Het publiek moest niet lachen om zijn grappenquote:
Ik verwacht niets andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Villalux het volgende:
loverboys gaat altijd huilen als je echt iets kwijt zijn.... LET OP!
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappenquote:
Oh jee, wat een blamage.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappen![]()
Vind je? Ik vind het - sinds Huub erin is - beter dan ooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
goed, dat zal dan nog wel weken gaan duren. het zijn volgens mij niet erg royale onderhandelaars. wie zou er in jezusnaam nu nog in willen. DGK is heel hard on deruit aan het gaan.
mij ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze niet weggaat.
Maar dat is wishfull thinking, hè?
Dit is niet meer terug te draaien, toch?
Ik vond het van Angelique, Stefan en Evil niet erg, maar dit doet me toch wel wat.
Ze had ook erg slecht geslapen vannachtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia houdt het niet meer en gaat naar bed.
lol ja ze had het behoorlijk druk..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze had ook erg slecht geslapen vannacht
30 ckv-ers in de zaal die helemaal niet voor hem waren gekomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publik lachte niet genoeg om zijn grappen![]()
Ik snap niet dat er ooit een nacht is dat ze goed slaapt. Ik bedoel, met zo'n geweten....quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze had ook erg slecht geslapen vannacht
Was het niet zo dat het eerst nog een tijd na moest pruttelen en het uiteindelijke resultaat pas over enkele maanden te zien zou zijn?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Miraaa het volgende:
FF wat anders.......lig het nu aan mij of is de huid van Ilona na die laser behandeling juist verouderd.
Ik vond haar in begin een hele mooie vrouw en gaf haar echt geen 45, maar nu vind ik haar steeds meer een 50+.![]()
Dan gaat ze nog weg! Ze zou sowieso morgen uit vrije wil weggaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Ze krijgen straks een brief
Nena na opnieuw overleg hebben wij toch besloten dat je mag blijven. Brian daarin tegen gaat nu zijn koffers pakken en is binnen een uur weg.
dat zou geweldig zijn !!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Ze krijgen straks een brief
Nena na opnieuw overleg hebben wij toch besloten dat je mag blijven. Brian daarin tegen gaat nu zijn koffers pakken en is binnen een uur weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |