Hans doresteynquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Flyduck het volgende:
hoe heet die cabaratier die vandaag tijdens zijn tryout de zaal uitliep??
Hans Dorrestijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Flyduck het volgende:
hoe heet die cabaratier die vandaag tijdens zijn tryout de zaal uitliep??
Mensen die een miljoen euro en een villa willen winnen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.
en snel ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Wireless het volgende:
[..]
Mensen die een miljoen euro en een villa willen winnen?
Je had het niet getrokken, denk ik, dus maar goed ook!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
We zullen het wel nooit begrijpen.
A thin line between love and hate.. zoiets zal het wel zijn..
Ben blij dat ik niet gekeken heb.
Het publiek moest niet lachen om zijn grappenquote:
Ik verwacht niets andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Villalux het volgende:
loverboys gaat altijd huilen als je echt iets kwijt zijn.... LET OP!
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappenquote:
Oh jee, wat een blamage.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappen![]()
Vind je? Ik vind het - sinds Huub erin is - beter dan ooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
goed, dat zal dan nog wel weken gaan duren. het zijn volgens mij niet erg royale onderhandelaars. wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.
mij ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze niet weggaat.
Maar dat is wishfull thinking, hè?
Dit is niet meer terug te draaien, toch?
Ik vond het van Angelique, Stefan en Evil niet erg, maar dit doet me toch wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |