Zo ben ik met mijn huisgenotenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Héél volwassen hoor!
Whehe, ik fiets er over vijf minuten langs, ik zal 'ns kijken of ik 'm zie staan.
shit man.... net langs gefietst. Niet op geletquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo ben ik met mijn huisgenoten
Ik hoop dat die scheur niet groter is geworden, want ik denk dat hij op het punt van kiepen staat
Gelukkig hebben we de fotos nog
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?quote:
ik ben immigrantquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?![]()
Niet gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:02 schreef Fliepke het volgende:
En Frollo?
Lijkt me wel wat om dan daar een keer alle stamgasten af te gaan en te vragen: heuy, ben jij Gabberkut?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Ik ook lindeholtquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:52 schreef GabberKut het volgende:
Nijmegen.. Mijn stad
Ich Liebe es!
Geboren en Getogen..
Lindenholt West
Leuvensbroekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
O en Nokwanda, Je kan ook gwoon op de foto afgaan![]()
De legendarische woorden van een middelbareschoolvriendin:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
"
Kijk hoe lindeholt west ik opeens benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef GabberKut het volgende:
Leuvensbroek is west..
En JDude is ook een wester??
Nope. Ik zat alleen in Nijmegen op school. Woonde destijds in Bemmel (al ben ik geboren in Druten) en tegenwoordig in Breda.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef GabberKut het volgende:
Leuvensbroek is west..
En JDude is ook een wester??
wheehehehequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Leuvensbroek. Geboren in de/het gildekamp.
heb je eigenlijk ook wel gelijk in (Het is dat ik er naar school moet anders mocht et wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef GabberKut het volgende:
hahaha leroy.. t enige wat nijmegen verpest is dat Arnep er zo dicht tegenaan zit..
Vroeger was ik blond..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef tonks het volgende:
Ik had trouwens wel een mandy in de klas in groep 1 t/m 5. maar die was blond
Ik zat op de lindehoeve. En dat je dat nog allemaal weet zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:55 schreef GabberKut het volgende:
[..]
Vroeger was ik blond..
K zat op de wingerd..
Groep 1&2 Leonne
Groep 3&4 Paula en Ineke
Groep 5 Anneke
Groep 6 Bart
Groep 7 Leonne
Groep 8 Agnes
Ah, Oost, daar wil mijn vrouw niet met mij naartoe verhuizen, omdat ze denkt dat daar alleen maar snobistische, pijprokende, creatieve beroepen uitoefenende, delicatessenwinkels en Lux bezoekende VPRO-leden wonen met kids op Vrije School 'de Sterrendans'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:32 schreef Posdnous het volgende:
Nijmegen-oost represent.
Wil je mij niet jaloers maken met je oude vlamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wheehehehekreeg mijn eerste zoen in de velden daar toen er nog geen huizen stonden daar en de Zellersacker net nieuw was en nog een modderbende
Preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, Oost, daar wil mijn vrouw niet met mij naartoe verhuizen, omdat ze denkt dat daar alleen maar snobistische, pijprokende, creatieve beroepen uitoefenende, delicatessenwinkels en Lux bezoekende VPRO-leden wonen met kids op Vrije School 'de Sterrendans'.
En ik wil er daarom juist wel heen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil je mij niet jaloers maken met je oude vlam
De sterrendans is geen vrije schoolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, Oost, daar wil mijn vrouw niet met mij naartoe verhuizen, omdat ze denkt dat daar alleen maar snobistische, pijprokende, creatieve beroepen uitoefenende, delicatessenwinkels en Lux bezoekende VPRO-leden wonen met kids op Vrije School 'de Sterrendans'.
Zo klinkt het wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De sterrendans is geen vrije school![]()
Ja, lijkt me ook ideaal om te wonen. Als je op een willekeurige zaterdag naar het cafe onder de Lux gaat, zitten ze daar ook allemaal. Van die geëmancipeerde, begin 30 zijnde, jonge, Groen links stemmende, hoogopgeleide, draagdoek moeders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het wordt nog druk zo, ik woon ook in de Lange Hezelstraat. Spar de Betuwe is best handig hoor inderdaad voor je vergeten boodschappen..quote:Op maandag 5 februari 2007 09:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mooi.
Ik pleit dan wel voor een TT-verandering in bijvoorbeeld 'Het grote Nijmegen-topic #1'.
Wji wonen overigens keidicht bij elkaar, Fliepke!
Ga je ook wel eens een biertje pakken in Einstein, euh, Funkenstein? Doe je ook wel eens een vergeten boodschap bij Spar 'de Betuwe'? Haal je je kaas ook bij De Wit?
Die heb ik gezien donderdag!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Fliepke het volgende:
Nijmegen is een tijdelijk kunststukje rijker
[afbeelding]
Woon er vlakbij. De lucht is inderdaad niet te harden. Maar nog altijd een stuk beter dan het slachthuis dat in de zomer altijd zo heerlijk de deuren open zet om te luchtenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef GabberKut het volgende:
honig.. die fabriek stinkt altijd zo.. is dat IN de fabriek nog erger??
dat wil je niet wetenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef GabberKut het volgende:
honig.. die fabriek stinkt altijd zo.. is dat IN de fabriek nog erger??
Klopt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Onze', ga toch weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Posdnous het volgende:
OnzeGuusje
minister van Binnenlandse Zaken.
Dat is met de meeste burgemeesters. En wat ze deed was erg goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Onze', ga toch weg.
Ze kwam op mij altijd over alsof ze het burgemeesterschap van Nijmegen alleen zag als opstapje, als iets om in de picture te komen zodat ze iets écht belangrijks kon gaan doen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik meld me hier maar even als BeuningenaarAl is dat geen Nijmegen, het is toch wel de stad waar ik het me het meest verbonden mee voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |