Ja, mooie collectie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef Mikkie het volgende:
De privécollectie van de man des huizes?
We willen trouwens foto's zien! Of nouja, ik sowieso
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Nou zeg, die Mikkie, da's ook maar een immorele viespeuk."
Lekker vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de rest van de week gewoon te veel gedaan. Nu ben ik te moe om naar de stad te gaan!![]()
quote:
Wie gaat er dan ook zo idioot laat naar bedquote:Op zondag 4 februari 2007 13:11 schreef Nesle het volgende:
hoii![]()
lag 6 uur pas in mn nest en ik moest er 11 uur alweer uit![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Etcetera het volgende:
heb gisteravond met m'n vriend sims gedaan
we weten nu hoe er relaties op kunnen stuklopen
maar wij hebben gewoon heel veel lol gehadhadden alleen het probleem dat ons koppel elkaar in het begin niet echt mocht, zijn echt een uur aan het pushen geweest voor ze eindelijk verliefd werden op elkaar
![]()
Ik hoopte dat de kapper er wel verstand van zou hebben. En 't went al.quote:oh ja Soempie... is het mss een idee dat je de volgende keer zelf ook een beetje inspraak hebt wat betreft je haar? weet niet hoor![]()
stapavondquote:Op zondag 4 februari 2007 13:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo idioot laat naar bed![]()
ging zelf pas om 5 uur naar bed![]()
![]()
Wauw, tot 5 uur?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog een beeje een normaal excuus ik heb de hele avond zitten gamen![]()
Was Rome total war aan het spelenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wauw, tot 5 uur?
wat game je dan zo lang![]()
Ken ik nietquote:Op zondag 4 februari 2007 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was Rome total war aan het spelen![]()
Neequote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ken ik niet, krijg je dan geen koppijn van zolang te gamen?
Lekker geslapen?quote:
een beetjequote:Op zondag 4 februari 2007 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie blond, nee toch??!
Maar dan komt ze óók niet want dan moet ze trainenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We hopen op hetzelfde bericht voor volgend weekend.
Trainen is voor talentlozen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan komt ze óók niet want dan moet ze trainen
Train je daarom zo vaak?quote:
Herinner ik me niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
Edit: Ieh! Toch een scherpe opmerking terug maken op MSN he!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |