Jahe?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt de smaak te pakken met topics openen![]()
quote:
Jij weet dat wel.quote:
Sjnietzl zo'n beetje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Neleos het volgende:
Jij weet dat wel.
Spreek je het uit als Snietzel of Snitzel?
Ik had daar een discussie over met een collega...
Okeequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Sjnietzl zo'n beetje.
Een echt korte i-klank zoals bij ons kom je minder vaak tegen. Het is bijv. ook 'iech bien' (ich bin)
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:44 schreef Mark het volgende:
Jij gaat helemaal niet volleyen, jij gaat naar CenterParcs
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef Supersheep het volgende:
* mompelt iets over een dekstempel
Hoe was het bij jouw kapper gister? Ook blond haar nu?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:14 schreef Homdeck het volgende:
tvp
ik heb het teruggelezen over jouw kapselquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was het bij jouw kapper gister? Ook blond haar nu?![]()
auwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Homdeck het volgende:
ik ben niet geblondeerd, maar de kapper heeft mij wel in mijn nek gesneden![]()
![]()
Soem, het zit toch niet zo bij je hè:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was het bij jouw kapper gister? Ook blond haar nu?![]()
ik ben nu marcellus wallace uit pulp fictionquote:
OMG!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soem, het zit toch niet zo bij je hè:
[afbeelding]
![]()
En daar gaat mijn eetlustquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soem, het zit toch niet zo bij je hè:
[afbeelding]
![]()
Do you look like a bitch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben nu marcellus wallace uit pulp fiction![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef Neleos het volgende:
Hey Soempie. Gaaf dat je naar Lowlands gaat![]()
Dat doe ik al jaren. Ik vind Gerda V en Maxime V. echt met afstand de twee politici die me de eetlust doen vergaanquote:
Moejje komen quizzenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding] Ik ben moe, verkouden en ik verveel me!
't Is trouwens lang geleden dat jij hier te vinden wasquote:
Ik heb er wel over nagedacht nog wat mensen uit te nodigen.quote:
Tja, ik moet wel eens andere dingen doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
't Is trouwens lang geleden dat jij hier te vinden was
Het is watquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:05 schreef Soempie het volgende:
En er ligt ook niet veel in de keukenkastjes. Alleen vieze nootjes
Ja, mooie collectie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef Mikkie het volgende:
De privécollectie van de man des huizes?
We willen trouwens foto's zien! Of nouja, ik sowieso
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Nou zeg, die Mikkie, da's ook maar een immorele viespeuk."
Lekker vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de rest van de week gewoon te veel gedaan. Nu ben ik te moe om naar de stad te gaan!![]()
quote:
Wie gaat er dan ook zo idioot laat naar bedquote:Op zondag 4 februari 2007 13:11 schreef Nesle het volgende:
hoii![]()
lag 6 uur pas in mn nest en ik moest er 11 uur alweer uit![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Etcetera het volgende:
heb gisteravond met m'n vriend sims gedaan
we weten nu hoe er relaties op kunnen stuklopen
maar wij hebben gewoon heel veel lol gehadhadden alleen het probleem dat ons koppel elkaar in het begin niet echt mocht, zijn echt een uur aan het pushen geweest voor ze eindelijk verliefd werden op elkaar
![]()
Ik hoopte dat de kapper er wel verstand van zou hebben. En 't went al.quote:oh ja Soempie... is het mss een idee dat je de volgende keer zelf ook een beetje inspraak hebt wat betreft je haar? weet niet hoor![]()
stapavondquote:Op zondag 4 februari 2007 13:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo idioot laat naar bed![]()
ging zelf pas om 5 uur naar bed![]()
![]()
Wauw, tot 5 uur?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog een beeje een normaal excuus ik heb de hele avond zitten gamen![]()
Was Rome total war aan het spelenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wauw, tot 5 uur?
wat game je dan zo lang![]()
Ken ik nietquote:Op zondag 4 februari 2007 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was Rome total war aan het spelen![]()
Neequote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ken ik niet, krijg je dan geen koppijn van zolang te gamen?
Lekker geslapen?quote:
een beetjequote:Op zondag 4 februari 2007 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie blond, nee toch??!
Maar dan komt ze óók niet want dan moet ze trainenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We hopen op hetzelfde bericht voor volgend weekend.
Trainen is voor talentlozen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan komt ze óók niet want dan moet ze trainen
Train je daarom zo vaak?quote:
Herinner ik me niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
Edit: Ieh! Toch een scherpe opmerking terug maken op MSN he!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jazeker.
Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent de eerste die er over begint trouwens..
Wat is je favo nummer?
Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je zaterdagavond wel aan ons denken Nesle.. als je bij je moeder op de bank een glaasje ranja met stroopwafel geniet tijdens het kijken naar Stuart Little?
Grapje toch.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hahatuurlijk ga ik nog aan jullie denken.
je hebt wel een verkeerd beeld hoor van mij op zaterdagavond![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grapje toch.Als je wel zou mogen, zou je dan komen en blijven slapen bij tante Soempie?
Als ik wel zou mogen kon ik wel blijven pitten bij mn nicht, die heeft ergens een kamer in grunnquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Grapje toch.Als je wel zou mogen, zou je dan komen en blijven slapen bij tante Soempie?
Oh dat.. whahaha..quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jojoor: Nee ik ben vervelend, sorry
Stan: Zo ken ik je alleen maar...
Jawel. Ik ben ook al tante, maar zo word ik gelukkig nooit genoemd. Alleen als ze me willen pesten.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of heb je geen broers/ zussen?
is het niet lekker met vleeskruiden?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef Homdeck het volgende:
Verdorie. Ik wou net een dipsausje maken van het restje mayonaise dat ik nog had. Ik dus flink met de kerriepoeder aan het schudden, kom ik er na een tijdje achter dat het vleeskruiden zijn ipv kerriepoeder![]()
en nu heb ik geen mayo meer![]()
Da's dan bij deze gelukt :quote:Op zondag 4 februari 2007 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben ook al tante, maar zo word ik gelukkig nooit genoemd. Alleen als ze me willen pesten.![]()
2 nichtjes zjin ouder dan ik, dus dan is het ook wel een beetje apart als ze me tante gaan noemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef Nesle het volgende:
Ik noem sommige ooms en tantes ook geen tante+voornaam maar gewoon voornaam
Ja, ik val toch een beetje buiten de boot he hier met mijn leeftijd. Ik zal maar gaan baggeren in PUBquote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor Nesle zijn wij hier toch allemaal ooms en tantes..
Jij ziet ons als een grote familie?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor Nesle zijn wij hier toch allemaal ooms en tantes..
liefquote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn nichtje is 2.. althans, dat wordt ze deze week.
Of je moet zorgen dat je heel snel kleinkinderen krijgtquote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
lief![]()
Ik hoop op een partner met broers of zussen, die ook nog kinderen gaan krijgen.En dat ze dan komen logeren enzo.
![]()
Wat een slecht plan.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Of je moet zorgen dat je heel snel kleinkinderen krijgt
Boh..200 jaar geleden had je er al 4 gehadquote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een slecht plan.![]()
Ik ben veel te jong voor kinderen.![]()
Kan niet anders toch..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Soempie het volgende:
En dat ze me heel tof vinden natuurlijk. Tante Soemp![]()
Nee, je hoort er juist helemaal bij.. leeftijd is maar een getal..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, ik val toch een beetje buiten de boot he hier met mijn leeftijd. Ik zal maar gaan baggeren in PUB![]()
Goed, ik ben niet te jong. Wel te arm en ik heb geen partner. Dat kan ook voor problemen zorgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Boh..200 jaar geleden had je er al 4 gehad![]()
Dat zijn wel 2 belangrijke factoren jaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed, ik ben niet te jong. Wel te arm en ik heb geen partner. Dat kan ook voor problemen zorgen.![]()
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, je hoort er juist helemaal bij.. leeftijd is maar een getal..
Ben je al nerveus?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Tante Soemp zou volgens mij een kei blitse tante zijn
Verbazingwekkend dat dat zo lang geduurd heeft. Die zeilneus is hardstikke vatbaar voor harde winden, keukenkastjes etc...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
(Van der Sar heeft zijn neus gebroken! Hopen dat hij woensdag wel meedoet!)
True!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Verbazingwekkend dat dat zo lang geduurd heeft. Die zeilneus is hardtstikke vatbaar voor harde winden, keukenkastjes etc...
Ik roep helegaar niets over voetbalquote:Op zondag 4 februari 2007 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga jij nou dingen roepen over voetbal, Nem? Niet doen..
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga jij nou dingen roepen over voetbal, Nem? Niet doen..
Wel goed over nadenken hoor..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien ga ik je trouwens wel toevoegen aan MSN straks. Ik ben kei benieuwd naar je haar, natuurlijk
Straks? Waarom niet nu gelijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Misschien ga ik je trouwens wel toevoegen aan MSN straks. Ik ben kei benieuwd naar je haar, natuurlijk
'Tearin' up my heart'quote:Op zondag 4 februari 2007 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben nu oude liedjes van N*Sync aan het downloaden... Heus wel leuk!![]()
Enorm.. een mannenverslindster pur sang.. eenmaal toevoegen en je bent verloren.. weerstand bieden is onmogelijk..quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Enorm.. een mannenverslindster pur sang.. eenmaal toevoegen en je bent verloren.. weerstand bieden is onmogelijk..
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên, N*Sync. Vergeet je Five niet meteen ook te downloaden dan?
je hebt me onmiddelijk toegevoegd. Valt dat even tegen.quote:
Ik vind het erg tegenvallen. Het staat hier nu ook op maar ik had veel meer verwacht van Spielberg...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef Nesle het volgende:
wat heeft iedereen toch met dat nieuwe programma Into the west?
is dat echt zo tof?
Sheep!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Supersheep het volgende:
Pas maar op, Soempie is ook een onvermoeibare nymfomane.![]()
Ik dacht even dat je het over mij had.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mij had.![]()
![]()
Jij bent grappigquote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, is niet tof..
Wat is het?
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mij had.![]()
![]()
Ik ben de 'grappige oom'. Iemand anders mag dan suikeroom zijn.. lijkt me goed voor mijn financiële plaatje..quote:
A Lovestoryquote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
...an endless summer without a fall
when promises were meant to keep
and nighttime wasn`t meant for sleep...
Nee, dan blijf ik bezigquote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Schaap 11.. meld je in het Dybdahl topic dan..
Yuri!quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Stanley..
Hoezo dat!?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
kijk ik net op internet, mn hele rooster naar de kloten
Al mijn uren zijn weg! Niet dat ik dat heel erg vindquote:
Jouw verjaardag?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
Morgen m'n een na laatste tentamen. Dan vrijdag nog. Vrijdagavond de opening van een tentoonstelling, zaterdag meeting, zondag verjaardag.
Ik heb zin in volgend weekend
Nee. Jij bent 9 maart jarig he? Ik 13 maart.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Jij bent 9 maart jarig he? Ik 13 maart.![]()
Ik ook.quote:
quote:
ja, vooral dat. Vis lust ik nog wel.quote:
Je haat vis maar je lust het wel?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, vooral dat. Vis lust ik nog wel.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/vissen.html
Als een Vis niet genoeg liefde krijgt, kan hij dat ergens anders gaan zoeken.alweer he. 't Ligt gewoon aan m'n sterrenbeeld.
Nee, ik ook niet. Maar 't is wel lachwekkend soms.quote:
Precies...dat is hetquote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar 't is wel lachwekkend soms.![]()
Ik ben kreeftquote:Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
Geschikte levenspartner: Kreeft en Schorpioen.
Ik ken helemaal geen kreeften of schorpioenen.
Dat is eigenlijk verrekte handigquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Soempie het volgende:
Het leven van Schorpioen wordt in ruime mate beheerst door seks. Het beheerst bijna hun hele leven. Dit teken van de Dierenriem zal nogal wat avontuurtjes hebben, is vurig in de liefde en verdiept zich in seksuele technieken.![]()
![]()
Ja, maar ze zijn ook erg jaloers. Terwijl alles er op wijst dat ik het buiten de deur ga zoeken later.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk verrekte handig
Kun je toch gewoon die link SMS-en?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn ook erg jaloers. Terwijl alles er op wijst dat ik het buiten de deur ga zoeken later.![]()
![]()
Maar jou had ik al geadopteerd.quote:
zegt iemand die niet in horoscopen gelooft.quote:
Ik gebruikte slechts een gezegdequote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
zegt iemand die niet in horoscopen gelooft.![]()
Hoe kom je daar nou weer aan danquote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Die lijst met beroepen ook bij Schorpioen:
Chirurg, seksuoloog, psychiater, rechercheur, wetenschappelijk onderzoeker, arts, verpleegkundige, internist, leraar, criticus, tandarts, doodgraver, beroepsmoordenaar, openbare aanklager. Psycholoog, paranormaal genezer, onderzoeker in het algemeen. Detective, inlichtingendienst. Abattoirs werker, lijkaflegger, politie, leger, advocaat.
Hier: http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/kreeft.htmlquote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan dan![]()
![]()
't lijkt er wel op ja.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier: http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/kreeft.html
Leer jezelf kennen![]()
Alsof dat een BEROEP isquote:Op maandag 5 februari 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat lijstje bij mij staat 'criticus', da's op zich best waar
En je kon nog wel blijven slapen.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Soempie het volgende:
Het leven van Schorpioen wordt in ruime mate beheerst door seks. Het beheerst bijna hun hele leven. Dit teken van de Dierenriem zal nogal wat avontuurtjes hebben, is vurig in de liefde en verdiept zich in seksuele technieken.![]()
![]()
Als vis ben jij slechts middelmatig geinteresseerd in sexquote:
Oh ja?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:57 schreef Soempie het volgende:
Maar de mannen slapen bij Stan he.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als vis ben jij slechts middelmatig geinteresseerd in sex![]()
Nee, dat moet je juist zien als een uitdaging.quote:
wat is jouw sterrenbeeld?quote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het wordt wel een erg grote uitdaging als ik zelfs al bij Stan moet liggen, hè
Bren!quote:
'In de liefde is Maagd toegewijd, afstandelijk,...'quote:
Toch maar even lezen danquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/vissen.html
Als een Vis niet genoeg liefde krijgt, kan hij dat ergens anders gaan zoeken.alweer he. 't Ligt gewoon aan m'n sterrenbeeld.
Vissen zijn romantisch
zeer emotioneel
ze kunnen goed fantaseren
ze zijn daarbij loyaal
attend, kortom
hartveroverend.
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Supersheep het volgende:
'Waar knapt een Maagd van op:
Door het dragen van een Barnsteen. Een Hyacint op tafel zetten, of etherische olie branden waarin Hyacint is verwerkt. Regelmatig valeriaanthee drinken.'
yeah, kijk mij wild zijn
![]()
Daar lijkt het wel op:quote:
Ik ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:17 schreef BwennieBren het volgende:Gekke schaap
, ik moet lachen om jou!
Ram:quote:Op maandag 5 februari 2007 01:17 schreef BwennieBren het volgende:Gekke schaap
, ik moet lachen om jou!
Maar wat bén je dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verzameling van dingen uit die tekst die in mijn geval wel kloppen:
Als ze geen zin hebben in andermans problemen, gooien ze zo al hun gevoeligheid overboord. Ze houden van buitenissige dingen en sensatie, kunnen zelf voor sensatie zorgen. Ze zijn eerder langzaam dan snel. Ze zijn weinig aards, kunnen lui zijn maar zijn ze in hun element, dan kunnen ze bergen verzetten. Ook kunnen ze enorm besluiteloos zijn, met hun hoofd in de wolken lopen waardoor hun veel dingen ontgaan. Ze kunnen erg wisselvallig zijn, ook negatief, klagelijk, slordig en vaag. Willen zich ergens onderuit werken, willen vrij zijn, kunnen niet goed op tegen een sterke wil. Ze houden van het extreme, willen graag beroemd zijn of versmaad, in luxe of in armoede leven, ze houden niet van vaste leefregels. Ze moeten altijd geprikkeld worden om tot actie te komen. Ze kunnen een slome indruk maken, hebben langzame bewegingen, zijn gauw buiten adem. Ze hebben over het algemeen een rustige uitstraling. Bij het behartigen van zaken zijn ze vaak laks en zelfs lui. Als ze moeite hebben om contacten te maken, dan kunnen ze zich terugtrekken uit het wereldgebeuren of juist allemansvrienden worden. Ze hebben veel voor hun vrienden over, zijn vaak niet kritisch genoeg. Ze zijn erg charmant tegenover gasten als ze iedereen kennen en zich op hun gemak voelen. Zijn ze met vreemde, dan kunnen ze verlegen zijn en bang om een verkeerde indruk te maken.
En nog even het lijstje van geschikte beroepen:
Beroepen:
Danser, dichter, schrijver, acteur, verpleger, arts, priester, barkeeper, gevangenisbewaarder, sociaalwerker, kunstschilder, zanger, musicus, visser. Beroepen in de olie-industrie of chemie, hulpverlening, alternatieve geneeskunde en de kunst in de ruimste zin.
Vind het een beetje lullig dat visser hier tussen staat
http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/astrologiemarthy.htmlquote:Op maandag 5 februari 2007 01:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ram kan ik helemaal niet vinden, zal wel niet veel soeps zijn dat dat sterrenbeeld er niet in staat
Thanx Sheep en ik maar ram, aries in de zoekbalk typen, hoe dom ben ik ook, het is rammarthyquote:Op maandag 5 februari 2007 01:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/astrologiemarthy.html
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch maar even lezen dan(is zelf ook Vissen)
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe laat begint de meet eigenlijk?
Nou ja, ben momenteel wel "gezet" dan.... , echt waar hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |