hoeveel camera's hebben ze daarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het dan gebeurd zijn op een stukje waar geen camera op gericht was, is dat mogelijk? Het is wel erg apart te noemen ja maar ik heb geen ervaring met de streams en waar overal camera's staan
Zie vorige COS laatste berichtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lady-night het volgende:
wie heeft dat tel nummer?
Dat beseft de redactie ook wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijft het zeggen: een soap zonder 'goeden' en met alleen 'slechten' werkt niet. Zoals nu is DGK ten dode opgeschreven. Er moet (en zal) dus wel nieuw bloed komen met een positieve verhaallijn die Sylvia zullen steunen (al dan niet gescript). Anders kijkt er straks echt niemand meer.
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was) dat ze rustig gingen afwachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:27 schreef Missy_1974 het volgende:
bart voelt zich meteen verheven tov sylvia, oh die punten gaan we wel verdelen
jammer van bart, dus syl is het nieuwe target
klopt. Je HOORT inderdaad dat hij de stoel raaktquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals, kijk even het filmpje op rapidshare, gedeelte in de private daar zie je huub een zachte schop geven, en is ook hoorbaar.
Klopt want het was nog maar afwachten wie ze ervoor terug zouden krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was) dat ze rustig gingen afwachten.
Sukkel,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Roy_vdm het volgende:
Hahaha in groten getale kondigt men aan te stoppen met kijken. Blijf ik dan als enige over?? Volgens mij niet, het forum is drukker dan ooit!
Alweer?quote:
Denk ook dat ie zelf wegwil.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij wil zelf pleite en hij zegt dat hij fysiek geweld gebruikt heeft wat helaas voor hem mislukt is, als DGK dit door de vingers zou zien dan maken ze zichzelf belachelijk met hun anderen beslissingen toch?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Huub duidelijk de leukste
Toch knap, dat Natasia haar pijn en emoties over het afscheid van NL opzij kan zetten om over de komende strategie na te denken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was)
Stel je voor zeg. Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Ethel het volgende:
In de gouden kooi duren kwartiertjes wel erg lang zeg. Het is half 11 en Huub is er nog steeds. Mag hij dan toch blijven?
Druk vanavondquote:
Op de een of andere vreemde manier heb ik het gevoel van wel. Hoe ? Geen ideequote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Ethel het volgende:
In de gouden kooi duren kwartiertjes wel erg lang zeg. Het is half 11 en Huub is er nog steeds. Mag hij dan toch blijven?
Dat zou de enige rechtvaardige beslissing zijn, maar goed, rechtvaardig is het nooit geweest. Natasia bv is altijd al voorgetrokken en had altijd al extra privileges.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Ethel het volgende:
Ooh op die manier haha. Ik dacht al dat ik em 3 dubbel had verzondenquote:
kijk hier volgen 1.26 ofzo, duidelijk te zien in de private, en huub heeft dit nog beaamd tegen iedereen afgelopen uur, alleen maakte de fout het tegen brian te zeggen, anders was er nooit over begonnen, want de redactie wilde huub houden, en hielden dit stil (schat ik in)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef snetje het volgende:
[..]
hoeveel camera's hebben ze daarik denk toch genoeg dat ze echt alles kunnen filmen ....schijnbaar hebben ze het niet op de band en nemen het van huub aan ..(geen bewijs dus)..die zelf al helemaal niet meer weet wat er precies is gebeurd
![]()
die wist waarschijnlijk niet meer wat een been was of een stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |