quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mogelijk, ze heeft 24uur aangevraagd
Ja........., maar ik zal eerlijk zijn, van mij mag ze, want ik vind er echt saai..........lief maar saaiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Gaat ilona nou morgen ook weg????
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef partyyboyy het volgende:
Is er hier niemand die die cap heeft gemaakt van Huub die tegen de bank schopt?
Ja van mij ook, maar het kost Sil d'r kop dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja........., maar ik zal eerlijk zijn, van mij mag ze, want ik vind er echt saai..........lief maar saaiiiiiiiiiiii
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vindt dat Natasia erg primair reageert in haar emoties.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?
Waar ze zometeen natuurlijk erg primair op gaat reagerenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vindt dat Natasia erg primair reageert in haar emoties.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?
Hotel zal het wel zijn..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef snetje het volgende:
zelfde gasten weerhebben ze nattenel zo snel al naar huis gebracht
![]()
Vind het niet te zien, kan er geen oordeel over geven.quote:
IDD! DAAROM! DIE REDACTIE GAAT FOUT AF OP HUUB Z'N DRONKEMANSOPMERKINGquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Missy_1974 het volgende:
oke mijn ecuus bij deze !!!!
film nogmaals gekeken, NL zei rechterbeen een blauwe plek te hebben, huub schopt of tegen de stoel en misschien licht tegen het LINKER been, beelden zijn niet scherp genoeg.
als huub tegen de stoel aanschopt klopt en het en kan huub BLIJVEN !!!! wie o wie ziet scherp waar hij schopt
wat wil je gaan doen dan ??? Die gasten daar zijn toch niet gestoord, kunnen toch ook banden terugspoelen en tot vervelens toe bekijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef Missy_1974 het volgende:
kom op met die screenie maar een duidelijke
Ik mag toch hopen dat de redactie betere beelden heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Missy_1974 het volgende:
Kom op mensen wie heeft hoge resolutie beelden, want nu wil ik 100% zeker weten dat hij hem raaktwant anders komt huubie mooi terug
Nee, das een koele kikker (te nuchter)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
Zou Sylvia gaan janken?
dat kunnen wij als fokkers toch wel uitzoeken toch wel iemand die het kan verduidelijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
IDD! DAAROM! DIE REDACTIE GAAT FOUT AF OP HUUB Z'N DRONKEMANSOPMERKING
Op Fok staat een foto, waar te zien is dat het tegen de BANK is. Maar ik kan hem niet vinden.
Iemand van hier heeft het gecapt. Met photoshop moet het zeker duidelijker te maken zijn.
ja, dat zeker!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Met photoshop moet het zeker duidelijker te maken zijn.
een regelrechte rat is het...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
OMG, dat haar van Brian in combinatie met dat nog halve snorretje![]()
Die gozer is net een pratende kut.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Prospera het volgende:
zucht... mag Huub terug?
Is wel lachen maar ik zou er een beetje KOTS achter zettenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Hij doet dit ook goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Sylvia kijkt vol bewondering naar Huub.....
Voelt zo onrechtvaardig he !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals. Godverdomme. Waarom, wáárom moet hij eruit?!
"Ik hou heel veel van je, dat weet je"quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat een lieve woorden van Huub voor Ilona.
Ik ben er stil van.
Tuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat kunnen wij als fokkers toch wel uitzoeken toch wel iemand die het kan verduidelijken
quote:
ze weet dat dit op tv komt, dus zo trekt ze de aandacht weer naar zich toe.,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef jessie het volgende:
Natasia zet dr vrolijke gezichtje weer op
Amsterdam...dichtbij tochquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
woont die in dezelfde straat dan ofzo
Het tweede grote verlies. Stel je voor, Nicolaas en Huub samen in de kooi die Natasia het leven zuur maken. Men o Men o Men ......quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Wat een verlies voor DGK.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het tweede grote verlies. Stel je voor, Nicolaas en Huub samen in de kooi die Natasia het leven zuur maken. Men o Men o Men ......![]()
van Sylvia toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Huub heeft Ilona's naam op zijn arm laten tatoeren?
Nena, silvia en ilonaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Fietsen ze nog ?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
KUT, ze laten de beste Real live Soapie gaan......
Ik kijk niet luister alleen, kan sommige koppen niet meer aanzienquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef pullup het volgende:
Viezer dan dit kan die kuttrol van een Natasia niet kijken
Huub heeft Ilona's en Sil en Nena's naam op zijn rug laten tatoeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef worker het volgende:
Wat bedoelde hij daarmee?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
33 procent.
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef Black_king het volgende:
Wat een verlies voor DGK.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef pronkjewail het volgende:
33% was toch zijn percentage in de laatste poll?
Er zal nooit meer zo,n eerlijk iemand komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Black_king het volgende:
wow ! Huub geeft zich bloot. En ze laten hem gaan. Eeuwig zonde.
HEAR! HEAR !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.
Dat méén je niet. Samen met die tribal tattoo?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft Ilona's en Sil en Nena's naam op zijn rug laten tatoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |