quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef Fliepke het volgende:
Allemaal van die mensen waarvan hun twintiger jaren op het eind lopen en nu staan ze daar in kluitjes op zoek naar die ene dame/heer. Het is er voor de rest soms wel eens leuk
Ha, de occasionbar?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik meen onthouden te hebben dat je laatst ook in El Sombrero was.
Dit is een KUT topic, die andere is wel leukquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Wat is het verschil nu met dit topic Nijmegen, het centrale topic deel 16! - Happy Newyear!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:31 schreef Mark het volgende:
Ik heb je hier anders nog niet gezien: Nijmegen, het centrale topic deel 17! Waarheen, ThomThom?
(hint, hint)
Love it or hate it.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat dat gebouw zit er ook echt niet uit
Je hebt wel ook over mijn oma die daar haar boodschappen doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Of de Coop Compact op de Archipelstraat. Nostalgisch smalle gangen die worden versperd door bejaarden met looprekjes, maar niemand wordt daar sjacherijnig van, want ondanks dat ze zijn ingelijfd door Coop is het nog steeds echt zo'nbuurtsuper
Ik zit regelmatig in van Rijn is ook een leuke niks bijzonders kroeg in het zelfde rijtjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef thaleia het volgende:
Ik heb gisteren nog wat mensen de Compagnie aangeraden, omdat ik dat (na Ndrgrnd dan) oprecht de leukste kroeg in dat rijtje vind (en ze wilden niet ver hoeven lopen)
Tempelier gaat ook nog wel. Echt, ik vind weinig mis met de Compagnie!
Van Rijn,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in van Rijn is ook een leuke niks bijzonders kroeg in het zelfde rijtje![]()
12m2, 240e incl, Jacob Canisstraat (dus vlakbij de stad en uni)... daar kan het niet aan liggenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef thaleia het volgende:
Kutkamer?
Jouw oma is in goed gezelschap; Ik was er vanmiddag nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Je hebt wel ook over mijn oma die daar haar boodschappen doet![]()
Ik ben er na de verbouwing niet meer geweest (ik woonde er ook om de hoek) ik herinner me dus nog het kleine smalle winkeltjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef sooty het volgende:
[..]
Jouw oma is in goed gezelschap; Ik was er vanmiddag nog.
Werd je geïnspireerd door: Man kruipt door statiegeldautomaatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:12 schreef thaleia het volgende:
En ik! Ik heb de flessenautomaat weer eens op hol doen slaan![]()
Welke gang?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
hé een NijmegentopicWoon nu al weer een jaartje in Hoogeveldt!
Daar hebben ze toch regelmatig van die feesten?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke gang?
* Frollo is een oud gang 5-bewoner
Dat is dicht bij mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
12m2, 240e incl, Jacob Canisstraat (dus vlakbij de stad en uni)... daar kan het niet aan liggen
waar is hoogeveldtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
hé een NijmegentopicWoon nu al weer een jaartje in Hoogeveldt!
Jaaa daar wil iedereen toch wonen?quote:
Gang 1quote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke gang?
* Frollo is een oud gang 5-bewoner
Aan de overkant van het spoor, naast de bètafaculteit van de uni (meerdere flatgebouwen bij elkaar)quote:
Beuningen west staat anders wel aangegeven op de bordjes langs de Schoenaker hoor! Ik kom daar trouwens ook vandaan.quote:
Helemaal gelijk, waar heb ik dan gewoond, Zuid? Op het huis tegenover ons staat in ieder geval "Beuningen Zuid" geschreven met graffitiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:31 schreef Roolio het volgende:
[..]
Beuningen west staat anders wel aangegeven op de bordjes langs de Schoenaker hoor! Ik kom daar trouwens ook vandaan.
Als er nu nog maar 1900 wonen is er een ongelukje geweest met een flinke meteoriet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:49 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, waar heb ik dan gewoond, Zuid? Op het huis tegenover ons staat in ieder geval "Beuningen Zuid" geschreven met graffitiEn er zijn in mijn straat vorige maand 2 wietplantages opgerold. Het gaat goed met Beuningen
Het dorp Beuingen heeft trouwens 16.972 inwoners op 1 januari 2006, dat zal nu tegen de 1900 aanliggen vanwege de nieuwe wijk(en).
Daalsehof, zijstraat van de Daalseweg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa daar wil iedereen toch wonen?We hebben ondertussen al behoorlijk wat meer reacties na opnieuw een advertentie geplaatst te hebben
Waar woon jij dan?![]()
Als tijdens het uitgaan de nood een beetje hoog wordt, vind ik de tempelier een heerlijke kroeg om te schijtenquote:
Dat is om de hoek hier ja! "Moet" er morgen stemmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |