Hoezo dat!?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
kijk ik net op internet, mn hele rooster naar de kloten
Al mijn uren zijn weg! Niet dat ik dat heel erg vindquote:
Jouw verjaardag?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
Morgen m'n een na laatste tentamen. Dan vrijdag nog. Vrijdagavond de opening van een tentoonstelling, zaterdag meeting, zondag verjaardag.
Ik heb zin in volgend weekend
Nee. Jij bent 9 maart jarig he? Ik 13 maart.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Jij bent 9 maart jarig he? Ik 13 maart.![]()
Ik ook.quote:
quote:
ja, vooral dat. Vis lust ik nog wel.quote:
Je haat vis maar je lust het wel?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, vooral dat. Vis lust ik nog wel.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/vissen.html
Als een Vis niet genoeg liefde krijgt, kan hij dat ergens anders gaan zoeken.alweer he. 't Ligt gewoon aan m'n sterrenbeeld.
Nee, ik ook niet. Maar 't is wel lachwekkend soms.quote:
Precies...dat is hetquote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar 't is wel lachwekkend soms.![]()
Ik ben kreeftquote:Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
Geschikte levenspartner: Kreeft en Schorpioen.
Ik ken helemaal geen kreeften of schorpioenen.
Dat is eigenlijk verrekte handigquote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Soempie het volgende:
Het leven van Schorpioen wordt in ruime mate beheerst door seks. Het beheerst bijna hun hele leven. Dit teken van de Dierenriem zal nogal wat avontuurtjes hebben, is vurig in de liefde en verdiept zich in seksuele technieken.![]()
![]()
Ja, maar ze zijn ook erg jaloers. Terwijl alles er op wijst dat ik het buiten de deur ga zoeken later.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk verrekte handig
Kun je toch gewoon die link SMS-en?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn ook erg jaloers. Terwijl alles er op wijst dat ik het buiten de deur ga zoeken later.![]()
![]()
Maar jou had ik al geadopteerd.quote:
zegt iemand die niet in horoscopen gelooft.quote:
Ik gebruikte slechts een gezegdequote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
zegt iemand die niet in horoscopen gelooft.![]()
Hoe kom je daar nou weer aan danquote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Die lijst met beroepen ook bij Schorpioen:
Chirurg, seksuoloog, psychiater, rechercheur, wetenschappelijk onderzoeker, arts, verpleegkundige, internist, leraar, criticus, tandarts, doodgraver, beroepsmoordenaar, openbare aanklager. Psycholoog, paranormaal genezer, onderzoeker in het algemeen. Detective, inlichtingendienst. Abattoirs werker, lijkaflegger, politie, leger, advocaat.
Hier: http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/kreeft.htmlquote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan dan![]()
![]()
't lijkt er wel op ja.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier: http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/kreeft.html
Leer jezelf kennen![]()
Alsof dat een BEROEP isquote:Op maandag 5 februari 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat lijstje bij mij staat 'criticus', da's op zich best waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |