anders vraag je eerst ff wat ik er van vondquote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef chibibo het volgende:
Vond Annefloor het een beetje gezellig in Nijmegen?
nee, maar wel het NIJMEGEN topic, laat ik nou toevallig foto's van NIJMEGEN te hebben gemaakt...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:19 schreef Kopstoot het volgende:
Dus?
Dit is toch niet het weertopic ofzo?
Koud was 't wel...
Eerlijk gezegd vond ik Luyendijk de enige tegenvaller van de avond (met Connie Palmen natuurlijk, maar daar was ik stiekem vooraf al vanuit gegaanquote:Op maandag 19 maart 2007 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Had Luyendijk nog een beetje een leuke lezing? Hij was de enige reden voor mij geweest om naar het boekenfeest te gaan. En tien euro voor hem alleen vond ik wat veel, dus toen ben ik maar helemaal niet meer geweest.
De Plupub is een leuke kroeg die is ontstaan uit een of ander krakersgedoe. Het zit aan de Van Oldebarneveldtstraat. En het is er eigenlijk best leuk. Al moet je wel even door het oude krakersimago heen kijken. Zo zijn ze al lang niet meer, maar zo lijkt het nog wel steeds.
Ik wist niet dat dat de vraag was.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef Posdnous het volgende:
Dat was niet echt een afhaalchinees volgens mij.
Oh ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Posdnous het volgende:
Nou ja, Hoo-Wah aan plein 44 staat toch wel bekend als 1 van de betere Chinezen van Nederland zelfs.
Dat was inderdaad een goede tent. Volgens mij hadden ze niet het 'echte' Chinese eten dat jij bedoelt, maar ik vond het absoluut een van de betere Chinezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
Helemaal aan het begin van de Oranjesingel, vlak bij het Keizer Karelplein, zat er tot vorig jaar ook een. Volgens mij wel een goeie, in elk geval een echte, want het was de eerste Chinees waar ik ooit daadwerkelijk Chinezen heb zien eten.
Zijn die goed?, ik heb er toevallig laatst een foldertje gehaald, maar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik bel altijd PandaExpress, en laat het dan gratis bezorgen, hoef ik tenminste niet in zo'n troosteloze wachtruimte de Autoweek of Revu van november 2005 te lezen.
http://www.pandaexpress.nl/
Ik vind van wel, het varieert wel, van perfect tot redelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zijn die goed?, ik heb er toevallig laatst een foldertje gehaald, maar nog niet geprobeerd.
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef broer het volgende:
In het topic in UVT ging het ooit over een graffiti-artiest. Vandaag kwam ik deze tegen op de deur van de wc in de Compagnie. (En nee, vraag me niet hoe ik in de Compagnie terecht kwam!)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja ik heb dr in een centraal nijmegen topic eens laten zien... je ziet haar (Meis zoals ze heet) best vaak... vraag me toch af van wat of wie het is![]()
Hier nog een trouwe Nijmegen inwoner![]()
ik woon:
[afbeelding]
hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |