Gang 1quote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke gang?
* Frollo is een oud gang 5-bewoner
Aan de overkant van het spoor, naast de bètafaculteit van de uni (meerdere flatgebouwen bij elkaar)quote:
Beuningen west staat anders wel aangegeven op de bordjes langs de Schoenaker hoor! Ik kom daar trouwens ook vandaan.quote:
Helemaal gelijk, waar heb ik dan gewoond, Zuid? Op het huis tegenover ons staat in ieder geval "Beuningen Zuid" geschreven met graffitiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:31 schreef Roolio het volgende:
[..]
Beuningen west staat anders wel aangegeven op de bordjes langs de Schoenaker hoor! Ik kom daar trouwens ook vandaan.
Als er nu nog maar 1900 wonen is er een ongelukje geweest met een flinke meteoriet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:49 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, waar heb ik dan gewoond, Zuid? Op het huis tegenover ons staat in ieder geval "Beuningen Zuid" geschreven met graffitiEn er zijn in mijn straat vorige maand 2 wietplantages opgerold. Het gaat goed met Beuningen
Het dorp Beuingen heeft trouwens 16.972 inwoners op 1 januari 2006, dat zal nu tegen de 1900 aanliggen vanwege de nieuwe wijk(en).
Daalsehof, zijstraat van de Daalseweg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa daar wil iedereen toch wonen?We hebben ondertussen al behoorlijk wat meer reacties na opnieuw een advertentie geplaatst te hebben
Waar woon jij dan?![]()
Als tijdens het uitgaan de nood een beetje hoog wordt, vind ik de tempelier een heerlijke kroeg om te schijtenquote:
Dat is om de hoek hier ja! "Moet" er morgen stemmenquote:
De Postweg ja, wat een drama.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef Posdnous het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xL7Gd2GcAZU
Hier kom ik elke dag langs.
Ik ook! Goeie heuvel voor de kuitspieren.quote:
Gildekamp, mijn geboorteplaatsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Leuvensbroek. Geboren in de/het gildekamp.
is ook maar gelul!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:12 schreef rubbereend het volgende:
Oss, gezellig tussen de messentrekkers
Vergeet de bommengooiers nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:12 schreef rubbereend het volgende:
Oss, gezellig tussen de messentrekkers
Wat een idioot punt is dat zeg! Meer ruimte voor fietsers dan voor auto's maar de auto's worden gedwongen over de suggestiestroken te rijden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef Posdnous het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xL7Gd2GcAZU
Hier kom ik elke dag langs.
Ik werk in Nijmegen, op de Universiteitquote:
Die onder de medische faculteit is volgens mij ook wel goedkoop. Naar horen zeggen was een band plakken iets van 2 euro.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Gutnre het volgende:
Pas geleden lagen er overal een gele halve a4tjes in de bus met reclame voor een goedkope fietsenmaker. Weet iemand misschien nog om wie het ging / het telefoonnummer?
HeJo 024-3501267quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Gutnre het volgende:
Pas geleden lagen er overal een gele halve a4tjes in de bus met reclame voor een goedkope fietsenmaker. Weet iemand misschien nog om wie het ging / het telefoonnummer?
Me 2, Erasmus 12e verdieping, what a viewquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik werk in Nijmegen, op de Universiteit![]()
Ik zit nog in het oude Beta gebouwquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Mert het volgende:
[..]
Me 2, Erasmus 12e verdieping, what a view![]()
Inderdaad, gisteren ook een hele tijd gezeten en muziek geluisterdquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
Nijmegen is love,
kroneburgpark is ultieme chill plek in t zonneke
Best veel geloof ik ja. In de periode 2000-2010 wordt er voor zo'n miljard euro vertimmerd en verbouwd in Heyendaal...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef JDude het volgende:
Was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het Universiteitsterrein... teeering wat heeft dat sportcentrum gekost?
Annefloor hoeft niet naar hocky?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef Viswijfje het volgende:
Annefloor en ik komen vanmiddag met de bus naar nijmegen!!!
Maar we weten nog niet wat we er kunnen doen.. iemand ideeen?
Nee, want ze zit niet hockeyquote:
Wat is de plupub eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:34 schreef thaleia het volgende:
Er zijn bandjes in de Plupub
Daar is geen entree van 10 euro en het bier is er ook nog goedkoper
![]()
Goedgoed, ik hou totaal niet van punk, maar wel van de plupub
Had Luyendijk nog een beetje een leuke lezing? Hij was de enige reden voor mij geweest om naar het boekenfeest te gaan. En tien euro voor hem alleen vond ik wat veel, dus toen ben ik maar helemaal niet meer geweest.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:21 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
En ik heb een handtekening weten te scoren van Joris Luyendijk, lekker sneu![]()
anders vraag je eerst ff wat ik er van vondquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef chibibo het volgende:
Vond Annefloor het een beetje gezellig in Nijmegen?
nee, maar wel het NIJMEGEN topic, laat ik nou toevallig foto's van NIJMEGEN te hebben gemaakt...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:19 schreef Kopstoot het volgende:
Dus?
Dit is toch niet het weertopic ofzo?
Koud was 't wel...
Eerlijk gezegd vond ik Luyendijk de enige tegenvaller van de avond (met Connie Palmen natuurlijk, maar daar was ik stiekem vooraf al vanuit gegaanquote:Op maandag 19 maart 2007 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Had Luyendijk nog een beetje een leuke lezing? Hij was de enige reden voor mij geweest om naar het boekenfeest te gaan. En tien euro voor hem alleen vond ik wat veel, dus toen ben ik maar helemaal niet meer geweest.
De Plupub is een leuke kroeg die is ontstaan uit een of ander krakersgedoe. Het zit aan de Van Oldebarneveldtstraat. En het is er eigenlijk best leuk. Al moet je wel even door het oude krakersimago heen kijken. Zo zijn ze al lang niet meer, maar zo lijkt het nog wel steeds.
Ik wist niet dat dat de vraag was.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef Posdnous het volgende:
Dat was niet echt een afhaalchinees volgens mij.
Oh ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Posdnous het volgende:
Nou ja, Hoo-Wah aan plein 44 staat toch wel bekend als 1 van de betere Chinezen van Nederland zelfs.
Dat was inderdaad een goede tent. Volgens mij hadden ze niet het 'echte' Chinese eten dat jij bedoelt, maar ik vond het absoluut een van de betere Chinezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
Helemaal aan het begin van de Oranjesingel, vlak bij het Keizer Karelplein, zat er tot vorig jaar ook een. Volgens mij wel een goeie, in elk geval een echte, want het was de eerste Chinees waar ik ooit daadwerkelijk Chinezen heb zien eten.
Zijn die goed?, ik heb er toevallig laatst een foldertje gehaald, maar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik bel altijd PandaExpress, en laat het dan gratis bezorgen, hoef ik tenminste niet in zo'n troosteloze wachtruimte de Autoweek of Revu van november 2005 te lezen.
http://www.pandaexpress.nl/
Ik vind van wel, het varieert wel, van perfect tot redelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zijn die goed?, ik heb er toevallig laatst een foldertje gehaald, maar nog niet geprobeerd.
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef broer het volgende:
In het topic in UVT ging het ooit over een graffiti-artiest. Vandaag kwam ik deze tegen op de deur van de wc in de Compagnie. (En nee, vraag me niet hoe ik in de Compagnie terecht kwam!)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het is![]()
Hier nog een trouwe Nijmegen inwoner![]()
ik woon:
[afbeelding]
hier![]()
Ik heb daar ook zo'n foto gemaakt een keer.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
wat een leip weer vandaag trouwens
[[url=http://gxp.mine.nu/photo/nijmegen1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://gxp.mine.nu/photo/nijmegen2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://gxp.mine.nu/photo/nijmegen3.jpg]afbeelding][/url]
(genomen met telefoon, dus geen gezeur over kwaliteit..)
Had dat eerder gezegt, iemand bij wie ik vaak kom aan de Annastraat (tegenover ook een erg goede chinees), heeft net haar kamer daar opgezegt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Posdnous het volgende:
En vlakbij de Cinematheek.
Ik wil daar ook wonen, ik heb een oogje op dat huis op de hoek van de Fransestraat en v Slichtenhorststr. (dream on Pos) .
Is dat niet waar die kraan voor de deur staat??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het is![]()
Hier nog een trouwe Nijmegen inwoner![]()
ik woon:
[afbeelding]
hier![]()
Dat was eerst De Gouden Kok. Dat was een behoorlijke baggertent. Is die nieuwe beter? Dat is mooi want ik woon er ongeveer 100 meter vandaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef GabberKut het volgende:
Lekkere afhaalchinees? Onderaan de lange hezel, Orient express ofzo heet ie
Ik heb gehoord dat ie juist heel goed was. Een collega van mij is er speciaal voor uit Oost komen rijden om daar met zijn vrouw onder de tl-balken te gaan zitten eten, want oh, die Gouden Kok was zóóó goed en zóóó lekker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dat was eerst De Gouden Kok. Dat was een behoorlijke baggertent.
Die kwam heel slecht uit de test van de consumentenbond ook. Ik haal er ongeveer een keer in de twee weken wat en ik moet zeggen dat best okay is. Ik haal gewoon zo'n bakje met een gerecht erin. Heb ik altijd ruim genoeg aan en het is niet te duur.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dat was eerst De Gouden Kok. Dat was een behoorlijke baggertent. Is die nieuwe beter? Dat is mooi want ik woon er ongeveer 100 meter vandaan.
Ik heb ooit eens in de Plak gegeten.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef J.A.N.A. het volgende:
* J.A.N.A. gaat zaterdagavond weer lekker bij Liberty eten![]()
Brieballenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:19 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in de Plak gegeten.....![]()
![]()
Nee dat is bij de burenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Is dat niet waar die kraan voor de deur staat??
Nee, Schoevers is (was) gevestigd in wat gewoon een woonhuis lijkt in de Javastraat. Alleen als opleidingscentrum herkenbaar aan het bord op de gevel en de rokende secretaressetjes in de tuin.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Posdnous het volgende:
Is dat met dat schoolpleintje? Daar ging ik vroeger altijd voetballen/basketballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |