Klopt, en daar was ik helemaal niet blij mee. want de vorige heb ik ook al gesloten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergat je een nieuw topic aan te maken?
Jij was de sluiter van de vorige namelijk.
Jazeker, vooral het laatste uur vond ik. Kaiser Chiefs (begin interview ging wat stroef, einde ging echter compleet nergens meer overquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef IedeK. het volgende:
Was het een beetje leuk vanavond?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 10 minuten en dan een heel weekend zonder Fok! en een sporadisch wat 3FM flarden opvangen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef IedeK. het volgende:
Was het een beetje leuk vanavond?
Wat denk jequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef IedeK. het volgende:
Deel 41 compleet gemist.
En dan mag ik van geluk spreken dat op mijn werk 3FM overdag door de winkel klinkt. Maar morgenavond vanaf 18.00 tot 22.00 balans. En zondag om 8.00 weerquote:
Met zijn sjaal? Ja, dat is de zanger van de Kaiser Chiefs.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:52 schreef IedeK. het volgende:
Is die ene gozer in beeld iemand van de Kaiser Chieds?
Zanger Domien?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met zijn sjaal? Ja, dat is de zanger van de Kaiser Chiefs.
High natuurlijkquote:
quote:
die zijn al wegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:52 schreef IedeK. het volgende:
Is die ene gozer in beeld iemand van de Kaiser Chiefs?
Juist!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
En dat natuurlijk op die voicemail van Dave zetten
Deed Paul vanmiddag ook, er pastte bijna 2 nummers opquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
En dat natuurlijk op die voicemail van Dave zetten
goh, hoe zou ik dit nummer hebben leren kennen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
WOW !!!!!!!!!! deze heb ik lang niet gehoord maar dit is een juweeltje !
HIGH FIDELITY - SCREAM IF YOU WANT TO GO FASTER
Plat gedraaid door Gerard, en terecht!
overigens draaiden de heren vanavond het nummer dat ik gisteren bij Paul had aangevraagd: Monaco - What do you want from mequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deed Paul vanmiddag ook, er pastte bijna 2 nummers op
Jij kwijlt ook over bijna alle platen hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
WOW !!!!!!!!!! deze heb ik lang niet gehoord maar dit is een juweeltje !
Volgens mij wordt ie gewoon vet gesponsord door die website die hij steeds aan 't spammen is. En dat begint wat ernstig vervelend te worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat neuken bij Giel... misschien word ik oud maar ik hoor dan liever goeie muziek en melige praat... dat shockeren om het shockeren (want dat is het) heb ik wel een beetje gehad eigenlijk
Hahaha idd! Zat ik een beetje te lachen in de treinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deed Paul vanmiddag ook, er pastte bijna 2 nummers op
Ben ook al aan het zoeken, maar dit nummer is volgens mij alleen op 3FM gedraaid en is nooit een grote hit geworden. Lastig zoeken dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
goh, hoe zou ik dit nummer hebben leren kennen?
Kan het nummer trouwens nergens vinden![]()
Misschien draait Paul maandag dan wat ik vanavond bij de heren heb aangevraagdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
overigens draaiden de heren vanavond het nummer dat ik gisteren bij Paul had aangevraagd: Monaco - What do you want from me
I couldn't agree more.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat neuken bij Giel... misschien word ik oud maar ik hoor dan liever goeie muziek en melige praat... dat shockeren om het shockeren (want dat is het) heb ik wel een beetje gehad eigenlijk
Giel weet van gekkigheid niet wat ie in het programma moet doen.. beetje jammer iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
geenstijlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie gewoon vet gesponsord door die website die hij steeds aan 't spammen is. En dat begint wat ernstig vervelend te worden.
Je weet ons te vindenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:59 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hahaha idd! Zat ik een beetje te lachen in de trein.
Fijn weekend iedereen! Tot volgende week (wel wat sporadisch vrees ik)!
Bedankt mannen van de radio!![]()
EEN VROUWquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat Maricha die daar nog ff binnenwandelde
De handdoeken zijn niet aan te slepen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij kwijlt ook over bijna alle platen he
Dat meende ik ook alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat Maricha die daar nog ff binnenwandelde
jezus, ik heb niet-voor-niets een state-of-the-art bril op mijn neus staanquote:
Fok!kers ook bedankt !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:01 schreef -Hans- het volgende:
EKSTRA weekend mensen bedankt, het was tof!
Ja idd! Was weer gezellig. Mja, wanneer is het dat niet hequote:
Tot straks, zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben ff bankhangen.. tot strakies! misschien..![]()
Haha wat aardigquote:
quote:
quote:Maar ik ga NU weg, dus je kunt je uitleven!
quote:Veel plezier aan de mensen die nog de FreakNacht gaan luisteren en welterusten aan de mensen die gaan slapen!
![]()
*meedoetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
*ff nieuw biertje pakt
goed plan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
*ff nieuw biertje pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |