quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Meneermax het volgende:
24-uurs ban voor de redactie?
klopt, de waarheid ligt gewoon allemaal op video vast. DGK_REDACTIE is te beroerd om die enige waarheid te gebruiken.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nee is NIET waar.Huub weet het zelf niet eens meer..was te bezopen
Mmm maar denk je dat je Alles gezien hebt?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij was fokking dronken. De beelden liegen niet. DGK-redactie kennelijk wel. Jammer.
z'n vriendjequote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Veulen het volgende:
Wie komt NL Halen?
Dat is de hamvraagquote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm maar denk je dat je Alles gezien hebt?
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef Ferdii het volgende:
ik dacht ik da teen 2de [persoon zag zitten in de auto...
Dat had ook niet veel gescheeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Prospera het volgende:
O jee, die fontein en die aankomende auto, het lijkt wel een uitvaart.
Het moet wel HEEEEEL erg bijzonder zijn wil ik de streams weer aanzetten. En dan nog. De redactie zei bij Nena al dat er meer Nena's waren, maar daar blijkt helemaal geen ene ruk van. Amanda is minimaal zo'n mongool als Brian, maar neigt zelfs meer naar Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Zouden ze vanavond al weer (een) nieuwe bewoner(s) klaar hebben staan, net als bij Nena?
Ze moeten wel snel wat spraakmakends naar binnen mieteren nu..
Vast wel, ze hebben een hele dag de tijd gehad om de nwe in de startblokken te zettenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zouden ze vanavond al weer (een) nieuwe bewoner(s) klaar hebben staan, net als bij Nena?
Ze moeten wel snel wat spraakmakends naar binnen mieteren nu..
nee de rouwdienstquote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wtf.....is dat de mafia?
Ja dat is zo . zaten 2 mensen in.. 1 chauffeur en nog ietsquote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef Ferdii het volgende:
ik dacht ik da teen 2de [persoon zag zitten in de auto...
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wtf.....is dat de mafia?
bron?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef Meneermax het volgende:
Patricia is de nieuwe bewoner!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |