Nou ik denk dat de redactie is achtergekomen dat het verhaal Brian - Nena een dood verhaal is, veel ingewikkeld voor de gemiddelde kijker en dat Nena toch een licht psychisch probleem qua verhouding man-vrouw heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Wat een slag voor het programma......
Ze mag toch blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Stijn zegt net dat het iets later wordt omdat er nog wat dingen geregeld moeten worden
Ja ik kan wel gaan hopen dat dit is omdat of nena er niet uit hoeft omdat het weer goed is tussen haar en Brian of omdat Brian er ook uit moet. denk dat niet, of odmat de nieuwe miljoinar nog niet klaar is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Stijn zegt net dat het iets later wordt omdat er nog wat dingen geregeld moeten worden
ze willen brian toch meesturen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, die nieuwe bewoonster moet natuurlijk eerst opgehaald worden...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef happyme28 het volgende:
Op de mededeling van Stijn zegt Nena: Pfffff.... ik heb wel wat beters te doen in mijn vrije tijd
Wie weetquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, die nieuwe bewoonster moet natuurlijk eerst opgehaald worden...![]()
![]()
![]()
Het is al weer goed tussen ze.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Day het volgende:
Ik lach me echt kapot om jullie
Stiekum hoop ik dat het toch nog wat wordt tussen ze, alleen om jullie koppen te zien!
die nieuwe miljonair, is er aangekondigd dat die vanavond er al in zou komen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik kan wel gaan hopen dat dit is omdat of nena er niet uit hoeft omdat het weer goed is tussen haar en Brian of omdat Brian er ook uit moet. denk dat niet, of odmat de nieuwe miljoinar nog niet klaar is?
Nopequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
die nieuwe miljonair, is er aangekondigd dat die vanavond er al in zou komen?
en dat er ook kinderen uit voortkomen. Tante Natasia komt op kraamvisite en geeft wat tips en tools voor de nieuwbakken moeder. Ren Nena Ren!!! En ze verkneukelt zich over het feit dat ook Nena nu hangtieten heeft en een hangbuik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Day het volgende:
Stiekum hoop ik dat het toch nog wat wordt tussen ze, alleen om jullie koppen te zien!
hahaha Ik denk dat het betr is als ze maar weg gaat nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
Kan het niet zo zijn dat ze zo de poort uit gaat en een rondje rijdt en er weer terug in komt.![]()
Halllooooooooooooo, ben ik weer.![]()
goed, dat zal dan nog wel weken gaan duren. het zijn volgens mij niet erg royale onderhandelaars. wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.quote:
nou ik heb wat anders gezien...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb het niet gezien maar begrijp dat dat huggen van Brian uit ging en op de foto te zien was Nena er echt niet bij betrokken, die laat echt niets meer van zich horen naar Braina
Tis wel duidelijk dat er aan beide een aardig steekje los zitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Brian Nena alweer omhelst heeft, of anderom.![]()
quote:
Hans doresteynquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Flyduck het volgende:
hoe heet die cabaratier die vandaag tijdens zijn tryout de zaal uitliep??
Hans Dorrestijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Flyduck het volgende:
hoe heet die cabaratier die vandaag tijdens zijn tryout de zaal uitliep??
Mensen die een miljoen euro en een villa willen winnen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.
en snel ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Wireless het volgende:
[..]
Mensen die een miljoen euro en een villa willen winnen?
Je had het niet getrokken, denk ik, dus maar goed ook!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
We zullen het wel nooit begrijpen.
A thin line between love and hate.. zoiets zal het wel zijn..
Ben blij dat ik niet gekeken heb.
Het publiek moest niet lachen om zijn grappenquote:
Ik verwacht niets andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Villalux het volgende:
loverboys gaat altijd huilen als je echt iets kwijt zijn.... LET OP!
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappenquote:
Oh jee, wat een blamage.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappen![]()
Vind je? Ik vind het - sinds Huub erin is - beter dan ooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
goed, dat zal dan nog wel weken gaan duren. het zijn volgens mij niet erg royale onderhandelaars. wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.
mij ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze niet weggaat.
Maar dat is wishfull thinking, hè?
Dit is niet meer terug te draaien, toch?
Ik vond het van Angelique, Stefan en Evil niet erg, maar dit doet me toch wel wat.
Ze had ook erg slecht geslapen vannachtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia houdt het niet meer en gaat naar bed.
lol ja ze had het behoorlijk druk..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze had ook erg slecht geslapen vannacht
30 ckv-ers in de zaal die helemaal niet voor hem waren gekomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappen![]()
Ik snap niet dat er ooit een nacht is dat ze goed slaapt. Ik bedoel, met zo'n geweten....quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze had ook erg slecht geslapen vannacht
Was het niet zo dat het eerst nog een tijd na moest pruttelen en het uiteindelijke resultaat pas over enkele maanden te zien zou zijn?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Miraaa het volgende:
FF wat anders.......lig het nu aan mij of is de huid van Ilona na die laser behandeling juist verouderd.
Ik vond haar in begin een hele mooie vrouw en gaf haar echt geen 45, maar nu vind ik haar steeds meer een 50+.![]()
Dan gaat ze nog weg! Ze zou sowieso morgen uit vrije wil weggaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Ze krijgen straks een brief
Nena na opnieuw overleg hebben wij toch besloten dat je mag blijven. Brian daarin tegen gaat nu zijn koffers pakken en is binnen een uur weg.
dat zou geweldig zijn !!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Ze krijgen straks een brief
Nena na opnieuw overleg hebben wij toch besloten dat je mag blijven. Brian daarin tegen gaat nu zijn koffers pakken en is binnen een uur weg.
Maf? Daar heeft een styliste heel lang over nagedacht hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over appels gesproken...hebbie gezien dat ze daar honderden granny's hebben liggen, echt maf![]()
Stress waarschijnlijk, dgk is nou niet bepaald gezond voor je.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Miraaa het volgende:
FF wat anders.......lig het nu aan mij of is de huid van Ilona na die laser behandeling juist verouderd.
Ik vond haar in begin een hele mooie vrouw en gaf haar echt geen 45, maar nu vind ik haar steeds meer een 50+.![]()
Precies dus dat gaat zeker niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog weg! Ze zou sowieso morgen uit vrije wil weggaan.
Zoiets stond me ook bij jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Wanneer waren de oud-bewoners er ? Rond Kerst?
Angelique heeft toen kaarten gelegd voor Nena?
Er zou een heel drastisch en onverwachts einde komen aan Nena 's verblijf ?
Onverwacht is het wel, maar drastisch is niet echt aan de orde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub doet het prima, Syl kan goed meekomen. de rest, het gajes Bert, NL Brian en Natasia en Ilona kunnen niet andes doen dan klagen op/over DGK. Een goede sfeer zit er dus niet in en er wordt erg weinig boeiende televisie gemaakt door die anderen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het - sinds Huub erin is - beter dan ooit![]()
Alleen die overdosis Natasia wordt me af en toe te veel.
Op deze manier wel ja..... kouwe zooi.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Raar hoor, zo`n laatste uurtje.
Maar dit overstemd niet het gesprek, die piano wel (en toen was er een goed gesprek) dus vandaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Mieter op met die gitaar.
Huub mocht pas ook geen piano spelen.
Het was meer in de strekking van dat ze op kort termijn een beslissing zou nemen die verstandig was, waar ze helemaal achter zou staan en gelukkig van zou worden, zo iets.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Was dat niet bij Hotel BB?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Maf? Daar heeft een styliste heel lang over nagedacht hoor.![]()
Eigenlijk zijn granny's als decoratie al uit. Dat was vorig jaar maar ze hebben het vergeten om de styliste te vertellen.
Vorig jaar had iedereen vazen met appels er in want dat was hot.
Yep de kaarten hadden weer gelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar huub en Sylvia zijn zo sterk dankzij de aanwezigheid van walgelijke personen als Nathanael, Bart, Brian en Natasia. Dus ze hebben elkaar nodig om een boeiend programma te maken denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub doet het prima, Syl kan goed meekomen. de rest, het gajes Bert, NL Brian en Natasia en Ilona kunnen niet andes doen dan klagen op/over DGK. Een goede sfeer zit er dus niet in.
Nou als je het mij vraagt was het gewoon een weekaanbieding bij de Sligroquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Maf? Daar heeft een styliste heel lang over nagedacht hoor.![]()
Eigenlijk zijn granny's als decoratie al uit. Dat was vorig jaar maar ze hebben het vergeten om de styliste te vertellen.
Vorig jaar had iedereen vazen met appels er in want dat was hot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |