Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:Ik ben buitenstaander in deze topicreeks, misschien heb ik wel een verhelderende visie (hoewel ik niet verbaasd zou zijn als het niet zo is...)
Maarreeehhh...
Nena eruit is geen drama.
Wat is (besides de looks) haar toegevoegde waarde?
Ik som even de -naar mijn mening- toegevoegde waarde van de anderen op:
- *in-mijn-dromen-ben-ik-eloquent-maar-wanneer-ik-wakker-wordt-weer-gewoon-delinquent, al-met-al-geen-echte-vent* en *volautomatisch-brulapparaat-voorzien-van-defecte-repeatknop* zijn een zegen voor het programma. Goede televisie brengt emotie in de mens naar boven, en niemand kan ontkennen dat diepgewortelde haat jegens iemand geen echte emotie is...
- De paardenbeffer (cheap shot, je sais) heeft als verborgen doelstelling in de kooi om in het Guinnes book of onbenulligheden te komen vanwege de langste onafgebroken norse gelaatsuitdrukking, totnogtoe een puike prestatie, hou vol!
-ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet.PUNTNL zet een prachtige karikatuur van de slappe spin-in-het-web-SMART-beoordelende on-the-edge-of-burnout middle-management usedtobeyoung Urban Professional cultuur neer, ook hiervoor hulde. Deze prestatie wordt benadrukt door zijn populariteitspercentage wat een exacte weergave is van het respect dat hij IRL geniet op de werkvloer
Bovenstaande luitjes zijn "de vijand". Hoe goed zou het goed in welke film dan ook zijn als er geen kwaad was om te bestrijden.
Bene, dat brengt ons bij de goeie figuren!
-Sylly is het diepe water met de stille grond, dit soort figuren komt pas na 1 van de 1.5 uur film met die ene snedige opmerking die de plot inluidt. Haar geven we gewoon tijd.
-Rupert is de klassieke antiheld, klaar!
het ziet er wat sullig uit in den beginne maar ontwikkelt zich tot de nar EN meester van het verhaal.
Uiteindelijk heb je dus een line-up van 2 goed vs 4 kwaad, de overwinning kleurt niet als er uitgegaan wordt van een numerieke balans (zie Rambo-fillems e.d.)
Pracht-TV!!!
Jullie denken misschien dat ik er eentje vergeet, maar dat is niet zo.
Het ECHTE verhaal luidt als volgt.
Toen de villa gebouwd werd zat er een vrouw zwijgend op de bouwgrond. Niemand lette op haar en de werken vatten aan. Na enige tijd was de villa af. De mysterieuze dame zat er nog steeds, de bouwers gingen weg en de bewonders en filmploegen arriveerden en dachten dat deze dame een door JDM verzonnen interieurstuk was, zodoende...
Ik ging het vertrek maar ff streamen voor een keertje, vanaf morgen lees ik jullie COS'sen weer gezellig mee, ik hou me mond maar weer...
Tomsky out!