Het wordt ietsje later is even terug aangekondigd door Stijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Black_king het volgende:
22:00uur......
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep de kaarten hadden weer gelijk.
Ik voel meer een lichte nostalgie, dat het nooit meer hetzelfde zou zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Op deze manier wel ja..... kouwe zooi.
Ja zoek ook effe een manier om die dorpsgek te pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dit overstemd niet het gesprek, die piano wel (en toen was er een goed gesprek) dus vandaar
hahaha...ben je een man?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou als je het mij vraagt was het gewoon een weekaanbieding bij de Sligro![]()
Hoezo nog 1 bewoner tegoed?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Ze hadden nog 1 bewoner te goed....lijk mij het beste dat ze dan maar twee tegelijk inzetten.
Kunnen die er i.i.g niet meteen uitgestemd worden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Mieter op met die gitaar.
Huub mocht pas ook geen piano spelen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:02 schreef jessie het volgende:
Wat een nachtmerrie nu breken Nena dr nagels ook nog
Haha snap ik hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zoek ook effe een manier om die dorpsgek te pakken.
Moet even uitrazen.![]()
Misschien was ze stiekum toch een beetje jaloers op de band tussen Hupert en Nena die wat sterker werd...we zullen het nooooooooooooooooooooooooit meer wetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef Day het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Sylvia het heel erg vindt dat Nena weggaat.
Expeditie Robinson maar dan andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat de bewoners die eruit gaan een keuze krijgen.. ze mogen overleven in een naastgelegen huis en maken kans op de finale.
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje toen er werd gezegd dat het iets langer ging durenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze niet weggaat.
Angelique moest eruit van john de Mol. Dus daar kunnen ze nog een nieuwe voor krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoezo nog 1 bewoner tegoed?
Stefan en die kaartjeslegster zijn er toch uitgestemd?
Dan worden ze toch niet vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |