quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik meld me hier maar even als BeuningenaarAl is dat geen Nijmegen, het is toch wel de stad waar ik het me het meest verbonden mee voel
Ik ben benieuwd. Wat heb je voor nieuws?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef wingman3112 het volgende:
Nieuwe info over de DonJon is overigens ook bij mij te halen ; - ).
Lees het begin van dit topicquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil nu met dit topic Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
Ik meld me als Weurtenaarquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik meld me hier maar even als BeuningenaarAl is dat geen Nijmegen, het is toch wel de stad waar ik het me het meest verbonden mee voel
Vertel ja idd..quote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wat heb je voor nieuws?
Hallo Mandyquote:
Nu zie ik pas dat jij dat wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:51 schreef GabberKut het volgende:
hahaha leroy.. t enige wat nijmegen verpest is dat Arnep er zo dicht tegenaan zit..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, ga je mee?
Het bed schijnt best zacht te zijn
Daar moesten wij op het stedelijk gym helemaal niks van hebben neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:03 schreef JDude het volgende:
Nijmegen. Toffe stad. Mijn middelbare school-periode (linksboven op de foto van Frollo) daar doorgebracht. Bij die Spar op de Hezelstraat kwam ik toen ook vaak. Kan me niet herinneren dat het personeel toen al zo kut was.
Verder was de Camelot aan de Grote Markt destijds mijn 'stamkroeg' en fietste ik dagelijks op en neer vanaf het nabijgelegen Bemmel.
En ohja. Stiekem had ik met mijn vader en broers een seizoenkaart bij de Grote Vijand uit Arnhem, hetgeen mij door menig schoolgenoot niet in dank werd afgenomen.
Nee man, wij waren gek daarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Op geen enkele school lijkt me. Ik denk zelfs dat je er op het Stedelijk Gym nog redelijk vanaf kwam.
Die is inmiddels dicht, en vervangen door Nijmegen, het centrale topic deel 17! Waarheen, ThomThom?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil nu met dit topic Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
Daar ligt de Brink.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Mark het volgende:
Je vergeet het centrum-huis
En de muziek staat daar atijd veel te hard aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zo te horen is er weinig verschil met de Spar aan de St. Annastraat. Alleen krijg je er daar een filiaalmanager met een permanente zweetlucht bij.
De Harmonie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:40 schreef Goover het volgende:
het snack barretje op de hoek met de lekkerste sate/pinda-saus van de regio
Ik heb er wel eens wat gegeten, was goed te doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Harmonie!
Nooit binnen geweest maar ik ruik wel vaak een enorme snacklucht als ik erlangs fiets. Ik weet niet of dat een goed teken is.
In dit geval wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
De Harmonie!
Nooit binnen geweest maar ik ruik wel vaak een enorme snacklucht als ik erlangs fiets. Ik weet niet of dat een goed teken is.
Lelijkste gebouw van Nijmegen, volgens een onderzoek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:37 schreef Posdnous het volgende:
Ben ik godverdegodver alweer genaaid bij Osnabrugge. Wat een kutwinkel is dat toch![]()
.
Op de 1 of andere manier weten ze me telkens toch te verleidenquote:
ja dat dat gebouw zit er ook echt niet uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lelijkste gebouw van Nijmegen, volgens een onderzoek.
Maar goed, hoezo genaaid? Lucht je hart eens.
Of de Coop Compact op de Archipelstraat. Nostalgisch smalle gangen die worden versperd door bejaarden met looprekjes, maar niemand wordt daar sjacherijnig van, want ondanks dat ze zijn ingelijfd door Coop is het nog steeds echt zo'nquote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef johnplayer het volgende:
Dan maar de Coop een paar straten verderop.
Voor die categorie aankopen ga ik meestal naar Doorman in de Ziekerstraat. Nog nooit spijt van gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier weten ze me telkens toch te verleiden.
Hoe kwam jij in de Compagnie terecht?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef broer het volgende:
In het topic in UVT ging het ooit over een graffiti-artiest. Vandaag kwam ik deze tegen op de deur van de wc in de Compagnie. (En nee, vraag me niet hoe ik in de Compagnie terecht kwam!)
[afbeelding]
Voor mij vast niet meer, we hebben daar een aantal keren fikse waterschade veroorzaakt vorig jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef Frollo het volgende:
Damn wat een ratten!
Vanaf nu gewoon streng zijn en er dus echt niet meer komen.
Alternatieven genoeg: It's, Expert, Modern, witgoedmarkt @ Lange Hezel.
Vooral die laatste kan ik je aanbevelen: ze nemen de tijd voor je en zijn niet duur! Okay, het zijn dan wel schademodellen die daar staan, dus er kán iets mee zijn, maar juist daarom zijn ze vrij coulant qua garantie.
Bij de Tempelier zat een lichtblauwe trui met een wit bloesje voor het raam. Dat vond ik al snel een no go.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef thaleia het volgende:
Tempelier gaat ook nog wel.
Ik vind het een oudemensencafé. En ik ben ernstig in de ontkenningsfase.quote:Echt, ik vind weinig mis met de Compagnie!
Heb er 7 jaar gewerkt, even afwachten hoe het wordt nu het verkocht isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef thaleia het volgende:
Tempelier gaat ook nog wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef Fliepke het volgende:
Allemaal van die mensen waarvan hun twintiger jaren op het eind lopen en nu staan ze daar in kluitjes op zoek naar die ene dame/heer. Het is er voor de rest soms wel eens leuk
Ha, de occasionbar?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik meen onthouden te hebben dat je laatst ook in El Sombrero was.
Dit is een KUT topic, die andere is wel leukquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:31 schreef Mark het volgende:
Ik heb je hier anders nog niet gezien: Nijmegen, het centrale topic deel 17! Waarheen, ThomThom?
(hint, hint)
Love it or hate it.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat dat gebouw zit er ook echt niet uit
Je hebt wel ook over mijn oma die daar haar boodschappen doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Of de Coop Compact op de Archipelstraat. Nostalgisch smalle gangen die worden versperd door bejaarden met looprekjes, maar niemand wordt daar sjacherijnig van, want ondanks dat ze zijn ingelijfd door Coop is het nog steeds echt zo'nbuurtsuper
Ik zit regelmatig in van Rijn is ook een leuke niks bijzonders kroeg in het zelfde rijtjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gisteren nog wat mensen de Compagnie aangeraden, omdat ik dat (na Ndrgrnd dan) oprecht de leukste kroeg in dat rijtje vind (en ze wilden niet ver hoeven lopen)
Tempelier gaat ook nog wel. Echt, ik vind weinig mis met de Compagnie!
Van Rijn,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in van Rijn is ook een leuke niks bijzonders kroeg in het zelfde rijtje![]()
12m2, 240e incl, Jacob Canisstraat (dus vlakbij de stad en uni)... daar kan het niet aan liggenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef thaleia het volgende:
Kutkamer?
Jouw oma is in goed gezelschap; Ik was er vanmiddag nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Je hebt wel ook over mijn oma die daar haar boodschappen doet![]()
Ik ben er na de verbouwing niet meer geweest (ik woonde er ook om de hoek) ik herinner me dus nog het kleine smalle winkeltjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef sooty het volgende:
[..]
Jouw oma is in goed gezelschap; Ik was er vanmiddag nog.
Werd je geïnspireerd door: Man kruipt door statiegeldautomaatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:12 schreef thaleia het volgende:
En ik! Ik heb de flessenautomaat weer eens op hol doen slaan![]()
Welke gang?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
hé een NijmegentopicWoon nu al weer een jaartje in Hoogeveldt!
Daar hebben ze toch regelmatig van die feesten?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke gang?
* Frollo is een oud gang 5-bewoner
Dat is dicht bij mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
12m2, 240e incl, Jacob Canisstraat (dus vlakbij de stad en uni)... daar kan het niet aan liggen
waar is hoogeveldtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
hé een NijmegentopicWoon nu al weer een jaartje in Hoogeveldt!
Jaaa daar wil iedereen toch wonen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |