Dat beseft de redactie ook wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijft het zeggen: een soap zonder 'goeden' en met alleen 'slechten' werkt niet. Zoals nu is DGK ten dode opgeschreven. Er moet (en zal) dus wel nieuw bloed komen met een positieve verhaallijn die Sylvia zullen steunen (al dan niet gescript). Anders kijkt er straks echt niemand meer.
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was) dat ze rustig gingen afwachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:27 schreef Missy_1974 het volgende:
bart voelt zich meteen verheven tov sylvia, oh die punten gaan we wel verdelen
jammer van bart, dus syl is het nieuwe target
klopt. Je HOORT inderdaad dat hij de stoel raaktquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals, kijk even het filmpje op rapidshare, gedeelte in de private daar zie je huub een zachte schop geven, en is ook hoorbaar.
Klopt want het was nog maar afwachten wie ze ervoor terug zouden krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij zei net tegen Natasia (die alweer Syl's afscheid aan het plannen was) dat ze rustig gingen afwachten.
Sukkel,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Roy_vdm het volgende:
Hahaha in groten getale kondigt men aan te stoppen met kijken. Blijf ik dan als enige over?? Volgens mij niet, het forum is drukker dan ooit!
Alweer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |