Dat is inderdaad opvallend, misschien vooral gekomen doordat Huub hem van zijn troon heeft verstoten kwa populariteit........quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart kan echt niet normaal doen tegen Huub. Ik heb Nathanael in een onbewaakt moment nog wel eens vrij normaal met Huub horen praten, maar daar heb ik Bart nog niet op kunnen betrappen.
ik ken je zo niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian bemoeien zich al niet meer met Nena. Brian speelt gitaar.
Dat er maar een snaar mag knappen, die zich vervolgens spontaan om Natasia's nek krult... lekker strak.
Was me ook opgevallen. Ik snap dat trouwens niet, want eerst leek Bart toch een stuk normaler dan Nathanael. Maar de laatste tijd....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart kan echt niet normaal doen tegen Huub. Ik heb Nathanael in een onbewaakt moment nog wel eens vrij normaal met Huub horen praten, maar daar heb ik Bart nog niet op kunnen betrappen.
da's toch zwak? brian vroeg tijdje terug nog wat huub dan eigenlijk gedaan had om de mannen zo over de zeik te krijgen en daar antwoorde bert op NIKS. Bert heeft het denk ik altijd van zijn fysiek moeten hebben (net als nena eigenlijk) en daar vaak mee gewonnen. Heeft nu een erudiet persoon als tegenstander, dat kan ie niet aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Brian maakt het slechtste in je los; vraag maar aan Nena.....quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat er maar een snaar mag knappen, die zich vervolgens spontaan om Natasia's nek krult... lekker strak.
Onzin Scan, Brian en Nena hebben net een gesprek gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
KRUISJE?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
GAAT ZE NOU ECHT WEG EN KRIJGT ZE HAAR INLEG TERUG?
JA en NEEquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
JA en NEEquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
wrom niequote:
En wat vindt Opper Goeroe ervan dat nena weggaat?quote:
ja en neequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Shadowke het volgende:
Dat zegt genoeg over Bart's geestelijke vermogens. Heeft hij er echt niet aan gedacht dat onderlinge verhoudingen heel erg belangrijk worden in een reality tv programma???quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Alles is onder Bart's Niveau,
hij kwam voor het spel,
niet voor de soap.
spelen doet ie ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Alles is onder Bart's Niveau,
hij kwam voor het spel,
niet voor de soap.
Omdat ze er uit moet vanwege de trap van vanmiddag. Als ze dan geld terug zou krijgen, zou iedereen die eruit wil even iemand een trap gevenquote:
Iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze er uit moet vanwege de trap van vanmiddag. Als ze dan geld terug zou krijgen, zou iedereen die eruit wil even iemand een trap geven
Bart denkt intelligent te zijn, maar kennelijk zeer naief dit programma ingestapt.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over Bart's geestelijke vermogens. Heeft hij er echt niet aan gedacht dat onderlinge verhoudingen heel erg belangrijk worden in een reality tv programma???
Laatste poll waren Huub, Sylvia en Nena nummer 1, 3 en 4. Ik denk dat ze in het huis ook wel een idee hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
Als er een nieuwe bewoner komt die heeft dan wel veel informatie.
Weet b.v welke groep populair is.
Hadden ze zoooooooooo weinig aanmeldingen dat je dat nu al weetquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:22 schreef Gigageil het volgende:
Er komt een meisje met best wel grote blauw/grijze ogen in , wel aardige meid.......of een beetje hoerig, bitcherig type...denk ik......ik heb ze beide gezien op de screenings-dag.
Ik durf te wedden dat die Brian 3x niks vinden....Nena was gewoon een domme doos, die zich liet pakken.....daar zie ik die nieuwe niet voor aan....als ze komt tenminste....
Tja...of Tamara komt, dat kan ook nog.....maar dat zou een beloning voor Brian zijn, en dat gun ik hem niet. Ik hoop in dat geval dat Tamara zegt, "Bekijk het maar, je hebt je kans gehad, sukkel !"
Elke deelnemer heeft z`n eigen regels, stamt nog uit de BB periodequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
Wat ik niet snap.... als Huub piano speelt is dat irri, zo irri dat het moet stoppen van Stijn. Nu speelt braajen knap irri. Heel erg tenenkrommend irri en dan..... mag dat![]()
Van DGK?! Ja hoor! We mogen naar dat domme pinghelen luistern ( ik heb kinderen die toen ze zes waren al beter pingelden. En dan riep ik ook ... hou eens even op met dat eeuwige gepingel.....
)
Waar is dieenebart dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef Black_king het volgende:
Hé dieenebart, ze hebben het over je !
Maar de nieuwe bewoonster weet wel wie er betrouwbaar is en dat is eigenlijk veel belangrijkere informatie dan een populariteits pollquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatste poll waren Huub, Sylvia en Nena nummer 1, 3 en 4. Ik denk dat ze in het huis ook wel een idee hebben
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar de nieuwe bewoonster weet wel wie er betrouwbaar is en dat is eigenlijk veel belangrijkere informatie dan een populariteits poll
Thuis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |