quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jazeker.
Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent de eerste die er over begint trouwens..
Wat is je favo nummer?
Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je zaterdagavond wel aan ons denken Nesle.. als je bij je moeder op de bank een glaasje ranja met stroopwafel geniet tijdens het kijken naar Stuart Little?
Grapje toch.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hahatuurlijk ga ik nog aan jullie denken.
je hebt wel een verkeerd beeld hoor van mij op zaterdagavond![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grapje toch.Als je wel zou mogen, zou je dan komen en blijven slapen bij tante Soempie?
Als ik wel zou mogen kon ik wel blijven pitten bij mn nicht, die heeft ergens een kamer in grunnquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Grapje toch.Als je wel zou mogen, zou je dan komen en blijven slapen bij tante Soempie?
Oh dat.. whahaha..quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jojoor: Nee ik ben vervelend, sorry
Stan: Zo ken ik je alleen maar...
Jawel. Ik ben ook al tante, maar zo word ik gelukkig nooit genoemd. Alleen als ze me willen pesten.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of heb je geen broers/ zussen?
is het niet lekker met vleeskruiden?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef Homdeck het volgende:
Verdorie. Ik wou net een dipsausje maken van het restje mayonaise dat ik nog had. Ik dus flink met de kerriepoeder aan het schudden, kom ik er na een tijdje achter dat het vleeskruiden zijn ipv kerriepoeder![]()
en nu heb ik geen mayo meer![]()
Da's dan bij deze gelukt :quote:Op zondag 4 februari 2007 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben ook al tante, maar zo word ik gelukkig nooit genoemd. Alleen als ze me willen pesten.![]()
2 nichtjes zjin ouder dan ik, dus dan is het ook wel een beetje apart als ze me tante gaan noemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef Nesle het volgende:
Ik noem sommige ooms en tantes ook geen tante+voornaam maar gewoon voornaam
Ja, ik val toch een beetje buiten de boot he hier met mijn leeftijd. Ik zal maar gaan baggeren in PUBquote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor Nesle zijn wij hier toch allemaal ooms en tantes..
Jij ziet ons als een grote familie?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor Nesle zijn wij hier toch allemaal ooms en tantes..
liefquote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn nichtje is 2.. althans, dat wordt ze deze week.
Of je moet zorgen dat je heel snel kleinkinderen krijgtquote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
lief![]()
Ik hoop op een partner met broers of zussen, die ook nog kinderen gaan krijgen.En dat ze dan komen logeren enzo.
![]()
Wat een slecht plan.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Of je moet zorgen dat je heel snel kleinkinderen krijgt
Boh..200 jaar geleden had je er al 4 gehadquote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een slecht plan.![]()
Ik ben veel te jong voor kinderen.![]()
Kan niet anders toch..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Soempie het volgende:
En dat ze me heel tof vinden natuurlijk. Tante Soemp![]()
Nee, je hoort er juist helemaal bij.. leeftijd is maar een getal..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, ik val toch een beetje buiten de boot he hier met mijn leeftijd. Ik zal maar gaan baggeren in PUB![]()
Goed, ik ben niet te jong. Wel te arm en ik heb geen partner. Dat kan ook voor problemen zorgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Boh..200 jaar geleden had je er al 4 gehad![]()
Dat zijn wel 2 belangrijke factoren jaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed, ik ben niet te jong. Wel te arm en ik heb geen partner. Dat kan ook voor problemen zorgen.![]()
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, je hoort er juist helemaal bij.. leeftijd is maar een getal..
Ben je al nerveus?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Tante Soemp zou volgens mij een kei blitse tante zijn
Verbazingwekkend dat dat zo lang geduurd heeft. Die zeilneus is hardstikke vatbaar voor harde winden, keukenkastjes etc...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
(Van der Sar heeft zijn neus gebroken! Hopen dat hij woensdag wel meedoet!)
True!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Verbazingwekkend dat dat zo lang geduurd heeft. Die zeilneus is hardtstikke vatbaar voor harde winden, keukenkastjes etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |