Op tipsch kun je altijd rekenen als er een emmer moet worden volgeschetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 was geplanned, loopt een beetje uit. DGK_REDACTIE heeft het alweer eens niet goed voor elkaar.
Simpel; ze brengt zowel Brian als Huub het hoofd op holquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
Ik ben buitenstaander in deze topicreeks, misschien heb ik wel een verhelderende visie (hoewel ik niet verbaasd zou zijn als het niet zo is...)
Maarreeehhh...
Nena eruit is geen drama.
Wat is (besides de looks) haar toegevoegde waarde?
Anders ik wel, in het begin vond ik het echt een hele leuke knul, maar nu..........hij is 27 maar gedraagt zich als een ouwe lul van 75quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef Day het volgende:
Als er iemand veranderd is in dat huis is het Bart wel. Ik word helemaal depri van die jongen!
Reclame voor de sponsor natuurlijk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef droomkoningin het volgende:
wrom zitten nu naar zo'n dom zwembad te staren?
Ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef ron1970 het volgende:
DGK_R ik vind het een heel mooi zwembad, maar mogen wij aub de streams terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |