van Sylvia toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Huub heeft Ilona's naam op zijn arm laten tatoeren?
Nena, silvia en ilonaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Fietsen ze nog ?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
KUT, ze laten de beste Real live Soapie gaan......
Ik kijk niet luister alleen, kan sommige koppen niet meer aanzienquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef pullup het volgende:
Viezer dan dit kan die kuttrol van een Natasia niet kijken
Huub heeft Ilona's en Sil en Nena's naam op zijn rug laten tatoeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Wat bedoelde hij daarmee?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
33 procent.
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Wat een verlies voor DGK.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef pronkjewail het volgende:
33% was toch zijn percentage in de laatste poll?
Er zal nooit meer zo,n eerlijk iemand komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Black_king het volgende:
wow ! Huub geeft zich bloot. En ze laten hem gaan. Eeuwig zonde.
HEAR! HEAR !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.
Dat méén je niet. Samen met die tribal tattoo?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft Ilona's en Sil en Nena's naam op zijn rug laten tatoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |