Dat doen ze ook als je duidelijk nimweegs bentquote:Op maandag 5 februari 2007 10:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga naar de Spar in de Lange Hezelstraat en neem de proef op de som. Als het personeel doet alsof je lucht bent en met elkaar door blijft kwekken terwijl ze natuurlijk wel hun handje ophouden voor je geld, dan ben je helaas niet Nimweegs genoeg.
HAHA, die witgoedzaak waar ze van een oude droogtrommel en een paar buizen een paar "mannetjes" gemaakt hebben. Die mannetjes zitten dan voor de winkel op een stoeltje.... Dat ziet er echt zoo treurig uit die zaak.quote:
jaquote:Op maandag 5 februari 2007 11:39 schreef nonzz het volgende:
[..]
HAHA, die witgoedzaak waar ze van een oude droogtrommel en een paar buizen een paar "mannetjes" gemaakt hebben. Die mannetjes zitten dan voor de winkel op een stoeltje.... Dat ziet er echt zoo treurig uit die zaak.
omg dat is waar ookquote:Op maandag 5 februari 2007 11:39 schreef nonzz het volgende:
[..]
HAHA, die witgoedzaak waar ze van een oude droogtrommel en een paar buizen een paar "mannetjes" gemaakt hebben. Die mannetjes zitten dan voor de winkel op een stoeltje.... Dat ziet er echt zoo treurig uit die zaak.
De Poort van Hees, omg, daar ben ik twee keer geweest.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef nonzz het volgende:
Ik hoorde trouwens dat De Poort van Hees gaat sluiten, en dat er een redelijk moderne kroeg oid in komt. Ben benieuwd!
met een leuk huisgenootje iigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef Fliepke het volgende:
Hoi.
Ik zit hemelsbreed denk ik 500 meter van de positie van de fotograaf af. Er is overigens wel ergens een nijmegen topic hoor
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet dat daar?! En dat gaat alleen maar over feesten
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze wilden niet verhuizen naar STA.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga naar de Spar in de Lange Hezelstraat en neem de proef op de som. Als het personeel doet alsof je lucht bent en met elkaar door blijft kwekken terwijl ze natuurlijk wel hun handje ophouden voor je geld, dan ben je helaas niet Nimweegs genoeg.
Héél volwassen hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Fliepke het volgende:
Nijmegen is een tijdelijk kunststukje rijker
[afbeelding]
Zo ben ik met mijn huisgenotenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Héél volwassen hoor!
Whehe, ik fiets er over vijf minuten langs, ik zal 'ns kijken of ik 'm zie staan.
shit man.... net langs gefietst. Niet op geletquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo ben ik met mijn huisgenoten
Ik hoop dat die scheur niet groter is geworden, want ik denk dat hij op het punt van kiepen staat
Gelukkig hebben we de fotos nog
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?quote:
ik ben immigrantquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?![]()
Niet gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:02 schreef Fliepke het volgende:
En Frollo?
Lijkt me wel wat om dan daar een keer alle stamgasten af te gaan en te vragen: heuy, ben jij Gabberkut?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Ik ook lindeholtquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:52 schreef GabberKut het volgende:
Nijmegen.. Mijn stad
Ich Liebe es!
Geboren en Getogen..
Lindenholt West
Leuvensbroekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
O en Nokwanda, Je kan ook gwoon op de foto afgaan![]()
De legendarische woorden van een middelbareschoolvriendin:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |