quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op de een of andere vreemde manier heb ik het gevoel van wel. Hoe ? Geen idee![]()
Alleen Bart kan hem volgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Copycat het volgende:
Paerlen voor de zwijnen dit.
Jut & Julquote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
Zitten Natasia en Amanda door klittenband aan elkaar vast...........
Big brother is een spinoff van DGKquote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
8 jaar geleden als concept............................en nu al nar de kloten
Echt zo totaal niet. Vooral Brian gaat dit ver boven zijn pet. Veel te ver, die hoort het fluiten in zijn hoofdquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
Huubje dit snappen ze toch helemaal niet!
aapjes zitten ook altijd zo tegen elkaar aanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
Zitten Natasia en Amanda door klittenband aan elkaar vast...........
Je was te dronken kunnen ze zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Plasmaboy: "Huub, mooi dat jij zelf toe wil geven dat je ook geschopt hebt, MAAR ons beeldmateriaal bewijst het tegendeel, je mag blijven !
komt goedquote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff 13 cossen zitten doorlezen, maar jesus waarom moet Huub er uit. Ik heb alle 4 de filmpjes gezien en hij heeft gewoon niet geschopt. Dit slaat echt werkelijk nergens. Moet de DGK nu nog leuk zijn ???![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef D.Rose het volgende:
heeft .NL ook geweld gebruikt dan?
Precies ! concept DGK was er eerderquote:
Ja, zijn denksnelheid gaat Natasia, Amanda en Brian te boven.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt zo totaal niet. Vooral Brian gaat dit ver boven zijn pet. Veel te ver, die hoort het fluiten in zijn hoofd.
Ja, z'n naam is Dude.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
Zit NL al achter de PC ?
quote:
En ik blijf ook gewoon hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang jij blijft kijken en posten doe ik het ook
![]()
Dat zou rechtvaardigheid zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Plasmaboy: "Huub, mooi dat jij zelf toe wil geven dat je ook geschopt hebt, MAAR ons beeldmateriaal bewijst het tegendeel, je mag blijven !
Ik zie 'm inderdaad weer heel duidelijk een stoel raken. Ik begon al even aan mezelf te twijfelen, tnxquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
kijk hier volgen 1.26 ofzo, duidelijk te zien in de private
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Zolang jij blijft kijken en posten doe ik het ook
![]()
niemand die een leuke media-actie in het hoofd heeft zitten?quote:
Huub werd te populair.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Ze wilden Huub er de eerste weken uit hebben.
Redactie toch!
Dat zou die zijn zeg...........huub zo lazerus dat hij het niet meer weet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
Mjah hij was de enige van de twee hoorquote:
Amanda laat ik hierbij al automatisch buiten beschouwing. Nikswichtje.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, zijn denksnelheid gaat Natasia, Amanda en Brian te boven.
Gossie, nog iemand die Huub niet kan volgen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het blijft een looser tot op het laatste moment. Lompe alcoholist.
Inmiddels wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nog geen auto in beeld, ik blijf hopen![]()
Ze knalt wel zo alle kijkers weg en ze blaast zo een vriendschap op. Die kan dus best knallen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd te populair.
Amanda moet de knaller worden![]()
Helaas daar is tiequote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nog geen auto in beeld, ik blijf hopen![]()
ik heb alleen 1quote:
Ik lees nl. alleen dat Huub .NL wel of niet geschopt zou hebben, niet wat .NL gedaan heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah hij was de enige van de twee hoor
Het maakt niet uit, want DGK_REDACTIE gelooft liever wat er gezegd wordt, tis niet anders, ze zijn waarschijnlijk niet opgelleid voor dit soort observeringen. (REWINDknop enzo, poe)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Missy_1974 het volgende:
oke mijn ecuus bij deze !!!!
film nogmaals gekeken, NL zei rechterbeen een blauwe plek te hebben, huub schopt of tegen de stoel en misschien licht tegen het LINKER been, beelden zijn niet scherp genoeg.
als huub tegen de stoel aanschopt klopt en het en kan huub BLIJVEN !!!! wie o wie ziet scherp waar hij schopt
woont die in dezelfde straat dan ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze hebben maar 1 taxi tot hun beschikking, Nathanael is al thuis gebracht
1 geluk, ze hebben gelukkig geen dwangbuis bij zich........quote:
Maar op 3 en 4 is alleen die auto met die 2 stijve harken ervoorquote:
De filmpjes staan in de updatequote:Op zondag 4 februari 2007 22:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lees nl. alleen dat Huub .NL wel of niet geschopt zou hebben, niet wat .NL gedaan heeft
Naar de snackbar..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef snetje het volgende:
zelfde gasten weerhebben ze nattenel zo snel al naar huis gebracht
![]()
Hier ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef Suikeroom het volgende:
doe stream 3 terug!! stream 1 hapert
Mogelijk, ze heeft 24uur aangevraagdquote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Gaat ilona nou morgen ook weg????
betonnen schoentjes aan gedaan en daarna zwemles gegeven?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef snetje het volgende:
zelfde gasten weerhebben ze nattenel zo snel al naar huis gebracht
![]()
dat is ze vast van plan ja ....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Gaat ilona nou morgen ook weg????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |