quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mogelijk, ze heeft 24uur aangevraagd
Ja........., maar ik zal eerlijk zijn, van mij mag ze, want ik vind er echt saai..........lief maar saaiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Gaat ilona nou morgen ook weg????
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef partyyboyy het volgende:
Is er hier niemand die die cap heeft gemaakt van Huub die tegen de bank schopt?
Ja van mij ook, maar het kost Sil d'r kop dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja........., maar ik zal eerlijk zijn, van mij mag ze, want ik vind er echt saai..........lief maar saaiiiiiiiiiiii
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vindt dat Natasia erg primair reageert in haar emoties.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?
Waar ze zometeen natuurlijk erg primair op gaat reagerenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vindt dat Natasia erg primair reageert in haar emoties.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wedden dat ze daar dalijk over gaat flippen?
Hotel zal het wel zijn..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef snetje het volgende:
zelfde gasten weerhebben ze nattenel zo snel al naar huis gebracht
![]()
Vind het niet te zien, kan er geen oordeel over geven.quote:
IDD! DAAROM! DIE REDACTIE GAAT FOUT AF OP HUUB Z'N DRONKEMANSOPMERKINGquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Missy_1974 het volgende:
oke mijn ecuus bij deze !!!!
film nogmaals gekeken, NL zei rechterbeen een blauwe plek te hebben, huub schopt of tegen de stoel en misschien licht tegen het LINKER been, beelden zijn niet scherp genoeg.
als huub tegen de stoel aanschopt klopt en het en kan huub BLIJVEN !!!! wie o wie ziet scherp waar hij schopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |