quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik meld me hier maar even als BeuningenaarAl is dat geen Nijmegen, het is toch wel de stad waar ik het me het meest verbonden mee voel
Ik ben benieuwd. Wat heb je voor nieuws?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef wingman3112 het volgende:
Nieuwe info over de DonJon is overigens ook bij mij te halen ; - ).
Lees het begin van dit topicquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil nu met dit topic Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
Ik meld me als Weurtenaarquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik meld me hier maar even als BeuningenaarAl is dat geen Nijmegen, het is toch wel de stad waar ik het me het meest verbonden mee voel
Vertel ja idd..quote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wat heb je voor nieuws?
Hallo Mandyquote:
Nu zie ik pas dat jij dat wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef GabberKut het volgende:
hahaha leroy.. t enige wat nijmegen verpest is dat Arnep er zo dicht tegenaan zit..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, ga je mee?
Het bed schijnt best zacht te zijn
Daar moesten wij op het stedelijk gym helemaal niks van hebben neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:03 schreef JDude het volgende:
Nijmegen. Toffe stad. Mijn middelbare school-periode (linksboven op de foto van Frollo) daar doorgebracht. Bij die Spar op de Hezelstraat kwam ik toen ook vaak. Kan me niet herinneren dat het personeel toen al zo kut was.
Verder was de Camelot aan de Grote Markt destijds mijn 'stamkroeg' en fietste ik dagelijks op en neer vanaf het nabijgelegen Bemmel.
En ohja. Stiekem had ik met mijn vader en broers een seizoenkaart bij de Grote Vijand uit Arnhem, hetgeen mij door menig schoolgenoot niet in dank werd afgenomen.
Nee man, wij waren gek daarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Op geen enkele school lijkt me. Ik denk zelfs dat je er op het Stedelijk Gym nog redelijk vanaf kwam.
Die is inmiddels dicht, en vervangen door Nijmegen, het centrale topic deel 17! Waarheen, ThomThom?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil nu met dit topic Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
Daar ligt de Brink.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Mark het volgende:
Je vergeet het centrum-huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |