Sure!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Huub voor de vorm in de taxi moet stappen en dat de taxi na vijf minuten terug komt rijden met Huub er in.
Mijn hele dag in de war.......quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ik had nog een hele hoop willen doen in huis vandaag, maar ik ben echt nergens aan toe gekomen![]()
Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, krijg de abslute teringtyfus! (en ja, dat lucht op)
Jongens ho nou de redactie wilde huub ook laten blijven maar huub zei zelf tegen brian dat hij schopte en dus kunnen ze gewoon niet anders in de film zie je ook duidelijk dat hij schopt, hoorbaar zelfs.quote:
Het moet een superlekker wijf zijn met hersens. Eentje die niet op haar mondje is gevallen en goed kan teasen. Dan ligt Brian er ook zo uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Acquiesce_ het volgende:
Ik hoop echt dat de 3 nieuwe bewoners Brian, Natasia en Amanda flink gaan lopen fokken! Met name Brian, wat een kut gozer is dat zeg, hij denkt dat hij alles is, om misselijk van te worden
Erger, zij beheerst mijn streams.......overal hoor ik die klote stem van haar er door heen, echt door alle streams........quote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk tyfuswijf die Natasia...die jat van ieder middelpunt der belangstelling de aandacht af door extreem zielig te gaan doen met een piepstem![]()
![]()
![]()
Huub vindt FOK! helemaal niet leuk. Zijn z'n eigen woordenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Twee uurtjes.
Maar ik denk dat dit weekend het laatste is dat ik zo'n streamslet ben. Ik check het nog wel even op COS (en uiteraard in het Hallo Huub topic), maar heb zo'n idee dat dit gaat doodbloeden. Bloedeloos. Is ook een kunst op zich, maar niet eentje waar ik voor thuis blijf.
lucht eigenlijk nog niet genoeg op, dit ga ik vast nog een keer plaatsen, hopelijk reageren die lafbekken daar nog eens.quote:
TEGEN EEN STOEL!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Jongens ho nou de redactie wilde huub ook laten blijven maar huub zei zelf tegen brian dat hij schopte en dus kunnen ze gewoon niet anders in de film zie je ook duidelijk dat hij schopt, hoorbaar zelfs.
Als je één keer op Fok! komt, wil je niets anders meerquote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub vindt FOK! helemaal niet leuk. Zijn z'n eigen woorden
Die zal hier misschien komen lezen, maar meer ook niet gok ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |