You miss the point.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel; ze brengt zowel Brian als Huub het hoofd op hol
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Ik ben buitenstaander in deze topicreeks, misschien heb ik wel een verhelderende visie (hoewel ik niet verbaasd zou zijn als het niet zo is...)
Maarreeehhh...
Nena eruit is geen drama.
Wat is (besides de looks) haar toegevoegde waarde?
Ik som even de -naar mijn mening- toegevoegde waarde van de anderen op:
- *in-mijn-dromen-ben-ik-eloquent-maar-wanneer-ik-wakker-wordt-weer-gewoon-delinquent, al-met-al-geen-echte-vent* en *volautomatisch-brulapparaat-voorzien-van-defecte-repeatknop* zijn een zegen voor het programma. Goede televisie brengt emotie in de mens naar boven, en niemand kan ontkennen dat diepgewortelde haat jegens iemand geen echte emotie is...
- De paardenbeffer (cheap shot, je sais) heeft als verborgen doelstelling in de kooi om in het Guinnes book of onbenulligheden te komen vanwege de langste onafgebroken norse gelaatsuitdrukking, totnogtoe een puike prestatie, hou vol!
-ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet.PUNTNL zet een prachtige karikatuur van de slappe spin-in-het-web-SMART-beoordelende on-the-edge-of-burnout middle-management usedtobeyoung Urban Professional cultuur neer, ook hiervoor hulde. Deze prestatie wordt benadrukt door zijn populariteitspercentage wat een exacte weergave is van het respect dat hij IRL geniet op de werkvloer
Bovenstaande luitjes zijn "de vijand". Hoe goed zou het goed in welke film dan ook zijn als er geen kwaad was om te bestrijden.
Bene, dat brengt ons bij de goeie figuren!
-Sylly is het diepe water met de stille grond, dit soort figuren komt pas na 1 van de 1.5 uur film met die ene snedige opmerking die de plot inluidt. Haar geven we gewoon tijd.
-Rupert is de klassieke antiheld, klaar!
het ziet er wat sullig uit in den beginne maar ontwikkelt zich tot de nar EN meester van het verhaal.
Uiteindelijk heb je dus een line-up van 2 goed vs 4 kwaad, de overwinning kleurt niet als er uitgegaan wordt van een numerieke balans (zie Rambo-fillems e.d.)
Pracht-TV!!!
Jullie denken misschien dat ik er eentje vergeet, maar dat is niet zo.
Het ECHTE verhaal luidt als volgt.
Toen de villa gebouwd werd zat er een vrouw zwijgend op de bouwgrond. Niemand lette op haar en de werken vatten aan. Na enige tijd was de villa af. De mysterieuze dame zat er nog steeds, de bouwers gingen weg en de bewonders en filmploegen arriveerden en dachten dat deze dame een door JDM verzonnen interieurstuk was, zodoende...
Ik ging het vertrek maar ff streamen voor een keertje, vanaf morgen lees ik jullie COS'sen weer gezellig mee, ik hou me mond maar weer...
Tomsky out!
Als je maar netjes bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord
Ws. testte ze even de lockup voor het geval dat het nodig mocht zijn
I like it, I like it!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Heel verhaal!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
-knip-
Denk het niet. Dat is haar toegevoegde waarde. Je moet zoveel mogelijk verschillende verhaallijnen hebben in de gouden kooi. Nena zorgt voor een beetje seks. Zonder Nena daalt dat tot het nul punt.quote:
En ik had nog wel zo aardig gevraagt of ze dat piept geluid wilden stoppen.quote:
knap dat je dat allemaal weet, kom is eens meer ontopic danquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Ik ben buitenstaander in deze topicreeks, misschien heb ik wel een verhelderende visie (hoewel ik niet verbaasd zou zijn als het niet zo is...)
Maarreeehhh...
Nena eruit is geen drama.
Wat is (besides de looks) haar toegevoegde waarde?
Ik som even de -naar mijn mening- toegevoegde waarde van de anderen op:
- *in-mijn-dromen-ben-ik-eloquent-maar-wanneer-ik-wakker-wordt-weer-gewoon-delinquent, al-met-al-geen-echte-vent* en *volautomatisch-brulapparaat-voorzien-van-defecte-repeatknop* zijn een zegen voor het programma. Goede televisie brengt emotie in de mens naar boven, en niemand kan ontkennen dat diepgewortelde haat jegens iemand geen echte emotie is...
- De paardenbeffer (cheap shot, je sais) heeft als verborgen doelstelling in de kooi om in het Guinnes book of onbenulligheden te komen vanwege de langste onafgebroken norse gelaatsuitdrukking, totnogtoe een puike prestatie, hou vol!
-ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet.PUNTNL zet een prachtige karikatuur van de slappe spin-in-het-web-SMART-beoordelende on-the-edge-of-burnout middle-management usedtobeyoung Urban Professional cultuur neer, ook hiervoor hulde. Deze prestatie wordt benadrukt door zijn populariteitspercentage wat een exacte weergave is van het respect dat hij IRL geniet op de werkvloer
Bovenstaande luitjes zijn "de vijand". Hoe goed zou het goed in welke film dan ook zijn als er geen kwaad was om te bestrijden.
Bene, dat brengt ons bij de goeie figuren!
-Sylly is het diepe water met de stille grond, dit soort figuren komt pas na 1 van de 1.5 uur film met die ene snedige opmerking die de plot inluidt. Haar geven we gewoon tijd.
-Rupert is de klassieke antiheld, klaar!
het ziet er wat sullig uit in den beginne maar ontwikkelt zich tot de nar EN meester van het verhaal.
Uiteindelijk heb je dus een line-up van 2 goed vs 4 kwaad, de overwinning kleurt niet als er uitgegaan wordt van een numerieke balans (zie Rambo-fillems e.d.)
Pracht-TV!!!
Jullie denken misschien dat ik er eentje vergeet, maar dat is niet zo.
Het ECHTE verhaal luidt als volgt.
Toen de villa gebouwd werd zat er een vrouw zwijgend op de bouwgrond. Niemand lette op haar en de werken vatten aan. Na enige tijd was de villa af. De mysterieuze dame zat er nog steeds, de bouwers gingen weg en de bewonders en filmploegen arriveerden en dachten dat deze dame een door JDM verzonnen interieurstuk was, zodoende...
Ik ging het vertrek maar ff streamen voor een keertje, vanaf morgen lees ik jullie COS'sen weer gezellig mee, ik hou me mond maar weer...
Tomsky out!
oh ok dit stukje heb ik gemist...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op het moment niet, maar hij heeft toch al ruim 200 posts geplaatst op dit forum.
IK hoop toch zo dat er iemand binnenstapt die op haar afloopt en zegt: "ga jij eens heeeel snel naar je kinderen terug, egoïstisch excuus voor een moeder."quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie is wel dat Natasia iedere keer als er een nieuwe bewoner kwam, volkomen overspannen reageerde en diegene meteen de oorlog verklaarde. Dat gaat dus weer leuk worden
Er zijn toch nog wel meer Nena's op de wereld?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Dat is haar toegevoegde waarde. Je moet zoveel mogelijk verschillende verhaallijnen hebben in de gouden kooi. Nena zorgt voor een beetje seks. Zonder Nena daalt dat tot het nul punt.
Ondanks dat ik haar chronisch niet uit kan staan, moet ik haar gelijk geven.......als ik op moet rotten en 10 ruggen moet betalen zou ik ook niet meer aan de regeltjes mee werken, maar inderdaad ook meteen die poort uitwandelen.........niets meer bespreken, geen zielige televisie shots, geen groots afscheid voor de camera................quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
Natasia heeft weer een grote bek. What's new.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
IK hoop toch zo dat er iemand binnenstapt die op haar afloopt en zegt: "ga jij eens heeeel snel naar je kinderen terug, egoïstisch excuus voor een moeder."
tears in heaven, Eric Claptonquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
Huub zingt "would you know my name"
van welk lied is dat ook al weer?
zou je denken??????????????????? blond wel maar zo overgeleverd aan een loverboy?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Oddy het volgende:
[..]
Er zijn toch nog wel meer Nena's op de wereld?
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef lady1 het volgende:
ik krijg het gevoel dat er meteen een nieuwe bewoner komt dat het daarom zoalng duurt
Nena komt terug. Staat met diploma in de hand bij de poort als de op 1 na laatste bewoner vertrekt. Terwijl de auto met achterin een schuimbekkende brainless omgeven door mannen in witte pakken het terrein verlaat vallen Huub en zijn Nena elkaar brullend van het lachen in de armen. Samen trokken ze nog een een fles champagne open terwijl het kickboxmeisje de ene na de andere camera onklaar schopt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Alleen je vergeet een paar hoofdstukken:
- vijanden worden één voor één afgemaakt
en
- held krijgt het meisje dat iedereen wil hebben
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
Huub zingt "would you know my name"
van welk lied is dat ook al weer?
Ben bang dat het voor ons weer gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
IK hoop toch zo dat er iemand binnenstapt die op haar afloopt en zegt: "ga jij eens heeeel snel naar je kinderen terug, egoïstisch excuus voor een moeder."
ik mocht het huis niet in.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ze dan begint te gillen, gewoon lachend je mantra herhalen.
DIKKE LELIJKE EX-HOER
DIKKE LELIJKE EX-HOER
DIKKE LELIJKE EX-HOER
DIKKE LELIJKE EX-HOER
En dan maar hopen dat ze "een Nenaatje" doet.![]()
Of je hebt gewoon respect voor de mensen die hun werk doen en heb je het fatsoen om je gewoon netjes te gedragen tot het eind.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ondanks dat ik haar chronisch niet uit kan staan, moet ik haar gelijk geven.......als ik op moet rotten en 10 ruggen moet betalen zou ik ook niet meer aan de regeltjes mee werken, maar inderdaad ook meteen die poort uitwandelen.........niets meer bespreken, geen zielige televisie shots, geen groots afscheid voor de camera................![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mocht het huis niet in.
maar was natasia een hoer?
om maar wat te noemen, vindt dat bert ook niet bad genoeg getypeert wordt, maar verder behoorlijk passive-agressivequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel; ze brengt zowel Brian als Huub het hoofd op hol
Jawel... maar vind ze maar eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Oddy het volgende:
[..]
Er zijn toch nog wel meer Nena's op de wereld?
Naar de andere 3 ook niet als hij erbij zit, zelfs geen glimlachje tegen ze. Wat een treurigheid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Natasia denkt dat het nog wel heel spannend kan worden. Bart kijkt eventjes op en kijkt dan weer naar het scherm.
Die luistert ook niet meer naar haar.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mocht het huis niet in.
maar was natasia een hoer?
Kok Martin achter het stuurquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef Flyduck het volgende:
zeker weer zo een vage taxichauffeur ingeschakeld die nu zoekt naar een gouden kooi...
oja, ik verwarde het met "would you call my name"quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef Uccella het volgende:
tears in heaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |