Nou ik denk dat de redactie is achtergekomen dat het verhaal Brian - Nena een dood verhaal is, veel ingewikkeld voor de gemiddelde kijker en dat Nena toch een licht psychisch probleem qua verhouding man-vrouw heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Wat een slag voor het programma......
Ze mag toch blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Stijn zegt net dat het iets later wordt omdat er nog wat dingen geregeld moeten worden
Ja ik kan wel gaan hopen dat dit is omdat of nena er niet uit hoeft omdat het weer goed is tussen haar en Brian of omdat Brian er ook uit moet. denk dat niet, of odmat de nieuwe miljoinar nog niet klaar is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Stijn zegt net dat het iets later wordt omdat er nog wat dingen geregeld moeten worden
ze willen brian toch meesturen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, die nieuwe bewoonster moet natuurlijk eerst opgehaald worden...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef happyme28 het volgende:
Op de mededeling van Stijn zegt Nena: Pfffff.... ik heb wel wat beters te doen in mijn vrije tijd
Wie weetquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, die nieuwe bewoonster moet natuurlijk eerst opgehaald worden...![]()
![]()
![]()
Het is al weer goed tussen ze.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Day het volgende:
Ik lach me echt kapot om jullie
Stiekum hoop ik dat het toch nog wat wordt tussen ze, alleen om jullie koppen te zien!
die nieuwe miljonair, is er aangekondigd dat die vanavond er al in zou komen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik kan wel gaan hopen dat dit is omdat of nena er niet uit hoeft omdat het weer goed is tussen haar en Brian of omdat Brian er ook uit moet. denk dat niet, of odmat de nieuwe miljoinar nog niet klaar is?
Nopequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
die nieuwe miljonair, is er aangekondigd dat die vanavond er al in zou komen?
en dat er ook kinderen uit voortkomen. Tante Natasia komt op kraamvisite en geeft wat tips en tools voor de nieuwbakken moeder. Ren Nena Ren!!! En ze verkneukelt zich over het feit dat ook Nena nu hangtieten heeft en een hangbuik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Day het volgende:
Stiekum hoop ik dat het toch nog wat wordt tussen ze, alleen om jullie koppen te zien!
hahaha Ik denk dat het betr is als ze maar weg gaat nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
Kan het niet zo zijn dat ze zo de poort uit gaat en een rondje rijdt en er weer terug in komt.![]()
Halllooooooooooooo, ben ik weer.![]()
goed, dat zal dan nog wel weken gaan duren. het zijn volgens mij niet erg royale onderhandelaars. wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.quote:
nou ik heb wat anders gezien...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb het niet gezien maar begrijp dat dat huggen van Brian uit ging en op de foto te zien was Nena er echt niet bij betrokken, die laat echt niets meer van zich horen naar Braina
Tis wel duidelijk dat er aan beide een aardig steekje los zitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Brian Nena alweer omhelst heeft, of anderom.![]()
quote:
Hans doresteynquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Flyduck het volgende:
hoe heet die cabaratier die vandaag tijdens zijn tryout de zaal uitliep??
Hans Dorrestijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Flyduck het volgende:
hoe heet die cabaratier die vandaag tijdens zijn tryout de zaal uitliep??
Mensen die een miljoen euro en een villa willen winnen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.
en snel ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Wireless het volgende:
[..]
Mensen die een miljoen euro en een villa willen winnen?
Je had het niet getrokken, denk ik, dus maar goed ook!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
We zullen het wel nooit begrijpen.
A thin line between love and hate.. zoiets zal het wel zijn..
Ben blij dat ik niet gekeken heb.
Het publiek moest niet lachen om zijn grappenquote:
Ik verwacht niets andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Villalux het volgende:
loverboys gaat altijd huilen als je echt iets kwijt zijn.... LET OP!
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappenquote:
Oh jee, wat een blamage.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappen![]()
Vind je? Ik vind het - sinds Huub erin is - beter dan ooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
goed, dat zal dan nog wel weken gaan duren. het zijn volgens mij niet erg royale onderhandelaars. wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.
mij ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze niet weggaat.
Maar dat is wishfull thinking, hè?
Dit is niet meer terug te draaien, toch?
Ik vond het van Angelique, Stefan en Evil niet erg, maar dit doet me toch wel wat.
Ze had ook erg slecht geslapen vannachtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia houdt het niet meer en gaat naar bed.
lol ja ze had het behoorlijk druk..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze had ook erg slecht geslapen vannacht
30 ckv-ers in de zaal die helemaal niet voor hem waren gekomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappen![]()
Ik snap niet dat er ooit een nacht is dat ze goed slaapt. Ik bedoel, met zo'n geweten....quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze had ook erg slecht geslapen vannacht
Was het niet zo dat het eerst nog een tijd na moest pruttelen en het uiteindelijke resultaat pas over enkele maanden te zien zou zijn?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Miraaa het volgende:
FF wat anders.......lig het nu aan mij of is de huid van Ilona na die laser behandeling juist verouderd.
Ik vond haar in begin een hele mooie vrouw en gaf haar echt geen 45, maar nu vind ik haar steeds meer een 50+.![]()
Dan gaat ze nog weg! Ze zou sowieso morgen uit vrije wil weggaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Ze krijgen straks een brief
Nena na opnieuw overleg hebben wij toch besloten dat je mag blijven. Brian daarin tegen gaat nu zijn koffers pakken en is binnen een uur weg.
dat zou geweldig zijn !!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Ze krijgen straks een brief
Nena na opnieuw overleg hebben wij toch besloten dat je mag blijven. Brian daarin tegen gaat nu zijn koffers pakken en is binnen een uur weg.
Maf? Daar heeft een styliste heel lang over nagedacht hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over appels gesproken...hebbie gezien dat ze daar honderden granny's hebben liggen, echt maf![]()
Stress waarschijnlijk, dgk is nou niet bepaald gezond voor je.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Miraaa het volgende:
FF wat anders.......lig het nu aan mij of is de huid van Ilona na die laser behandeling juist verouderd.
Ik vond haar in begin een hele mooie vrouw en gaf haar echt geen 45, maar nu vind ik haar steeds meer een 50+.![]()
Precies dus dat gaat zeker niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog weg! Ze zou sowieso morgen uit vrije wil weggaan.
Zoiets stond me ook bij jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Wanneer waren de oud-bewoners er ? Rond Kerst?
Angelique heeft toen kaarten gelegd voor Nena?
Er zou een heel drastisch en onverwachts einde komen aan Nena 's verblijf ?
Onverwacht is het wel, maar drastisch is niet echt aan de orde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub doet het prima, Syl kan goed meekomen. de rest, het gajes Bert, NL Brian en Natasia en Ilona kunnen niet andes doen dan klagen op/over DGK. Een goede sfeer zit er dus niet in en er wordt erg weinig boeiende televisie gemaakt door die anderen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het - sinds Huub erin is - beter dan ooit![]()
Alleen die overdosis Natasia wordt me af en toe te veel.
Op deze manier wel ja..... kouwe zooi.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Raar hoor, zo`n laatste uurtje.
Maar dit overstemd niet het gesprek, die piano wel (en toen was er een goed gesprek) dus vandaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Mieter op met die gitaar.
Huub mocht pas ook geen piano spelen.
Het was meer in de strekking van dat ze op kort termijn een beslissing zou nemen die verstandig was, waar ze helemaal achter zou staan en gelukkig van zou worden, zo iets.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Was dat niet bij Hotel BB?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Maf? Daar heeft een styliste heel lang over nagedacht hoor.![]()
Eigenlijk zijn granny's als decoratie al uit. Dat was vorig jaar maar ze hebben het vergeten om de styliste te vertellen.
Vorig jaar had iedereen vazen met appels er in want dat was hot.
Yep de kaarten hadden weer gelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar huub en Sylvia zijn zo sterk dankzij de aanwezigheid van walgelijke personen als Nathanael, Bart, Brian en Natasia. Dus ze hebben elkaar nodig om een boeiend programma te maken denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub doet het prima, Syl kan goed meekomen. de rest, het gajes Bert, NL Brian en Natasia en Ilona kunnen niet andes doen dan klagen op/over DGK. Een goede sfeer zit er dus niet in.
Nou als je het mij vraagt was het gewoon een weekaanbieding bij de Sligroquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Maf? Daar heeft een styliste heel lang over nagedacht hoor.![]()
Eigenlijk zijn granny's als decoratie al uit. Dat was vorig jaar maar ze hebben het vergeten om de styliste te vertellen.
Vorig jaar had iedereen vazen met appels er in want dat was hot.
Het wordt ietsje later is even terug aangekondigd door Stijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Black_king het volgende:
22:00uur......
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep de kaarten hadden weer gelijk.
Ik voel meer een lichte nostalgie, dat het nooit meer hetzelfde zou zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Op deze manier wel ja..... kouwe zooi.
Ja zoek ook effe een manier om die dorpsgek te pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dit overstemd niet het gesprek, die piano wel (en toen was er een goed gesprek) dus vandaar
hahaha...ben je een man?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou als je het mij vraagt was het gewoon een weekaanbieding bij de Sligro![]()
Hoezo nog 1 bewoner tegoed?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Ze hadden nog 1 bewoner te goed....lijk mij het beste dat ze dan maar twee tegelijk inzetten.
Kunnen die er i.i.g niet meteen uitgestemd worden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Mieter op met die gitaar.
Huub mocht pas ook geen piano spelen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef jessie het volgende:
Wat een nachtmerrie nu breken Nena dr nagels ook nog
Haha snap ik hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zoek ook effe een manier om die dorpsgek te pakken.
Moet even uitrazen.![]()
Misschien was ze stiekum toch een beetje jaloers op de band tussen Hupert en Nena die wat sterker werd...we zullen het nooooooooooooooooooooooooit meer wetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Day het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Sylvia het heel erg vindt dat Nena weggaat.
Expeditie Robinson maar dan andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat de bewoners die eruit gaan een keuze krijgen.. ze mogen overleven in een naastgelegen huis en maken kans op de finale.
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje toen er werd gezegd dat het iets langer ging durenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze niet weggaat.
Angelique moest eruit van john de Mol. Dus daar kunnen ze nog een nieuwe voor krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoezo nog 1 bewoner tegoed?
Stefan en die kaartjeslegster zijn er toch uitgestemd?
Dan worden ze toch niet vervangen?
Nee daar geloof ik niks van...Ik wacht op het moment Nena tegen Bart zegt dat zij eigenlijk op hem verliefd was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien was ze stiekum toch een beetje jaloers op de band tussen Hupert en Nena die wat sterker werd...we zullen het nooooooooooooooooooooooooit meer weten
Geloof ik graag!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Ik ben eens naar de Malediven geweest.
Stoertje ben ik he. Mooiste vakantie ooit!
Laat me raden:quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef stikla het volgende:
NENA ROT EEN EIND OP, JE BENT NIETS MEER DAN EEN DOMME GANS.
kijk, brian is niet perfect, maar hij heeft wel gelijk. Iedereen weet dat je met hem geneukt hebt en nu heb je spijt. Maar ga niet dom doen en heb lef en geef het gewoon toe.
Je bent een slet en nu weet iedereen het en van mij mag je oprotten. Ow en kan je ook ergens anders gaan wonen, want ik wil je hoerehoofd ook niet meer tegenkomen!
(het beviel me wel toen je al die tijd weg was met die gast)
Plan was 10 mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoezo nog 1 bewoner tegoed?
Stefan en die kaartjeslegster zijn er toch uitgestemd?
Dan worden ze toch niet vervangen?
Sylvia heeft er vrede mee omdat ze weet dat Nena blij is om naar huis te gaan. Net in de badkamer gaf ze echt wel aan het jammer te vinden en het klonk heel gemeend maar van Sylvia geloof ik het wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Day het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Sylvia het heel erg vindt dat Nena weggaat.
Die ene zullen ze nog wel even als stille troef achter de hand houden denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Ze hadden nog 1 bewoner te goed....lijk mij het beste dat ze dan maar twee tegelijk inzetten.
Kunnen die er i.i.g niet meteen uitgestemd worden.![]()
dank uquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Angelique moest eruit van john de Mol. Dus daar kunnen ze nog een nieuwe voor krijgen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat me raden:
1. Je bent familie
2. Je bent een antilliaan, die ook ooit eens is gedumd.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja ik wil ook op de Malediven.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat me raden:
1. Je bent familie
2. Je bent een antilliaan, man die ook ooit eens is gedumd.
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft haar 'lang-leve-de-lol-kleding' al aan. Het zou me niets verbazen als die vanavond nog de kroeg ofzo induikt
OK, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sylvia heeft er vrede mee omdat ze weet dat Nena blij is om naar huis te gaan. Net in de badkamer gaf ze echt wel aan het jammer te vinden en het klonk heel gemeend maar van Sylvia geloof ik het wel.
jaloers is misschien niet het juiste woord, ze was eerder bang dat ie zwaar de fout in zou gaan met blondie, speltechnisch dan hè. Stiekum hoop je op een syl-huub relatie, ze zitten wel een beetje op hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niks van...Ik wacht op het moment Nena tegen Bart zegt dat zij eigenlijk op hem verliefd was.
Daar heb je een punt, maar lijkt me echt een te magere basis voor een boeiend programma.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar huub en Sylvia zijn zo sterk dankzij de aanwezigheid van walgelijke personen als Nathanael, Bart, Brian en Natasia. Dus ze hebben elkaar nodig om een boeiend programma te maken denk ik.
Had Nena toen niet ooit verteld over mensen die haar uitscholden op een forum waar heel veel mensen van haar school zaten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef stikla het volgende:
NENA ROT EEN EIND OP, JE BENT NIETS MEER DAN EEN DOMME GANS.
kijk, brian is niet perfect, maar hij heeft wel gelijk. Iedereen weet dat je met hem geneukt hebt en nu heb je spijt. Maar ga niet dom doen en heb lef en geef het gewoon toe.
Je bent een slet en nu weet iedereen het en van mij mag je oprotten. Ow en kan je ook ergens anders gaan wonen, want ik wil je hoerehoofd ook niet meer tegenkomen!
(het beviel me wel toen je al die tijd weg was met die gast)
Dat is inderdaad opvallend, misschien vooral gekomen doordat Huub hem van zijn troon heeft verstoten kwa populariteit........quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart kan echt niet normaal doen tegen Huub. Ik heb Nathanael in een onbewaakt moment nog wel eens vrij normaal met Huub horen praten, maar daar heb ik Bart nog niet op kunnen betrappen.
ik ken je zo niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian bemoeien zich al niet meer met Nena. Brian speelt gitaar.
Dat er maar een snaar mag knappen, die zich vervolgens spontaan om Natasia's nek krult... lekker strak.
Was me ook opgevallen. Ik snap dat trouwens niet, want eerst leek Bart toch een stuk normaler dan Nathanael. Maar de laatste tijd....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart kan echt niet normaal doen tegen Huub. Ik heb Nathanael in een onbewaakt moment nog wel eens vrij normaal met Huub horen praten, maar daar heb ik Bart nog niet op kunnen betrappen.
da's toch zwak? brian vroeg tijdje terug nog wat huub dan eigenlijk gedaan had om de mannen zo over de zeik te krijgen en daar antwoorde bert op NIKS. Bert heeft het denk ik altijd van zijn fysiek moeten hebben (net als nena eigenlijk) en daar vaak mee gewonnen. Heeft nu een erudiet persoon als tegenstander, dat kan ie niet aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Brian maakt het slechtste in je los; vraag maar aan Nena.....quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat er maar een snaar mag knappen, die zich vervolgens spontaan om Natasia's nek krult... lekker strak.
Onzin Scan, Brian en Nena hebben net een gesprek gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
KRUISJE?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
GAAT ZE NOU ECHT WEG EN KRIJGT ZE HAAR INLEG TERUG?
JA en NEEquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
JA en NEEquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
wrom niequote:
En wat vindt Opper Goeroe ervan dat nena weggaat?quote:
ja en neequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
Dat zegt genoeg over Bart's geestelijke vermogens. Heeft hij er echt niet aan gedacht dat onderlinge verhoudingen heel erg belangrijk worden in een reality tv programma???quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Alles is onder Bart's Niveau,
hij kwam voor het spel,
niet voor de soap.
spelen doet ie ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Alles is onder Bart's Niveau,
hij kwam voor het spel,
niet voor de soap.
Omdat ze er uit moet vanwege de trap van vanmiddag. Als ze dan geld terug zou krijgen, zou iedereen die eruit wil even iemand een trap gevenquote:
Iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze er uit moet vanwege de trap van vanmiddag. Als ze dan geld terug zou krijgen, zou iedereen die eruit wil even iemand een trap geven
Bart denkt intelligent te zijn, maar kennelijk zeer naief dit programma ingestapt.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over Bart's geestelijke vermogens. Heeft hij er echt niet aan gedacht dat onderlinge verhoudingen heel erg belangrijk worden in een reality tv programma???
Laatste poll waren Huub, Sylvia en Nena nummer 1, 3 en 4. Ik denk dat ze in het huis ook wel een idee hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
Als er een nieuwe bewoner komt die heeft dan wel veel informatie.
Weet b.v welke groep populair is.
Hadden ze zoooooooooo weinig aanmeldingen dat je dat nu al weetquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:22 schreef Gigageil het volgende:
Er komt een meisje met best wel grote blauw/grijze ogen in , wel aardige meid.......of een beetje hoerig, bitcherig type...denk ik......ik heb ze beide gezien op de screenings-dag.
Ik durf te wedden dat die Brian 3x niks vinden....Nena was gewoon een domme doos, die zich liet pakken.....daar zie ik die nieuwe niet voor aan....als ze komt tenminste....
Tja...of Tamara komt, dat kan ook nog.....maar dat zou een beloning voor Brian zijn, en dat gun ik hem niet. Ik hoop in dat geval dat Tamara zegt, "Bekijk het maar, je hebt je kans gehad, sukkel !"
Elke deelnemer heeft z`n eigen regels, stamt nog uit de BB periodequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
Wat ik niet snap.... als Huub piano speelt is dat irri, zo irri dat het moet stoppen van Stijn. Nu speelt braajen knap irri. Heel erg tenenkrommend irri en dan..... mag dat![]()
Van DGK?! Ja hoor! We mogen naar dat domme pinghelen luistern ( ik heb kinderen die toen ze zes waren al beter pingelden. En dan riep ik ook ... hou eens even op met dat eeuwige gepingel.....
)
Waar is dieenebart dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef Black_king het volgende:
Hé dieenebart, ze hebben het over je !
Maar de nieuwe bewoonster weet wel wie er betrouwbaar is en dat is eigenlijk veel belangrijkere informatie dan een populariteits pollquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatste poll waren Huub, Sylvia en Nena nummer 1, 3 en 4. Ik denk dat ze in het huis ook wel een idee hebben
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar de nieuwe bewoonster weet wel wie er betrouwbaar is en dat is eigenlijk veel belangrijkere informatie dan een populariteits poll
Thuis?quote:
net op tijdquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
edit..
1. neequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat me raden:
1. Je bent familie
2. Je bent een antilliaan, die ook ooit eens is gedumd.
22:00 was geplanned, loopt een beetje uit. DGK_REDACTIE heeft het alweer eens niet goed voor elkaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:22 schreef Kaya.nl het volgende:
Hoelaat gaan Nena het huis uit??
boeiende streamsquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Bart wil weer 24 uur rond de paardenbak lopen!!!!!!!!
Nee want dan wordt het nog meer De Natasia Showquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie is wel dat Natasia iedere keer als er een nieuwe bewoner kwam, volkomen overspannen reageerde en diegene meteen de oorlog verklaarde. Dat gaat dus weer leuk worden
Wat een geweldig idee om het programma leuk te maken !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Bart wil weer 24 uur rond de paardenbak lopen!!!!!!!!
Nee maar ik bedoelde is hij hier op dit forum...? Ik snap het niet helemaal...quote:
weet niet of het aan hun ligt en er werd al omgeroepen dat het uit zou lopen rond 21.45quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 was geplanned, loopt een beetje uit. DGK_REDACTIE heeft het alweer eens niet goed voor elkaar.
Op het moment niet, maar hij heeft toch al ruim 200 posts geplaatst op dit forum.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde is hij hier op dit forum...? Ik snap het niet helemaal...![]()
thanxsquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 was geplanned, loopt een beetje uit. DGK_REDACTIE heeft het alweer eens niet goed voor elkaar.
aan de coke?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
HOU EENS OP MET DAT IRRITANTIE GEPIEP, WORDT GEK HIER![]()
Op tipsch kun je altijd rekenen als er een emmer moet worden volgeschetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Simpel; ze brengt zowel Brian als Huub het hoofd op holquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Ik ben buitenstaander in deze topicreeks, misschien heb ik wel een verhelderende visie (hoewel ik niet verbaasd zou zijn als het niet zo is...)
Maarreeehhh...
Nena eruit is geen drama.
Wat is (besides de looks) haar toegevoegde waarde?
Anders ik wel, in het begin vond ik het echt een hele leuke knul, maar nu..........hij is 27 maar gedraagt zich als een ouwe lul van 75quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef Day het volgende:
Als er iemand veranderd is in dat huis is het Bart wel. Ik word helemaal depri van die jongen!
Reclame voor de sponsor natuurlijk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef droomkoningin het volgende:
wrom zitten nu naar zo'n dom zwembad te staren?
Ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef ron1970 het volgende:
DGK_R ik vind het een heel mooi zwembad, maar mogen wij aub de streams terug?
You miss the point.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel; ze brengt zowel Brian als Huub het hoofd op hol
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Ik ben buitenstaander in deze topicreeks, misschien heb ik wel een verhelderende visie (hoewel ik niet verbaasd zou zijn als het niet zo is...)
Maarreeehhh...
Ik som even de -naar mijn mening- toegevoegde waarde van de anderen op:
- *in-mijn-dromen-ben-ik-eloquent-maar-wanneer-ik-wakker-wordt-weer-gewoon-delinquent, al-met-al-geen-echte-vent* en *volautomatisch-brulapparaat-voorzien-van-defecte-repeatknop* zijn een zegen voor het programma. Goede televisie brengt emotie in de mens naar boven, en niemand kan ontkennen dat diepgewortelde haat jegens iemand geen echte emotie is...
- De paardenbeffer (cheap shot, je sais) heeft als verborgen doelstelling in de kooi om in het Guinnes book of onbenulligheden te komen vanwege de langste onafgebroken norse gelaatsuitdrukking, totnogtoe een puike prestatie, hou vol!
-ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet.PUNTNL zet een prachtige karikatuur van de slappe spin-in-het-web-SMART-beoordelende on-the-edge-of-burnout middle-management usedtobeyoung Urban Professional cultuur neer, ook hiervoor hulde. Deze prestatie wordt benadrukt door zijn populariteitspercentage wat een exacte weergave is van het respect dat hij IRL geniet op de werkvloer
Bovenstaande luitjes zijn "de vijand". Hoe goed zou het goed in welke film dan ook zijn als er geen kwaad was om te bestrijden.
Bene, dat brengt ons bij de goeie figuren!
-Sylly is het diepe water met de stille grond, dit soort figuren komt pas na 1 van de 1.5 uur film met die ene snedige opmerking die de plot inluidt. Haar geven we gewoon tijd.
-Rupert is de klassieke antiheld, klaar!
het ziet er wat sullig uit in den beginne maar ontwikkelt zich tot de nar EN meester van het verhaal.
Uiteindelijk heb je dus een line-up van 2 goed vs 4 kwaad, de overwinning kleurt niet als er uitgegaan wordt van een numerieke balans (zie Rambo-fillems e.d.)
Pracht-TV!!!
Jullie denken misschien dat ik er eentje vergeet, maar dat is niet zo.
Het ECHTE verhaal luidt als volgt.
Toen de villa gebouwd werd zat er een vrouw zwijgend op de bouwgrond. Niemand lette op haar en de werken vatten aan. Na enige tijd was de villa af. De mysterieuze dame zat er nog steeds, de bouwers gingen weg en de bewonders en filmploegen arriveerden en dachten dat deze dame een door JDM verzonnen interieurstuk was, zodoende...
Ik ging het vertrek maar ff streamen voor een keertje, vanaf morgen lees ik jullie COS'sen weer gezellig mee, ik hou me mond maar weer...
Tomsky out!
Als je maar netjes bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord
Ws. testte ze even de lockup voor het geval dat het nodig mocht zijn
I like it, I like it!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Heel verhaal!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
-knip-
Denk het niet. Dat is haar toegevoegde waarde. Je moet zoveel mogelijk verschillende verhaallijnen hebben in de gouden kooi. Nena zorgt voor een beetje seks. Zonder Nena daalt dat tot het nul punt.quote:
En ik had nog wel zo aardig gevraagt of ze dat piept geluid wilden stoppen.quote:
knap dat je dat allemaal weet, kom is eens meer ontopic danquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Maarreeehhh...
Ik som even de -naar mijn mening- toegevoegde waarde van de anderen op:
- *in-mijn-dromen-ben-ik-eloquent-maar-wanneer-ik-wakker-wordt-weer-gewoon-delinquent, al-met-al-geen-echte-vent* en *volautomatisch-brulapparaat-voorzien-van-defecte-repeatknop* zijn een zegen voor het programma. Goede televisie brengt emotie in de mens naar boven, en niemand kan ontkennen dat diepgewortelde haat jegens iemand geen echte emotie is...
- De paardenbeffer (cheap shot, je sais) heeft als verborgen doelstelling in de kooi om in het Guinnes book of onbenulligheden te komen vanwege de langste onafgebroken norse gelaatsuitdrukking, totnogtoe een puike prestatie, hou vol!
-ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet.PUNTNL zet een prachtige karikatuur van de slappe spin-in-het-web-SMART-beoordelende on-the-edge-of-burnout middle-management usedtobeyoung Urban Professional cultuur neer, ook hiervoor hulde. Deze prestatie wordt benadrukt door zijn populariteitspercentage wat een exacte weergave is van het respect dat hij IRL geniet op de werkvloer
Bovenstaande luitjes zijn "de vijand". Hoe goed zou het goed in welke film dan ook zijn als er geen kwaad was om te bestrijden.
Bene, dat brengt ons bij de goeie figuren!
-Sylly is het diepe water met de stille grond, dit soort figuren komt pas na 1 van de 1.5 uur film met die ene snedige opmerking die de plot inluidt. Haar geven we gewoon tijd.
-Rupert is de klassieke antiheld, klaar!
het ziet er wat sullig uit in den beginne maar ontwikkelt zich tot de nar EN meester van het verhaal.
Uiteindelijk heb je dus een line-up van 2 goed vs 4 kwaad, de overwinning kleurt niet als er uitgegaan wordt van een numerieke balans (zie Rambo-fillems e.d.)
Pracht-TV!!!
Jullie denken misschien dat ik er eentje vergeet, maar dat is niet zo.
Het ECHTE verhaal luidt als volgt.
Toen de villa gebouwd werd zat er een vrouw zwijgend op de bouwgrond. Niemand lette op haar en de werken vatten aan. Na enige tijd was de villa af. De mysterieuze dame zat er nog steeds, de bouwers gingen weg en de bewonders en filmploegen arriveerden en dachten dat deze dame een door JDM verzonnen interieurstuk was, zodoende...
Ik ging het vertrek maar ff streamen voor een keertje, vanaf morgen lees ik jullie COS'sen weer gezellig mee, ik hou me mond maar weer...
Tomsky out!
oh ok dit stukje heb ik gemist...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het moment niet, maar hij heeft toch al ruim 200 posts geplaatst op dit forum.
IK hoop toch zo dat er iemand binnenstapt die op haar afloopt en zegt: "ga jij eens heeeel snel naar je kinderen terug, egoïstisch excuus voor een moeder."quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie is wel dat Natasia iedere keer als er een nieuwe bewoner kwam, volkomen overspannen reageerde en diegene meteen de oorlog verklaarde. Dat gaat dus weer leuk worden
Er zijn toch nog wel meer Nena's op de wereld?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Dat is haar toegevoegde waarde. Je moet zoveel mogelijk verschillende verhaallijnen hebben in de gouden kooi. Nena zorgt voor een beetje seks. Zonder Nena daalt dat tot het nul punt.
Ondanks dat ik haar chronisch niet uit kan staan, moet ik haar gelijk geven.......als ik op moet rotten en 10 ruggen moet betalen zou ik ook niet meer aan de regeltjes mee werken, maar inderdaad ook meteen die poort uitwandelen.........niets meer bespreken, geen zielige televisie shots, geen groots afscheid voor de camera................quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
Natasia heeft weer een grote bek. What's new.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
IK hoop toch zo dat er iemand binnenstapt die op haar afloopt en zegt: "ga jij eens heeeel snel naar je kinderen terug, egoïstisch excuus voor een moeder."
tears in heaven, Eric Claptonquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
Huub zingt "would you know my name"
van welk lied is dat ook al weer?
zou je denken??????????????????? blond wel maar zo overgeleverd aan een loverboy?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Oddy het volgende:
[..]
Er zijn toch nog wel meer Nena's op de wereld?
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef lady1 het volgende:
ik krijg het gevoel dat er meteen een nieuwe bewoner komt dat het daarom zoalng duurt
Nena komt terug. Staat met diploma in de hand bij de poort als de op 1 na laatste bewoner vertrekt. Terwijl de auto met achterin een schuimbekkende brainless omgeven door mannen in witte pakken het terrein verlaat vallen Huub en zijn Nena elkaar brullend van het lachen in de armen. Samen trokken ze nog een een fles champagne open terwijl het kickboxmeisje de ene na de andere camera onklaar schopt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Alleen je vergeet een paar hoofdstukken:
- vijanden worden één voor één afgemaakt
en
- held krijgt het meisje dat iedereen wil hebben
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
Huub zingt "would you know my name"
van welk lied is dat ook al weer?
Ben bang dat het voor ons weer gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
IK hoop toch zo dat er iemand binnenstapt die op haar afloopt en zegt: "ga jij eens heeeel snel naar je kinderen terug, egoïstisch excuus voor een moeder."
ik mocht het huis niet in.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ze dan begint te gillen, gewoon lachend je mantra herhalen.
DIKKE LELIJKE EX-HOER
DIKKE LELIJKE EX-HOER
DIKKE LELIJKE EX-HOER
DIKKE LELIJKE EX-HOER
En dan maar hopen dat ze "een Nenaatje" doet.![]()
Of je hebt gewoon respect voor de mensen die hun werk doen en heb je het fatsoen om je gewoon netjes te gedragen tot het eind.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ondanks dat ik haar chronisch niet uit kan staan, moet ik haar gelijk geven.......als ik op moet rotten en 10 ruggen moet betalen zou ik ook niet meer aan de regeltjes mee werken, maar inderdaad ook meteen die poort uitwandelen.........niets meer bespreken, geen zielige televisie shots, geen groots afscheid voor de camera................![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mocht het huis niet in.
maar was natasia een hoer?
om maar wat te noemen, vindt dat bert ook niet bad genoeg getypeert wordt, maar verder behoorlijk passive-agressivequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel; ze brengt zowel Brian als Huub het hoofd op hol
Jawel... maar vind ze maar eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Oddy het volgende:
[..]
Er zijn toch nog wel meer Nena's op de wereld?
Naar de andere 3 ook niet als hij erbij zit, zelfs geen glimlachje tegen ze. Wat een treurigheid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Natasia denkt dat het nog wel heel spannend kan worden. Bart kijkt eventjes op en kijkt dan weer naar het scherm.
Die luistert ook niet meer naar haar.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Kok Martin achter het stuurquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef Flyduck het volgende:
zeker weer zo een vage taxichauffeur ingeschakeld die nu zoekt naar een gouden kooi...
oja, ik verwarde het met "would you call my name"quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef Uccella het volgende:
tears in heaven
Dat beweerden die 3 snollen van Huub vorige week.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |