed ze bij bart ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
NL was er ook niet doorheen. Vertelde hij vanmiddag.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die heeft zelf geschreven dat ie niet door de selectie kwam
Ze vinden niemand meer met deze humor.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef teamlead het volgende:
Zullen we gaan, want ik moet nog ergens anders heen
Heeeeeeeeeeeeeel makkelijk want die heefgt ze al een tijdje niet meerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef XiChico het volgende:
[..]
Tranen laten om mensen die je amper kent.. en je kinderen en man laten stikken, dat werkt niet.
Hij baalt er behoorlijk van hoor, dit is meer een zichzelf groot houden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef schizolientje het volgende:
Zo, Natasia kan de volgende afscheidsspeech gaan bedenken. Ik vind trouwens dat Huub het suuuuuuuuuuuuuuuuuuper opneemt allemaal.
Deed ze bij haar kinderen ook. Bij wie doet ze dat eigenlijk niet?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef mr2004 het volgende:
Ook dat constante sigaretje om zijn coole blik te kunnen blijven maken..
Hij lijkt wel 15 die Huub.
Dat mag niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
Ik snap het programma verder niet, maar ik vind dat ik het huis maar in moet en dan gewoon iedereen moet afslachten.
Je maakt mij niet wijs dat je nog niet bekend was met de acteerprestaties van Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef teamlead het volgende:
heb ik een opbloeiende liefde tussen NL en Natasia gemist ofzo
Jij komt volwassen overquote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef mr2004 het volgende:
Ook dat constante sigaretje om zijn coole blik te kunnen blijven maken..
Hij lijkt wel 15 die Huub.
Je timing kon niet beter! Spaar alleen die vrouw met dat lieve rimpelhoofd en die meid met die mestkever onder haar oog. Voor de rest: have fun!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ooit eens een aflevering gezien en wilde toen iedereen al dood hebben. Vooral die walgelijke walgelijke walgelijke walgelijke Brian. Nu kijk ik even en er is nog niets veranderd.
Ik snap het programma verder niet, maar ik vind dat ik het huis maar in moet en dan gewoon iedereen moet afslachten.
Als dat zo is, dan mogen ze die gast NU uit het huis sleuren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef r3gi3boy het volgende:
wat!!?!? hoor ik brian nou tegen NL fluisteren: ga je goed brother, sla hem in elkaar. ?@??!!?!??!?!#J!@L$J!%O!?@?!?!?
Euh dat was toch met die vriendin van Natasiaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef teamlead het volgende:
heb ik een opbloeiende liefde tussen NL en Natasia gemist ofzo
Ik weet nog toen Wilgo weg ging. Dat ging precies zo. 5 minuten later had ze haar mond vol sushi en was weer vrolijk aan het keuvelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef Copycat het volgende:
Straks gaat Natasia bij Huub ook dramatisch janken... of doorslaan.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:59 schreef Meneermax het volgende:
Natas had minder moeite om afscheid van d'r kinderen te nemen.
Prima, ga ik onthouden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je timing kon niet beter! Spaar alleen die vrouw met dat lieve rimpelhoofd en die meid met die mestkever onder haar oog. Voor de rest: have fun!
Amoebe is ook erg hoor, dat is die met die stem.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Prima, ga ik onthouden.
Eerst die Brian, dan die negerin en dan euh.... nou ja, dat zie ik dan wel.
Die kleine Patty Brard ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Prima, ga ik onthouden.
als hij net zo post als hij zich in de villa gedroeg, vrees ik LS taferelenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ach we zien Huub vast hier op FOK! dat is dan wel weer een schrale troost
Als je mij bedoelt, ik reageer op zoveel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:00 schreef mr2004 het volgende:
Marije gaat eens niet op mij zitten afgeven.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
als hij net zo post als hij zich in de villa gedroeg, vrees ik LS taferelen
Die taal ook die eruitkomt.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Amoebe is ook erg hoor, dat is die met die stem.
Amanda mag je als laatste doen. Langzaam. Pijnlijk. Waarschijnlijk blijft ze je wel constant een hypocriete meeloper noemen, maar dat moet je je maar niet persoonlijk aantrekkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef MUUS het volgende:
Prima, ga ik onthouden.
Ze is er ook al 3 dagen, onze diva nr 2.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef koolheid het volgende:
wtf is dat armanda wijf ofzo? dr handen zijn nu al bruin door die bimbonatasia, tering wat zit ze diep in dr reet zeg
Hé skatje, je weet tog? Als Wilgo dit ziet ga ik hoofdpijn krijgen!quote:
Inderdaad...ze wist niet dat ze voor Nena in de plaats kwam maar ze wist wel dat Nena eruit moestquote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef Miraaa het volgende:
Amanda :..........Normaal krijg je toch ook zo`n bandje te zien..........
Hey aman hoe zit dat nou.........je wist toch van niets ??????????![]()
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef laffer het volgende:
ik heb verdomme de hele dag naar de streams zitten te kijken![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Amoebe is ook erg hoor, dat is die met die stem.
Tof, verzoeknummers!quote:
geen last van en ik gebruik dezequote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef ruby het volgende:
Ik word een beetje vedrietig van die bufferende streams.
Geen school/werk?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef laffer het volgende:
Bofkont, ik had sociale verplichtingen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef laffer het volgende:
Helamaal mee eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef tipsch het volgende:
Dat Huub nu ook moet gaan, gaat er bij mij nog steeds niet in, hypocriete kutGDK-REDACTIE
amandaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef mr2004 het volgende:
Hoe heet die manke meeloopster met die bruine krullen?
Die piepstem was nog best een hele kunstquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk tyfuswijf die Natasia...die jat van ieder middelpunt der belangstelling de aandacht af door extreem zielig te gaan doen met een piepstem![]()
![]()
![]()
Gekkie, dit gebeurt toch ook allemaal om haar dwars te zitten! Alles draait om Natasiaaaaaaaaa die door dr familie gewoon Natasja genoemd wordt overigens ^_^quote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk tyfuswijf die Natasia...die jat van ieder middelpunt der belangstelling de aandacht af door extreem zielig te gaan doen met een piepstem![]()
![]()
![]()
ik had nog een hele hoop willen doen in huis vandaag, maar ik ben echt nergens aan toe gekomenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Bofkont, ik had sociale verplichtingen.![]()
2215 uurquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Ethel het volgende:
Moest Huub niet binnen een kwartier weg zijn ook? Dat kwartiertje is allang geleden of heb ik het verkeerd verstaan?
Natasia opppert nu; he 3 nieuwe, (en Huub en Ilona weg), dan kunnen we nu eindelijk Silvia wegstemmen.
Ik ook. Twee uurtjesquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Bofkont, ik had sociale verplichtingen.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, krijg de abslute teringtyfus! (en ja, dat lucht op)
Timmyquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef mr2004 het volgende:
Hoe heet die manke meeloopster met die bruine krullen?
Sure!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Huub voor de vorm in de taxi moet stappen en dat de taxi na vijf minuten terug komt rijden met Huub er in.
Mijn hele dag in de war.......quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ik had nog een hele hoop willen doen in huis vandaag, maar ik ben echt nergens aan toe gekomen![]()
Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, krijg de abslute teringtyfus! (en ja, dat lucht op)
Jongens ho nou de redactie wilde huub ook laten blijven maar huub zei zelf tegen brian dat hij schopte en dus kunnen ze gewoon niet anders in de film zie je ook duidelijk dat hij schopt, hoorbaar zelfs.quote:
Het moet een superlekker wijf zijn met hersens. Eentje die niet op haar mondje is gevallen en goed kan teasen. Dan ligt Brian er ook zo uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Acquiesce_ het volgende:
Ik hoop echt dat de 3 nieuwe bewoners Brian, Natasia en Amanda flink gaan lopen fokken! Met name Brian, wat een kut gozer is dat zeg, hij denkt dat hij alles is, om misselijk van te worden
Erger, zij beheerst mijn streams.......overal hoor ik die klote stem van haar er door heen, echt door alle streams........quote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
Huub vindt FOK! helemaal niet leuk. Zijn z'n eigen woordenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Twee uurtjes.
Maar ik denk dat dit weekend het laatste is dat ik zo'n streamslet ben. Ik check het nog wel even op COS (en uiteraard in het Hallo Huub topic), maar heb zo'n idee dat dit gaat doodbloeden. Bloedeloos. Is ook een kunst op zich, maar niet eentje waar ik voor thuis blijf.
lucht eigenlijk nog niet genoeg op, dit ga ik vast nog een keer plaatsen, hopelijk reageren die lafbekken daar nog eens.quote:
TEGEN EEN STOEL!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Jongens ho nou de redactie wilde huub ook laten blijven maar huub zei zelf tegen brian dat hij schopte en dus kunnen ze gewoon niet anders in de film zie je ook duidelijk dat hij schopt, hoorbaar zelfs.
Als je één keer op Fok! komt, wil je niets anders meerquote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub vindt FOK! helemaal niet leuk. Zijn z'n eigen woorden
Die zal hier misschien komen lezen, maar meer ook niet gok ik...
Kent Huub FOK! dan? En niet leuk, verdullekes heiligschennis, hij zit te fucken met mijn leven!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij was dronken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Jongens ho nou de redactie wilde huub ook laten blijven maar huub zei zelf tegen brian dat hij schopte en dus kunnen ze gewoon niet anders in de film zie je ook duidelijk dat hij schopt, hoorbaar zelfs.
DGK, tis wel klote allemaalkunnen jullie niks verzinnen om sylvia te beschermen want die heeft echt geen backup als ilona morgen weg gaat
Oohh dan! Oprotten HUUB!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
En Natasia ook, als die betreffende stoot ook stoïcijns genoeg blijft onder Natasia's herhaalaanvallen om vervolgens genadeloos verbaal terug te slaan, is Natasia in no time weggekwijnd.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Het moet een superlekker wijf zijn met hersens. Eentje die niet op haar mondje is gevallen en goed kan teasen. Dan ligt Brian er ook zo uit.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
Als die 3 nieuwen nou eens bovenop Natasia gaan zitten.
Dat zei ie vast omdat ie FOK gewoon niet goed kende.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb net nog ff et filmpie 4 keer gekeken vanuit alle hoeken maar er is een moment dat natahufter in die stoel bij de foon zit en het beeld er net op gaat, natamythil zit te wijzen naar huub zijn voet en zegt doe het nog eens een keer.....quote:
quote:
DE REDACTIE IS TOCH NIET DOM?? DE BEELDEN LIEGEN TOCH NIET?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
DGK, tis wel klote allemaalkunnen jullie niks verzinnen om sylvia te beschermen want die heeft echt geen backup als ilona morgen weg gaat
Ja en een nieuwe die het al een tijdje volgt en weet wat voor nagemaakten in die groep zitten..........dus ( als ilona gaat ) 3 nieuwe erin...........sylvia blij..........nieuwe ronde nieuwe kansen en hoppa..........amanda eruit.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het moet een superlekker wijf zijn met hersens. Eentje die niet op haar mondje is gevallen en goed kan teasen. Dan ligt Brian er ook zo uit.
Ik vind nog steeds dat The Black Witch er ook uit moet vanwege fysiek geweld tegen NLquote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
TEGEN EEN STOEL!
Brian gooide een glas kapot dus die had er ook uitgemoeten dan.
Vandaar ook haar "oprechte" treurnis van het vertrek van NLquote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef Prospera het volgende:
Natas heeft alweer een nagel gebroken, het is triest.
ja wij hebben de beelden waardoor Huub kan blijven.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
TEGEN EEN STOEL!
Brian gooide een glas kapot dus die had er ook uitgemoeten dan.
als het goed is kan hij Fok niet kijkenquote:
kan best zijn dat ie dronken was NL ook, op de beelden die je duidelijk dat huub schopt dus kunnen ze dat niet in de doofpot stommen, vooral omdat NL al liep te dreigen dat hij ging vechten voor die 10K, dan zijn de beelden bewijs dat huub schopt dus ook exitquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was dronken.
NL heeft het nog geen eens toegegeven.
Krijg je greenpeace op je dak en daar wil je niet mee mess-enquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat The Black Witch er ook uit moet vanwege fysiek geweld tegen NL
Meneer Max dat is het laatste wat ik mijn favorietje zou toewensen, maar je humor is ijzersterk.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef Meneermax het volgende:
Nena blijkt zwanger van Brian, en noemt het kind Huub. Als Brian over 9 maanden eindelijk wordt weggestemd ligt er een alimentatieclaim van hier tot Sint-Maarten.
Hupert weet toch van die kaartenactie af...die wil heus wel even checken het hoe en het waarom om zijn ego te strelenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Een beetje meer vertrouwen in het warme bad FOK!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
Ja, de keiharde waarheid graag...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het " kringgesprek" zo meteen met Huub, ik verwacht er wel wat van
Ik vind wel dat de Jositband hier met grote regelmaat heel erg tekort gedaan wordtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef gomi het volgende:
t is echt gaar dat ze op basis van wat iemand aangepraat heeft gekregen diegene eruit gooien.
huub denk dat hij iets gedaan heeft, maar was te dronken om nog te weten. die is t aangepraat door die josti club die er nu nog inzit.
gooi die film erin en laat zien wat er werkelijk gebeurd is
lady nog een keer kijken want het is duidelijk zichtbaar dat huub zacht schopt, de spijkerbroek ook hoorbaar, en ook zegt hij het nu op de stream, dus ze kunnen niet anders dan huub naar huis sturenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef lady1 het volgende:
beelden net weer gezien hij leunde op zijn schouder en heeft niet geschopt tja wat weet een dronken man nog alle maal gouden kooi bellen voor elf beslissing terug draaien
was idd zijn schouder ( uit het updatetopic, video 4 is het heel duidelijk te zien, ook de schop van naëlzebub)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef lady1 het volgende:
beelden net weer gezien hij leunde op zijn schouder en heeft niet geschopt tja wat weet een dronken man nog alle maal gouden kooi bellen voor elf beslissing terug draaien
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
Morgen ligt er een brief. 'Beste bewoners, het is een heftige week geweest. De redactie heeft, nu ze toch zo lekker bezig was, besloten dat ook Natasia het huis moet verlaten. Niet wegens geweld, niet wegens een overtredimg. Gewoon omdat we jouw hysterische gekrijs zat zijn en die afschuwelijke kop niet meer kunnen zien'.
jij hebt stront in je kop zitten, kijk en zet de dingen in een juist volgorde.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
kan best zijn dat ie dronken was NL ook, op de beelden die je duidelijk dat huub schopt dus kunnen ze dat niet in de doofpot stommen, vooral omdat NL al liep te dreigen dat hij ging vechten voor die 10K, dan zijn de beelden bewijs dat huub schopt dus ook exit
waarom niet? Heeft ie geen internet thuis?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
als het goed is kan hij Fok niet kijken
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
Morgen ligt er een brief. 'Beste bewoners, het is een heftige week geweest. De redactie heeft, nu ze toch zo lekker bezig was, besloten dat ook Natasia het huis moet verlaten. Niet wegens geweld, niet wegens een overtredimg. Gewoon omdat we jouw hysterische gekrijs zat zijn en die afschuwelijke kop niet meer kunnen zien'.
Wat wil je zeggen dan? 2 pizza salami en 2 koffie zo duur mogelijk (met melk en suiker) ?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef lady1 het volgende:
ik heb nummer rechtstreeks vf gouden kooi wie wil het wie gaat ook bellen
Ik vind jouw fantasieën altijd wel amusant. Keep up the good work!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
Welke dag gaat dit gebeuren, wil dan wel even thuis blijven om te kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef Sonique het volgende:
Vanaf nu in DGK:
Brian: NAtasia, kom je buiten spelen?
NAtasia: Misschien, alleen als ik op de schommel mag, en jij niet...
Brian: Nou, dan mag jij niet op m'n verjaardag komen!!
Amanda: Je bent hypokriet!
Brian: Wat?
Amanda: ja weet ik veel, eerst wel op je verjaardag, en nu niet... Das hypokriet!
Natasia: Ja inderdaad
Bart: Doe maar....
Ilona: Ik vind eigenlijk dat bRian gelijk heeft, maar Amanda maakt wel een punt...
Amanda: Maar jij bent ook hypokriet! Eerst wel rimpels, en nu niet... HYPOKRIET!!
Bart: Ik ga pokeren...
Natasia: Ik ga een strijkbout pakken...
Sylvia... die schommelt...
Waar moet ik deze petitie ondertekenen......quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
Natas is graag triest.... en wil daarna er wel op willen meppen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Vandaar ook haar "oprechte" treurnis van het vertrek van NL![]()
Wishfull Thinkingquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
Even dramatisch als hilarisch en schrikbarend toekomstbeeldquote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef Sonique het volgende:
Vanaf nu in DGK:
Amanda: ja weet ik veel, eerst wel op je verjaardag, en nu niet... Das hypokriet!
Ilona: Ik vind eigenlijk dat bRian gelijk heeft, maar Amanda maakt wel een punt...
Amanda: Maar jij bent ook hypokriet! Eerst wel rimpels, en nu niet... HYPOKRIET!!
Sylvia... die schommelt...
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:13 schreef Sonique het volgende:
Vanaf nu in DGK:
Sylvia... die schommelt.
Post maar even, nu mag hetquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef lady1 het volgende:
ik heb nummer rechtstreeks vf gouden kooi wie wil het wie gaat ook bellen
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:16 schreef lady1 het volgende:
065-000000000
het maakt niet eens meer uit... de beslissing is genomen.. klaarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Missy_1974 het volgende:
huub schopt in de private duidelijk
tegen de stoel waar NL in zatquote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Missy_1974 het volgende:
huub schopt in de private duidelijk
035-00000000quote:Op zondag 4 februari 2007 22:16 schreef lady1 het volgende:
065-00000000
lady kijk de beelden nog een keer in de private, hij heeft geschopt, zegt hij ook zelf, dus kappequote:Op zondag 4 februari 2007 22:16 schreef lady1 het volgende:
blellen beslissing terug draaien
heeft hem niet geraakt bellennnnnnnnnnnnnn
Hij probeerde hem bewust te raken maar het lukte niet, zonde als je er toch uit moet dan moet je je tegenstander wel goed raken, tussen de ogen bijvoorbeeldquote:
laten we een advocaat inschakelen, ik wil heel graag Huub terug.quote:
035quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
060000000
Goedenavond, is Stijn of Frans aanwezig?
...
quote:
Hij zegt het omdat hij dat van anderen hoorde. Hij raakte NL niet, hij raakte zijn stoel. En niemand hoeft te kappe.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
lady kijk de beelden nog een keer in de private, hij heeft geschopt, zegt hij ook zelf, dus kappe
ze wilden huub erin houden, dat zei huub nog tegen ilona, maar huub maakt de fout het tegen brian te zeggen, brian meld dit aan de anderen en de redactie kan het niet verzwijgen helaas, want de beelden spreken voor zich jammer maar helaasquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
Doe niet zo moeilijk joh, ze hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef teamlead het volgende:
kunnen we ff kappen met die telefoonnummers? gracias
Was andersom toch.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef partyyboyy het volgende:
HUUB ZEGT ZELFS NU DAT HIJ BOVENOP HEM IS GESPRONGEN!!
EN DAT IS GEENEENS WAAR!!!
Nummer van Talpaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor nummer?
Wie eruit wordt gestemd wordt niet vervangen, wie eruit wordt gedonderd wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef XiChico het volgende:
Maar wat ik niet snap .. waarom komen er steeds nieuwe mensen? Het is toch wie het langste overblijft mag de villa houden, als je steeds nieuwe mensen inzet krijg je toch telkens mensen met verse moed die dus makkelijk een tijd blijven zitten.
Waarschijnlijk zagen ze alleen wat ze wilden zien.....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
mag gewoon niet.. en de baas leest mee vandaagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk joh, ze hebben het er zelf naar gemaakt![]()
Hier op FOk staat zelfs een foto waar te zien is dat het de stoel is!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij zegt het omdat hij dat van anderen hoorde. Hij raakte NL niet, hij raakte zijn stoel. En niemand hoeft te kappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |