Halloquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef Fliepke het volgende:
Hoi.
Ik zit hemelsbreed denk ik 500 meter van de positie van de fotograaf af. Er is overigens wel ergens een nijmegen topic hoor
Wat doet dat daar?! En dat gaat alleen maar over feestenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
Staat alleen in het verkeerde subforum.
In de buurt van wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Lijkt me in de buurt Fliepke, of zie ik dat zo verkeerd?
quote:
Ja, de Nimweegse fokkers zijn meestal import en student.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet dat daar?! En dat gaat alleen maar over feesten
Ze wilden niet verhuizen naar STA.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
De fotograaf zat er nog?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Fliepke het volgende:
potverdorie. Ik zit er maar gewoon 10 meter naast
Dat is dus nu voorbijquote:Op maandag 5 februari 2007 09:37 schreef Frollo het volgende:
Ik pleit al vele topics lang voor een Nijmegen-topic in STA, maar ja, 'men' wil het in UVT houden.
Mooi.quote:
Why?quote:
Te weinig, leuk kroegje is dat.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mooi.
Ik pleit dan wel voor een TT-verandering in bijvoorbeeld 'Het grote Nijmegen-topic #1'.
Wji wonen overigens keidicht bij elkaar, Fliepke!
Ga je ook wel eens een biertje pakken in Einstein, euh, Funkenstein?
Ja, oplichters daar. Smerig, niet vers en veel te duur. Om maar te zwijgen over het personeel. Ik haal liever een frietje bij het patathuysquote:Doe je ook wel eens een vergeten boodschap bij Spar 'de Betuwe'?
Zeg, Nijmegen is Gelderland, geen Brabantquote:Op maandag 5 februari 2007 09:54 schreef Frollo het volgende:
whehe, ik heb dat juist hier voor het eerst gehoord! Ben zelf een Noordhollander.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, Nijmegen is Gelderland, geen Brabant
Mijn ouwe stamkroeg toen ik nog in een studentenhuis op de Lange Hezel woonde.quote:
Haha, zo denk ik er precies over, en iedereen die ik ken!! Daarom schreef ik ook 'vergeten boodschap' want je gaat er echt niet heen als het niet hoeft.quote:Ja, oplichters daar. Smerig, niet vers en veel te duur. Om maar te zwijgen over het personeel.
Grappig, mijn vrouw heeft precies daar gewoond voordat we gingen samenwonen. Ze had een etage boven La Belle Epoque.quote:(Ik zit tegenover de prins van Friesland)
Fijnquote:Op maandag 5 februari 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
TT aangepast.
En Tonks ga ergens anders piepen, ik ben pas in Nijmegen geweest
Oh! En ik heb er jaren gewerkt
Ah, dat nimweegse accent is het recept tot vriendelijkheid daar. Ik heb ze iig nog nooit vriendelijk zien doen. Prachtig dat ze bijvoorbeeld ook nog gerust een seconde of 10 rustig doorgaan met een dom puzzeltje als je daar bij de kassa staat voordat ze beginnen met afrekenenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn ouwe stamkroeg toen ik nog in een studentenhuis op de Lange Hezel woonde.
[..]
Haha, zo denk ik er precies over, en iedereen die ik ken!! Daarom schreef ik ook 'vergeten boodschap' want je gaat er echt niet heen als het niet hoeft.
Je moet er echt altijd naar de THT datum kijken, en het fruit is sowieso niks. En dan dat personeel inderdaad. Als ze horen dat je geen Nimweegs accent hebt ben je lucht voor ze.
Ik zit dus boven die witgoedzaakquote:Grappig, mijn vrouw heeft precies daar gewoond voordat we gingen samenwonen. Ze had een etage boven La Belle Epoque.
Mijn hele familie woont al honderden jaren in Nijmegen, ben ik nu echt?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, de Nimweegse fokkers zijn meestal import en student.
Kweenie hoor. Moet ik eerst even voor voelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn hele familie woont al honderden jaren in Nijmegen, ben ik nu echt?
Ik zou zeggen, ga naar de Spar in de Lange Hezelstraat en neem de proef op de som. Als het personeel doet alsof je lucht bent en met elkaar door blijft kwekken terwijl ze natuurlijk wel hun handje ophouden voor je geld, dan ben je helaas niet Nimweegs genoeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn hele familie woont al honderden jaren in Nijmegen, ben ik nu echt?
Zo te horen is er weinig verschil met de Spar aan de St. Annastraat. Alleen krijg je er daar een filiaalmanager met een permanente zweetlucht bij.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:23 schreef Frollo het volgende:
Haha, zo denk ik er precies over, en iedereen die ik ken!! Daarom schreef ik ook 'vergeten boodschap' want je gaat er echt niet heen als het niet hoeft.
Je moet er echt altijd naar de THT datum kijken, en het fruit is sowieso niks. En dan dat personeel inderdaad. Als ze horen dat je geen Nimweegs accent hebt ben je lucht voor ze.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Moet ik eerst even voor voelen.
Dat doen ze ook als je duidelijk nimweegs bentquote:Op maandag 5 februari 2007 10:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga naar de Spar in de Lange Hezelstraat en neem de proef op de som. Als het personeel doet alsof je lucht bent en met elkaar door blijft kwekken terwijl ze natuurlijk wel hun handje ophouden voor je geld, dan ben je helaas niet Nimweegs genoeg.
HAHA, die witgoedzaak waar ze van een oude droogtrommel en een paar buizen een paar "mannetjes" gemaakt hebben. Die mannetjes zitten dan voor de winkel op een stoeltje.... Dat ziet er echt zoo treurig uit die zaak.quote:
jaquote:Op maandag 5 februari 2007 11:39 schreef nonzz het volgende:
[..]
HAHA, die witgoedzaak waar ze van een oude droogtrommel en een paar buizen een paar "mannetjes" gemaakt hebben. Die mannetjes zitten dan voor de winkel op een stoeltje.... Dat ziet er echt zoo treurig uit die zaak.
omg dat is waar ookquote:Op maandag 5 februari 2007 11:39 schreef nonzz het volgende:
[..]
HAHA, die witgoedzaak waar ze van een oude droogtrommel en een paar buizen een paar "mannetjes" gemaakt hebben. Die mannetjes zitten dan voor de winkel op een stoeltje.... Dat ziet er echt zoo treurig uit die zaak.
De Poort van Hees, omg, daar ben ik twee keer geweest.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef nonzz het volgende:
Ik hoorde trouwens dat De Poort van Hees gaat sluiten, en dat er een redelijk moderne kroeg oid in komt. Ben benieuwd!
met een leuk huisgenootje iigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef Fliepke het volgende:
Hoi.
Ik zit hemelsbreed denk ik 500 meter van de positie van de fotograaf af. Er is overigens wel ergens een nijmegen topic hoor
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze wilden niet verhuizen naar STA.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga naar de Spar in de Lange Hezelstraat en neem de proef op de som. Als het personeel doet alsof je lucht bent en met elkaar door blijft kwekken terwijl ze natuurlijk wel hun handje ophouden voor je geld, dan ben je helaas niet Nimweegs genoeg.
Héél volwassen hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Fliepke het volgende:
Nijmegen is een tijdelijk kunststukje rijker
[afbeelding]
Zo ben ik met mijn huisgenotenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Héél volwassen hoor!
Whehe, ik fiets er over vijf minuten langs, ik zal 'ns kijken of ik 'm zie staan.
shit man.... net langs gefietst. Niet op geletquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo ben ik met mijn huisgenoten
Ik hoop dat die scheur niet groter is geworden, want ik denk dat hij op het punt van kiepen staat
Gelukkig hebben we de fotos nog
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?quote:
ik ben immigrantquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?![]()
Niet gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:02 schreef Fliepke het volgende:
En Frollo?
Lijkt me wel wat om dan daar een keer alle stamgasten af te gaan en te vragen: heuy, ben jij Gabberkut?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Ik ook lindeholtquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:52 schreef GabberKut het volgende:
Nijmegen.. Mijn stad
Ich Liebe es!
Geboren en Getogen..
Lindenholt West
Leuvensbroekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
O en Nokwanda, Je kan ook gwoon op de foto afgaan![]()
De legendarische woorden van een middelbareschoolvriendin:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
Kijk hoe lindeholt west ik opeens benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef GabberKut het volgende:
Leuvensbroek is west..
En JDude is ook een wester??
Nope. Ik zat alleen in Nijmegen op school. Woonde destijds in Bemmel (al ben ik geboren in Druten) en tegenwoordig in Breda.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef GabberKut het volgende:
Leuvensbroek is west..
En JDude is ook een wester??
wheehehehequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Leuvensbroek. Geboren in de/het gildekamp.
heb je eigenlijk ook wel gelijk in (Het is dat ik er naar school moet anders mocht et wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef GabberKut het volgende:
hahaha leroy.. t enige wat nijmegen verpest is dat Arnep er zo dicht tegenaan zit..
Vroeger was ik blond..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef tonks het volgende:
Ik had trouwens wel een mandy in de klas in groep 1 t/m 5. maar die was blond
Ik zat op de lindehoeve. En dat je dat nog allemaal weet zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:55 schreef GabberKut het volgende:
[..]
Vroeger was ik blond..
K zat op de wingerd..
Groep 1&2 Leonne
Groep 3&4 Paula en Ineke
Groep 5 Anneke
Groep 6 Bart
Groep 7 Leonne
Groep 8 Agnes
Ah, Oost, daar wil mijn vrouw niet met mij naartoe verhuizen, omdat ze denkt dat daar alleen maar snobistische, pijprokende, creatieve beroepen uitoefenende, delicatessenwinkels en Lux bezoekende VPRO-leden wonen met kids op Vrije School 'de Sterrendans'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:32 schreef Posdnous het volgende:
Nijmegen-oost represent.
Wil je mij niet jaloers maken met je oude vlamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wheehehehekreeg mijn eerste zoen in de velden daar toen er nog geen huizen stonden daar en de Zellersacker net nieuw was en nog een modderbende
Preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, Oost, daar wil mijn vrouw niet met mij naartoe verhuizen, omdat ze denkt dat daar alleen maar snobistische, pijprokende, creatieve beroepen uitoefenende, delicatessenwinkels en Lux bezoekende VPRO-leden wonen met kids op Vrije School 'de Sterrendans'.
En ik wil er daarom juist wel heen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil je mij niet jaloers maken met je oude vlam
De sterrendans is geen vrije schoolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, Oost, daar wil mijn vrouw niet met mij naartoe verhuizen, omdat ze denkt dat daar alleen maar snobistische, pijprokende, creatieve beroepen uitoefenende, delicatessenwinkels en Lux bezoekende VPRO-leden wonen met kids op Vrije School 'de Sterrendans'.
Zo klinkt het wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De sterrendans is geen vrije school![]()
Ja, lijkt me ook ideaal om te wonen. Als je op een willekeurige zaterdag naar het cafe onder de Lux gaat, zitten ze daar ook allemaal. Van die geëmancipeerde, begin 30 zijnde, jonge, Groen links stemmende, hoogopgeleide, draagdoek moeders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het wordt nog druk zo, ik woon ook in de Lange Hezelstraat. Spar de Betuwe is best handig hoor inderdaad voor je vergeten boodschappen..quote:Op maandag 5 februari 2007 09:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mooi.
Ik pleit dan wel voor een TT-verandering in bijvoorbeeld 'Het grote Nijmegen-topic #1'.
Ga je ook wel eens een biertje pakken in Einstein, euh, Funkenstein? Doe je ook wel eens een vergeten boodschap bij Spar 'de Betuwe'? Haal je je kaas ook bij De Wit?
Die heb ik gezien donderdag!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Fliepke het volgende:
Nijmegen is een tijdelijk kunststukje rijker
[afbeelding]
Woon er vlakbij. De lucht is inderdaad niet te harden. Maar nog altijd een stuk beter dan het slachthuis dat in de zomer altijd zo heerlijk de deuren open zet om te luchtenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef GabberKut het volgende:
honig.. die fabriek stinkt altijd zo.. is dat IN de fabriek nog erger??
dat wil je niet wetenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef GabberKut het volgende:
honig.. die fabriek stinkt altijd zo.. is dat IN de fabriek nog erger??
Klopt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Onze', ga toch weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Posdnous het volgende:
OnzeGuusje
minister van Binnenlandse Zaken.
Dat is met de meeste burgemeesters. En wat ze deed was erg goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Onze', ga toch weg.
Ze kwam op mij altijd over alsof ze het burgemeesterschap van Nijmegen alleen zag als opstapje, als iets om in de picture te komen zodat ze iets écht belangrijks kon gaan doen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik meld me hier maar even als BeuningenaarAl is dat geen Nijmegen, het is toch wel de stad waar ik het me het meest verbonden mee voel
Ik ben benieuwd. Wat heb je voor nieuws?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef wingman3112 het volgende:
Nieuwe info over de DonJon is overigens ook bij mij te halen ; - ).
Lees het begin van dit topicquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil nu met dit topic Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
Ik meld me als Weurtenaarquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik meld me hier maar even als BeuningenaarAl is dat geen Nijmegen, het is toch wel de stad waar ik het me het meest verbonden mee voel
Vertel ja idd..quote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wat heb je voor nieuws?
Hallo Mandyquote:
Nu zie ik pas dat jij dat wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef GabberKut het volgende:
hahaha leroy.. t enige wat nijmegen verpest is dat Arnep er zo dicht tegenaan zit..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, ga je mee?
Het bed schijnt best zacht te zijn
Daar moesten wij op het stedelijk gym helemaal niks van hebben neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:03 schreef JDude het volgende:
Nijmegen. Toffe stad. Mijn middelbare school-periode (linksboven op de foto van Frollo) daar doorgebracht. Bij die Spar op de Hezelstraat kwam ik toen ook vaak. Kan me niet herinneren dat het personeel toen al zo kut was.
Verder was de Camelot aan de Grote Markt destijds mijn 'stamkroeg' en fietste ik dagelijks op en neer vanaf het nabijgelegen Bemmel.
En ohja. Stiekem had ik met mijn vader en broers een seizoenkaart bij de Grote Vijand uit Arnhem, hetgeen mij door menig schoolgenoot niet in dank werd afgenomen.
Nee man, wij waren gek daarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Op geen enkele school lijkt me. Ik denk zelfs dat je er op het Stedelijk Gym nog redelijk vanaf kwam.
Die is inmiddels dicht, en vervangen door Nijmegen, het centrale topic deel 17! Waarheen, ThomThom?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil nu met dit topic Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
Daar ligt de Brink.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Mark het volgende:
Je vergeet het centrum-huis
En de muziek staat daar atijd veel te hard aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zo te horen is er weinig verschil met de Spar aan de St. Annastraat. Alleen krijg je er daar een filiaalmanager met een permanente zweetlucht bij.
De Harmonie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:40 schreef Goover het volgende:
het snack barretje op de hoek met de lekkerste sate/pinda-saus van de regio
Ik heb er wel eens wat gegeten, was goed te doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Harmonie!
Nooit binnen geweest maar ik ruik wel vaak een enorme snacklucht als ik erlangs fiets. Ik weet niet of dat een goed teken is.
In dit geval wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
De Harmonie!
Nooit binnen geweest maar ik ruik wel vaak een enorme snacklucht als ik erlangs fiets. Ik weet niet of dat een goed teken is.
Lelijkste gebouw van Nijmegen, volgens een onderzoek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:37 schreef Posdnous het volgende:
Ben ik godverdegodver alweer genaaid bij Osnabrugge. Wat een kutwinkel is dat toch![]()
.
Op de 1 of andere manier weten ze me telkens toch te verleidenquote:
ja dat dat gebouw zit er ook echt niet uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lelijkste gebouw van Nijmegen, volgens een onderzoek.
Maar goed, hoezo genaaid? Lucht je hart eens.
Of de Coop Compact op de Archipelstraat. Nostalgisch smalle gangen die worden versperd door bejaarden met looprekjes, maar niemand wordt daar sjacherijnig van, want ondanks dat ze zijn ingelijfd door Coop is het nog steeds echt zo'nquote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef johnplayer het volgende:
Dan maar de Coop een paar straten verderop.
Voor die categorie aankopen ga ik meestal naar Doorman in de Ziekerstraat. Nog nooit spijt van gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier weten ze me telkens toch te verleiden.
Hoe kwam jij in de Compagnie terecht?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef broer het volgende:
In het topic in UVT ging het ooit over een graffiti-artiest. Vandaag kwam ik deze tegen op de deur van de wc in de Compagnie. (En nee, vraag me niet hoe ik in de Compagnie terecht kwam!)
[afbeelding]
Voor mij vast niet meer, we hebben daar een aantal keren fikse waterschade veroorzaakt vorig jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef Frollo het volgende:
Damn wat een ratten!
Vanaf nu gewoon streng zijn en er dus echt niet meer komen.
Alternatieven genoeg: It's, Expert, Modern, witgoedmarkt @ Lange Hezel.
Vooral die laatste kan ik je aanbevelen: ze nemen de tijd voor je en zijn niet duur! Okay, het zijn dan wel schademodellen die daar staan, dus er kán iets mee zijn, maar juist daarom zijn ze vrij coulant qua garantie.
Bij de Tempelier zat een lichtblauwe trui met een wit bloesje voor het raam. Dat vond ik al snel een no go.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef thaleia het volgende:
Tempelier gaat ook nog wel.
Ik vind het een oudemensencafé. En ik ben ernstig in de ontkenningsfase.quote:Echt, ik vind weinig mis met de Compagnie!
Heb er 7 jaar gewerkt, even afwachten hoe het wordt nu het verkocht isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef thaleia het volgende:
Tempelier gaat ook nog wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef Fliepke het volgende:
Allemaal van die mensen waarvan hun twintiger jaren op het eind lopen en nu staan ze daar in kluitjes op zoek naar die ene dame/heer. Het is er voor de rest soms wel eens leuk
Ha, de occasionbar?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik meen onthouden te hebben dat je laatst ook in El Sombrero was.
Dit is een KUT topic, die andere is wel leukquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:31 schreef Mark het volgende:
Ik heb je hier anders nog niet gezien: Nijmegen, het centrale topic deel 17! Waarheen, ThomThom?
(hint, hint)
Love it or hate it.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat dat gebouw zit er ook echt niet uit
Je hebt wel ook over mijn oma die daar haar boodschappen doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Of de Coop Compact op de Archipelstraat. Nostalgisch smalle gangen die worden versperd door bejaarden met looprekjes, maar niemand wordt daar sjacherijnig van, want ondanks dat ze zijn ingelijfd door Coop is het nog steeds echt zo'nbuurtsuper
Ik zit regelmatig in van Rijn is ook een leuke niks bijzonders kroeg in het zelfde rijtjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gisteren nog wat mensen de Compagnie aangeraden, omdat ik dat (na Ndrgrnd dan) oprecht de leukste kroeg in dat rijtje vind (en ze wilden niet ver hoeven lopen)
Tempelier gaat ook nog wel. Echt, ik vind weinig mis met de Compagnie!
Van Rijn,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in van Rijn is ook een leuke niks bijzonders kroeg in het zelfde rijtje![]()
12m2, 240e incl, Jacob Canisstraat (dus vlakbij de stad en uni)... daar kan het niet aan liggenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef thaleia het volgende:
Kutkamer?
Jouw oma is in goed gezelschap; Ik was er vanmiddag nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Je hebt wel ook over mijn oma die daar haar boodschappen doet![]()
Ik ben er na de verbouwing niet meer geweest (ik woonde er ook om de hoek) ik herinner me dus nog het kleine smalle winkeltjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef sooty het volgende:
[..]
Jouw oma is in goed gezelschap; Ik was er vanmiddag nog.
Werd je geïnspireerd door: Man kruipt door statiegeldautomaatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:12 schreef thaleia het volgende:
En ik! Ik heb de flessenautomaat weer eens op hol doen slaan![]()
Welke gang?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
hé een NijmegentopicWoon nu al weer een jaartje in Hoogeveldt!
Daar hebben ze toch regelmatig van die feesten?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke gang?
* Frollo is een oud gang 5-bewoner
Dat is dicht bij mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
12m2, 240e incl, Jacob Canisstraat (dus vlakbij de stad en uni)... daar kan het niet aan liggen
waar is hoogeveldtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
hé een NijmegentopicWoon nu al weer een jaartje in Hoogeveldt!
Jaaa daar wil iedereen toch wonen?quote:
Gang 1quote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke gang?
* Frollo is een oud gang 5-bewoner
Aan de overkant van het spoor, naast de bètafaculteit van de uni (meerdere flatgebouwen bij elkaar)quote:
Beuningen west staat anders wel aangegeven op de bordjes langs de Schoenaker hoor! Ik kom daar trouwens ook vandaan.quote:
Helemaal gelijk, waar heb ik dan gewoond, Zuid? Op het huis tegenover ons staat in ieder geval "Beuningen Zuid" geschreven met graffitiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:31 schreef Roolio het volgende:
[..]
Beuningen west staat anders wel aangegeven op de bordjes langs de Schoenaker hoor! Ik kom daar trouwens ook vandaan.
Als er nu nog maar 1900 wonen is er een ongelukje geweest met een flinke meteoriet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:49 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, waar heb ik dan gewoond, Zuid? Op het huis tegenover ons staat in ieder geval "Beuningen Zuid" geschreven met graffitiEn er zijn in mijn straat vorige maand 2 wietplantages opgerold. Het gaat goed met Beuningen
Het dorp Beuingen heeft trouwens 16.972 inwoners op 1 januari 2006, dat zal nu tegen de 1900 aanliggen vanwege de nieuwe wijk(en).
Daalsehof, zijstraat van de Daalseweg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa daar wil iedereen toch wonen?We hebben ondertussen al behoorlijk wat meer reacties na opnieuw een advertentie geplaatst te hebben
Waar woon jij dan?![]()
Als tijdens het uitgaan de nood een beetje hoog wordt, vind ik de tempelier een heerlijke kroeg om te schijtenquote:
Dat is om de hoek hier ja! "Moet" er morgen stemmenquote:
De Postweg ja, wat een drama.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef Posdnous het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xL7Gd2GcAZU
Hier kom ik elke dag langs.
Ik ook! Goeie heuvel voor de kuitspieren.quote:
Gildekamp, mijn geboorteplaatsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Leuvensbroek. Geboren in de/het gildekamp.
is ook maar gelul!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:12 schreef rubbereend het volgende:
Oss, gezellig tussen de messentrekkers
Vergeet de bommengooiers nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:12 schreef rubbereend het volgende:
Oss, gezellig tussen de messentrekkers
Wat een idioot punt is dat zeg! Meer ruimte voor fietsers dan voor auto's maar de auto's worden gedwongen over de suggestiestroken te rijden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef Posdnous het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xL7Gd2GcAZU
Hier kom ik elke dag langs.
Ik werk in Nijmegen, op de Universiteitquote:
Die onder de medische faculteit is volgens mij ook wel goedkoop. Naar horen zeggen was een band plakken iets van 2 euro.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Gutnre het volgende:
Pas geleden lagen er overal een gele halve a4tjes in de bus met reclame voor een goedkope fietsenmaker. Weet iemand misschien nog om wie het ging / het telefoonnummer?
HeJo 024-3501267quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Gutnre het volgende:
Pas geleden lagen er overal een gele halve a4tjes in de bus met reclame voor een goedkope fietsenmaker. Weet iemand misschien nog om wie het ging / het telefoonnummer?
Me 2, Erasmus 12e verdieping, what a viewquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik werk in Nijmegen, op de Universiteit![]()
Ik zit nog in het oude Beta gebouwquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Mert het volgende:
[..]
Me 2, Erasmus 12e verdieping, what a view![]()
Inderdaad, gisteren ook een hele tijd gezeten en muziek geluisterdquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
Nijmegen is love,
kroneburgpark is ultieme chill plek in t zonneke
Best veel geloof ik ja. In de periode 2000-2010 wordt er voor zo'n miljard euro vertimmerd en verbouwd in Heyendaal...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef JDude het volgende:
Was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het Universiteitsterrein... teeering wat heeft dat sportcentrum gekost?
Annefloor hoeft niet naar hocky?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef Viswijfje het volgende:
Annefloor en ik komen vanmiddag met de bus naar nijmegen!!!
Maar we weten nog niet wat we er kunnen doen.. iemand ideeen?
Nee, want ze zit niet hockeyquote:
Wat is de plupub eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:34 schreef thaleia het volgende:
Er zijn bandjes in de Plupub
Daar is geen entree van 10 euro en het bier is er ook nog goedkoper
![]()
Goedgoed, ik hou totaal niet van punk, maar wel van de plupub
Had Luyendijk nog een beetje een leuke lezing? Hij was de enige reden voor mij geweest om naar het boekenfeest te gaan. En tien euro voor hem alleen vond ik wat veel, dus toen ben ik maar helemaal niet meer geweest.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:21 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
En ik heb een handtekening weten te scoren van Joris Luyendijk, lekker sneu![]()
anders vraag je eerst ff wat ik er van vondquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef chibibo het volgende:
Vond Annefloor het een beetje gezellig in Nijmegen?
nee, maar wel het NIJMEGEN topic, laat ik nou toevallig foto's van NIJMEGEN te hebben gemaakt...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:19 schreef Kopstoot het volgende:
Dus?
Dit is toch niet het weertopic ofzo?
Koud was 't wel...
Eerlijk gezegd vond ik Luyendijk de enige tegenvaller van de avond (met Connie Palmen natuurlijk, maar daar was ik stiekem vooraf al vanuit gegaanquote:Op maandag 19 maart 2007 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Had Luyendijk nog een beetje een leuke lezing? Hij was de enige reden voor mij geweest om naar het boekenfeest te gaan. En tien euro voor hem alleen vond ik wat veel, dus toen ben ik maar helemaal niet meer geweest.
De Plupub is een leuke kroeg die is ontstaan uit een of ander krakersgedoe. Het zit aan de Van Oldebarneveldtstraat. En het is er eigenlijk best leuk. Al moet je wel even door het oude krakersimago heen kijken. Zo zijn ze al lang niet meer, maar zo lijkt het nog wel steeds.
Ik wist niet dat dat de vraag was.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef Posdnous het volgende:
Dat was niet echt een afhaalchinees volgens mij.
Oh ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Posdnous het volgende:
Nou ja, Hoo-Wah aan plein 44 staat toch wel bekend als 1 van de betere Chinezen van Nederland zelfs.
Dat was inderdaad een goede tent. Volgens mij hadden ze niet het 'echte' Chinese eten dat jij bedoelt, maar ik vond het absoluut een van de betere Chinezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
Helemaal aan het begin van de Oranjesingel, vlak bij het Keizer Karelplein, zat er tot vorig jaar ook een. Volgens mij wel een goeie, in elk geval een echte, want het was de eerste Chinees waar ik ooit daadwerkelijk Chinezen heb zien eten.
Zijn die goed?, ik heb er toevallig laatst een foldertje gehaald, maar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik bel altijd PandaExpress, en laat het dan gratis bezorgen, hoef ik tenminste niet in zo'n troosteloze wachtruimte de Autoweek of Revu van november 2005 te lezen.
http://www.pandaexpress.nl/
Ik vind van wel, het varieert wel, van perfect tot redelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zijn die goed?, ik heb er toevallig laatst een foldertje gehaald, maar nog niet geprobeerd.
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef broer het volgende:
In het topic in UVT ging het ooit over een graffiti-artiest. Vandaag kwam ik deze tegen op de deur van de wc in de Compagnie. (En nee, vraag me niet hoe ik in de Compagnie terecht kwam!)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het is![]()
Hier nog een trouwe Nijmegen inwoner![]()
ik woon:
[afbeelding]
hier![]()
Ik heb daar ook zo'n foto gemaakt een keer.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
wat een leip weer vandaag trouwens
[[url=http://gxp.mine.nu/photo/nijmegen1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://gxp.mine.nu/photo/nijmegen2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://gxp.mine.nu/photo/nijmegen3.jpg]afbeelding][/url]
(genomen met telefoon, dus geen gezeur over kwaliteit..)
Had dat eerder gezegt, iemand bij wie ik vaak kom aan de Annastraat (tegenover ook een erg goede chinees), heeft net haar kamer daar opgezegt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Posdnous het volgende:
En vlakbij de Cinematheek.
Ik wil daar ook wonen, ik heb een oogje op dat huis op de hoek van de Fransestraat en v Slichtenhorststr. (dream on Pos) .
Is dat niet waar die kraan voor de deur staat??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het is![]()
Hier nog een trouwe Nijmegen inwoner![]()
ik woon:
[afbeelding]
hier![]()
Dat was eerst De Gouden Kok. Dat was een behoorlijke baggertent. Is die nieuwe beter? Dat is mooi want ik woon er ongeveer 100 meter vandaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef GabberKut het volgende:
Lekkere afhaalchinees? Onderaan de lange hezel, Orient express ofzo heet ie
Ik heb gehoord dat ie juist heel goed was. Een collega van mij is er speciaal voor uit Oost komen rijden om daar met zijn vrouw onder de tl-balken te gaan zitten eten, want oh, die Gouden Kok was zóóó goed en zóóó lekker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dat was eerst De Gouden Kok. Dat was een behoorlijke baggertent.
Die kwam heel slecht uit de test van de consumentenbond ook. Ik haal er ongeveer een keer in de twee weken wat en ik moet zeggen dat best okay is. Ik haal gewoon zo'n bakje met een gerecht erin. Heb ik altijd ruim genoeg aan en het is niet te duur.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dat was eerst De Gouden Kok. Dat was een behoorlijke baggertent. Is die nieuwe beter? Dat is mooi want ik woon er ongeveer 100 meter vandaan.
Ik heb ooit eens in de Plak gegeten.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef J.A.N.A. het volgende:
* J.A.N.A. gaat zaterdagavond weer lekker bij Liberty eten![]()
Brieballenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:19 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in de Plak gegeten.....![]()
![]()
Nee dat is bij de burenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Is dat niet waar die kraan voor de deur staat??
Nee, Schoevers is (was) gevestigd in wat gewoon een woonhuis lijkt in de Javastraat. Alleen als opleidingscentrum herkenbaar aan het bord op de gevel en de rokende secretaressetjes in de tuin.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Posdnous het volgende:
Is dat met dat schoolpleintje? Daar ging ik vroeger altijd voetballen/basketballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |