Je was te dronken kunnen ze zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Plasmaboy: "Huub, mooi dat jij zelf toe wil geven dat je ook geschopt hebt, MAAR ons beeldmateriaal bewijst het tegendeel, je mag blijven !
komt goedquote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff 13 cossen zitten doorlezen, maar jesus waarom moet Huub er uit. Ik heb alle 4 de filmpjes gezien en hij heeft gewoon niet geschopt. Dit slaat echt werkelijk nergens. Moet de DGK nu nog leuk zijn ???![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
heeft .NL ook geweld gebruikt dan?
Precies ! concept DGK was er eerderquote:
Ja, zijn denksnelheid gaat Natasia, Amanda en Brian te boven.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt zo totaal niet. Vooral Brian gaat dit ver boven zijn pet. Veel te ver, die hoort het fluiten in zijn hoofd.
Ja, z'n naam is Dude.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
Zit NL al achter de PC ?
quote:
En ik blijf ook gewoon hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang jij blijft kijken en posten doe ik het ook
![]()
Dat zou rechtvaardigheid zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Plasmaboy: "Huub, mooi dat jij zelf toe wil geven dat je ook geschopt hebt, MAAR ons beeldmateriaal bewijst het tegendeel, je mag blijven !
Ik zie 'm inderdaad weer heel duidelijk een stoel raken. Ik begon al even aan mezelf te twijfelen, tnxquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
kijk hier volgen 1.26 ofzo, duidelijk te zien in de private
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang jij blijft kijken en posten doe ik het ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |