Tranen laten om mensen die je amper kent.. en je kinderen en man laten stikkenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het moeilijk. Dat vond ze van Nena's vertrek ook. Zo oprecht is ze wel.
Tis een inkopper, maar eh, niet alleen als ze jankt. . .quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
god wat is dat kreng lelijk als ze jankt.
Nou...afwachten of hij daar ook zo'n grote bek heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Even herhalen : Kastanova wordt de nieuwe bewoner!
Die heeft zelf geschreven dat ie niet door de selectie kwamquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Ok, ik geef toe dat ik het DAN blijf volgen... (alleen geloof ik er geen FOK! van)quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Gemiddeld tien minuten langquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het moeilijk. Dat vond ze van Nena's vertrek ook. Zo oprecht is ze wel.
Is ze wel knap dan als ze niet jankt?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
god wat is dat kreng lelijk als ze jankt.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
huub: "nou zullen we gaan? ik moet nog ergens heen vanavond"
Dat is mijn volgende project, maar een stuk of honderd denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
HiDiHo, waar ik benieuwd naar ben, en wat jij vast wel weet - was zijn de kijkcijfers voor de stream zo ongeveer, op een gemiddelde doordeweekse dag (ochtend/avond)?
Oldenzaal tochquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef mr2004 het volgende:
In welke plaats woont die Huub trouwens ?
fuck you ,deed ze bij bart ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
NL was er ook niet doorheen. Vertelde hij vanmiddag.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die heeft zelf geschreven dat ie niet door de selectie kwam
Ze vinden niemand meer met deze humor.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef teamlead het volgende:
Zullen we gaan, want ik moet nog ergens anders heen
Heeeeeeeeeeeeeel makkelijk want die heefgt ze al een tijdje niet meerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef XiChico het volgende:
[..]
Tranen laten om mensen die je amper kent.. en je kinderen en man laten stikken, dat werkt niet.
Hij baalt er behoorlijk van hoor, dit is meer een zichzelf groot houden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef schizolientje het volgende:
Zo, Natasia kan de volgende afscheidsspeech gaan bedenken. Ik vind trouwens dat Huub het suuuuuuuuuuuuuuuuuuper opneemt allemaal.
Deed ze bij haar kinderen ook. Bij wie doet ze dat eigenlijk niet?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef mr2004 het volgende:
Ook dat constante sigaretje om zijn coole blik te kunnen blijven maken..
Hij lijkt wel 15 die Huub.
Dat mag niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
Ik snap het programma verder niet, maar ik vind dat ik het huis maar in moet en dan gewoon iedereen moet afslachten.
Je maakt mij niet wijs dat je nog niet bekend was met de acteerprestaties van Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef teamlead het volgende:
heb ik een opbloeiende liefde tussen NL en Natasia gemist ofzo
Jij komt volwassen overquote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef mr2004 het volgende:
Ook dat constante sigaretje om zijn coole blik te kunnen blijven maken..
Hij lijkt wel 15 die Huub.
Je timing kon niet beter! Spaar alleen die vrouw met dat lieve rimpelhoofd en die meid met die mestkever onder haar oog. Voor de rest: have fun!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ooit eens een aflevering gezien en wilde toen iedereen al dood hebben. Vooral die walgelijke walgelijke walgelijke walgelijke Brian. Nu kijk ik even en er is nog niets veranderd.
Ik snap het programma verder niet, maar ik vind dat ik het huis maar in moet en dan gewoon iedereen moet afslachten.
Als dat zo is, dan mogen ze die gast NU uit het huis sleuren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef r3gi3boy het volgende:
wat!!?!? hoor ik brian nou tegen NL fluisteren: ga je goed brother, sla hem in elkaar. ?@??!!?!??!?!#J!@L$J!%O!?@?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |