volgens mij in het topic over de Wii op Tweakers zijn er personen die er 1 uit duitsland hebben en deze kan gewoon op engels worden ingesteld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een definitief antwoord nodig op mijn vraag of een duitse Wii ook ingesteld kan worden op Engels. Hetzelfde voor Wii Sports.
Klopt. Verpakking is wel Duits, maarja who cares?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef RoelRoel het volgende:
Hij kan zelfs op Nederlands lijkt mij.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef LWaS het volgende:
Vandaag ook hier geen Wii.
Maar goed, ben pas twee dagen bezig
nog nooit gehoord van copyright? als ze dat doen zouden ze meteen een schadeclaim van een aantal miljoenen aan hun broek hebben hangenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef XplosiveX het volgende:
Ik ben ook al een tijdje opzoek, (niet erg actief ik loop af en toe een winkel binnen) zonder succes helaas.
Toch is het vreemd, er is een gigantisch te kort aan wii's en nintendo maat winst op iedere console
Lijkt mij dat daar een gat in de markt zit
Het zou me niet verbazen dat wanneer deze situatie nog lang duurt er bijvoorbeeld een chineze fabrikant met een wii kloon komt.
Bij Dynabyte krijgen ze er echt weinig dus. (daar was ik al achter)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef BMH het volgende:
Ik werd net gebeld door Dynabyte... Ik kan me Wii ophalen.. LOL... Ik stond 8e op de lijst 1 week voor de wii uitkwam.
Dat willen ze niet zeggen?! Wat een kutbedrijf zeg, sjezus... Je hebt toch gewoon recht om te weten op welke positie je staat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Bij Dynabyte krijgen ze er echt weinig dus. (daar was ik al achter)
Hoe kwam ik er ook bij om daar te reserveren.
Ik stond daar op 15 december 24e.
Ik zou niet weten hoeveelste ik nu sta want dat willen ze niet zeggen.
Op het Tweakers forum was iemand in de mediamarkt in Lingen (Duitsland) geweest en daar lagen er tientallen!!!!!quote:of zijn ze over de grens nog wel te bemachtigen?
Die gameshop mensen zijn een stelletje zuurpruimen, en verder vind ik het ook irritant dat er geen honderden per winkel geleverd zijn(dan had ik er nl vast wel eentje gehad), maar een beetje realist weet dat die dingen niet in giga getalen komen naar je winkeltje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef cora4034 het volgende:
Mmh als er in duitsland geen problemen zijn vind ik dat een afgang ja.
Lees verder hier wat de gameshop er van vind.
http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?cSite=2&cLayout=6&cPage=44&cId=2
Heiligewegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:10 schreef cora4034 het volgende:
Welke intertoys? (kalverstr?)
En natuurlijk veel plezier.
nou, niet waar ik kom hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:10 schreef RoelRoel het volgende:
Aha! De Wii's zijn dus in de Randstad!
Tsja, populair product he..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het echt niet normaal dat je er nog steeds geen een kunt bemachtigen.
Dan nog, Harry Potter is ook een populair product, en dat is ook geen maanden uitverkocht. Kijk dat het binnen no time uitverkocht is begrijp ik prima, maar er is gewoon geen reden om er niet meer te leveren en als er wel een reden is, dan is er gewoon niet goed geplanned. Nintendo doet dit echter voor een reden en dat is gewoon enorm kinderachtig voor alle mensen die er graag een willen en steeds allerlei winkels moeten afbellen in de hoop op een wii.quote:
Na maart gaat de produktie omhoog nintendo heeft gewoon gewacht of het zin had deze te verhogen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan nog, Harry Potter is ook een populair product, en dat is ook geen maanden uitverkocht. Kijk dat het binnen no time uitverkocht is begrijp ik prima, maar er is gewoon geen reden om er niet meer te leveren en als er wel een reden is, dan is er gewoon niet goed geplanned. Nintendo doet dit echter voor een reden en dat is gewoon enorm kinderachtig voor alle mensen die er graag een willen en steeds allerlei winkels moeten afbellen in de hoop op een wii.
Mijn broertje zou er een voor zijn verjaardag krijgen, weten mijn ouders veel dat je moet pre pre pre orderen. Het ziet er naar uit dat hij zijn echte cadeau pas met zijn volgende verjaardag krijgt op deze manier.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef neo2000 het volgende:
Hier net ook weer 2 winkels gehad, mediamarkt in Breda en de lokale intertoys. No luck. Ik geef het op.
Nintendo Nederland, krijg ongezien de tyfus. Laat je NL klanten maar in de kou staan. Ik weet wel wie de next-gen console "oorlog" gaat winnen. De enige die de eurpese en Nederlandse markt serieus neemt, Microsoft.
a) zij zich schijnbaar niet hard maken voor de consumenten aldaar.. En ach, misschien maken ze zichzelf wel hard, maar het is dan alsnog droevig dat leveranciers hier aan klanten moeten vertellen dat leveringen 1 grote droevenis is, omdat zij OOK niet weten wanneer Nintendo eindelijk wat levert. Ik denk dat zij ook wel signaleren dat het enigzins moeilijk is om hier aan hardware te geraken, terwijl in DE volop hardware aanwezig is. Vreemd vind ik nog steeds dat er wel genoeg software voorhanden is overal waar ik binnen stap.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Wat heeft Nintendo Nederland (of Nintendo Benelux, whatever) te maken met het feit dat a) de vraag naar de Wii enorm groot is en b) dat Nintendo Co., Ltd. (ook wel Nintendo of Japan genoemd) de prioriteit geeft aan Amerika en Japan. Als je iemand de schuld wilt geven is dat Nintendo van Japan wel.
De vraag voor de Wii is echt enorm. Het is vrijwel onmogelijk voor een bedrijf om zo aan de vraag te voldoen. Ik vind wel dat je een punt hebt dat ze wat duidelijker mogen zijn wanneer en waar er Wii's zullen zijn. Dat kan elk fatsoenlijk bedrijf namelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef neo2000 het volgende:
b) Dan geef ik hen ook de schuld. Maar, als je van te voren weet dat je niet genoeg spullen hebt om uit te leveren, waarom dan in godsname een launch..? Waarom hier wel een nieuwe console launchen als je de markt helemaal niet serieus genoeg neemt om deze fatsoendelijk te bevoorraden? Mijn Wii mogen ze houden. Het excuus dat ze niet geweten hebben dat het zo "storm" zou lopen is er ook niet, want wat is er dan met al die pre-orders gebeurd? Sommeige gasten hebben nog steeds hun preorder nog niet binnen.. Dan heeft Nintendo al kunnen weten dat er te weinig hardware zou zijn.
Hee, da's hier dichtbij.. Wanneer wordt daar de vracht geleverd..? Ken ik een dag vrij nemen, slaapzak scoren en voor de deur gaan liggen..!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef radioanne het volgende:
Hmm. bij bijv. de V&D (in Roosendaal dan) deden ze niet meer aan reserveringen, je moet op dat moment (als ze niet aan reserveringen doen) weten op welke dag de winkels altijd producten binnen krijgen en dan zsm bellen/ langsgaan. Vooral 's ochtends wanneer t nog niet zo druk is.
Dus weten wanneer er geleverd wordt is mijn advies!
Nou het is vrijdag, maar ik weet niet of ze 's ochtends voor ze opengaan die vracht dan al hebben, lijkt me juist dat het wat later geleverd wordt, ik zou vrijdag eerst bellen. En het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze dan ook Wii's binnenkrijgen hè..quote:Op zondag 4 februari 2007 16:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hee, da's hier dichtbij.. Wanneer wordt daar de vracht geleverd..? Ken ik een dag vrij nemen, slaapzak scoren en voor de deur gaan liggen..!![]()
Mii want my wii..!
Of gewoon 160 euroquote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef DeF2K het volgende:
jeetje
das ook weinig.
dus als je er 4 wilt dan ben je 250 + 3*40 verder?
Heb een game gekocht, maar geen gratis controller hoor. Waar krijg je die gratis dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef neo2000 het volgende:
Hangt er vanaf of je wiimotes of nunchucks wlt.. Maar da's bij de andere consoles ook zo.. Bij de Wii krijg je bij aanschaf van een game een gratis 2e controller, da's dan wel weer netjes.
Er zit alleen een gratis controller bij wii play. Wii play + controller kost 50E. Controller alleen 40E, dus als je ze allebei koopt heb je een spel voor een 10'tje.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Heb een game gekocht, maar geen gratis controller hoor. Waar krijg je die gratis dan?
Haha, wanhopig opzoek!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef DeF2K het volgende:
juist ja. als je in rotterdam een wii zoekt moet je dus gewoon alle winkels af. hoeveel controllers zitten er standaard bij dat ding? want die zijn wsl ook uitverkocht?
dan had je neit moeten afbellen, maar gewoon moeten houden,.,,quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
net gebeld door Intertoys Breukelen, stond daar 2e op de lijst sinds december ergens.
Heb me afgemeld, maar wellicht dat het voor iemand een belletje waard is...
je bedoeld dicht zoals failliet/weg/verhuizen enz?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:29 schreef RonaldG het volgende:
Ik voel me opgelicht! Ik heb sowieso een enorme hekel aan dat hele reserverings gedoe bij speelgoedwinkels, maar toch doet het pijn. Ik stond na een dikke anderhalve maand wachten op plek 1 bij de E-plaza, en sta dat na 2 weken dus nog steeds. Vanmiddag ga ik dus langs bij de E-plaza (Den Helder) en raad is... ZE GAAN WOENSDAG DICHT! Ik was zoooo dichtbij een Wii!![]()
Tsja smerig... Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze failliet zijn of gaan sluiten, ze hebben vast niet met opzet iedereen op de reserveringslijst gezet om ze vervolgens teleur te stellen. Het is wel enorm kut ja.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef melluk het volgende:
[..]
je bedoeld dicht zoals failliet/weg/verhuizen enz?
als ze verhuizen en het is neit te ver dan kan je toch op plek 1 blijven...
maar das wel erg smerig ja
ja okay zal niet expres gaan nee maar daarom is het smerig in die zin dat het heel erg kut is ja..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja smerig... Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze failliet zijn of gaan sluiten, ze hebben vast niet met opzet iedereen op de reserveringslijst gezet om ze vervolgens teleur te stellen. Het is wel enorm kut ja.
En weet je wat het mooie is, de reserveringen gaan nu naar de Bart Smit (ook Den Helder) en komen nu achter die van de Bart Smit zelfquote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja smerig... Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze failliet zijn of gaan sluiten, ze hebben vast niet met opzet iedereen op de reserveringslijst gezet om ze vervolgens teleur te stellen. Het is wel enorm kut ja.
hahahaha heel nederland daarheen nuquote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik weet waar Wii's zijn![]()
Ik heb er net in Duitsland 1 gekocht, bij saturn in Kleve, vlak over de grens bij Nijmegen.
Ze hadden er 16, nu dus nog 15![]()
quote:
Mag je bij mij komen etenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:19 schreef Dylanesque het volgende:
fijn, even naar duitsland op en neer vanuit den haag..
rustig aan mensen!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef markthemen het volgende:
[..]
hahahaha heel nederland daarheen nu![]()
Daar heb je Amazon voor, staat 'ie ook opquote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef Sjiznit het volgende:
Alle nederlanders opeen goede vriendjjes met alle duitse multimedia winkelsals ze nou aan thuis bezorging deden
De levering van Wii's is op dit moment beyond worst-case hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef m0ridin het volgende:
dat de vermelde tijd echt een worst-case tijd is...
Ja man, en JFK is niet door Lee harvey oswald gekilled maar door de maffia.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef Ultralaser het volgende:
Ik denk dat dit gewoon een naai stunt is van Nintendo. Ze houden iedereen warm voor een Wii en straks 2 weken voor dat de PS3 te krijgen is komen ze ineens massaal op de markt.
Ik heb er geen maar heb ook geen geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
oke mensen.. topic kan dicht.. iedereen heeft een wii, want ik werd namelijk gebeld dat ik hem kan ophalen! en als ik hem kan ophalen heeft iedereen d'r 1.
Nu heb ik nog 4 pre-orders.. dus als iemand nog interesse heeft?
Ik heb er nog geen! waar lopen die pre-orders van jou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
oke mensen.. topic kan dicht.. iedereen heeft een wii, want ik werd namelijk gebeld dat ik hem kan ophalen! en als ik hem kan ophalen heeft iedereen d'r 1.
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen! waar lopen die pre-orders van jou?
hangt er een beetje vanaf waar iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
in de buurt van delft den haag utrecht tilburg of rotterdam hou ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
En dat vraag je na in een topic waar niemand een wii heeft. Hoe moeten wij weten hoe groot de doos isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Waarom is eik die doos zo groot..? Ik bedoel, de Wii zelf is maar klein, controllertje ook.. Doos van de x360 op het plaatje is bijna net zo groot.. Que?
Je krijgt er ook batterijen bij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Waarom is eik die doos zo groot..? Ik bedoel, de Wii zelf is maar klein, controllertje ook.. Doos van de x360 op het plaatje is bijna net zo groot.. Que?
1x intertoys Zwollequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen! waar lopen die pre-orders van jou?
Kickass, kreeg gisteravond bericht dat ie ook verstuurd was... Ben benieuwd of hij deze week nog binnen komt, zou cool zijn. Ook al heb ik de rest van de week geen moment de tijd om ermee te spelenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:39 schreef JJ-72 het volgende:
wooo ... de Wii is binnen, in dit topic gelezen dat Amazon duitsland ze op voorraad had, zondagavond besteld, vandaag werd ie geleverd! Dus geen 2 weken levertijd waar sommigen het over hebben.
Succes aan de mensen die er nog geen hebben, ik ga spelen![]()
Het zijn PAL-machines, ze kunnen op NL gezet worden, hooguit is het doosje of een sticker op de doos in het Duits.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef Sjiznit het volgende:
Idd, Amazon.de word steeds een aantrekkelijkere optie. Wantrouw het enigszins omdat ik en niet heel goed ben in Duits(snap er geen bal van) en omdat ik niet zeker ben of die masjientjes dan wel gewoon alles in het nederlands kunnen e.d.
Ik denk dat dit soort pakjes niet met de gewone post mee gaan en Amazon kennende, althans amazon.com en amazon.co.uk zou je zowieso kunnen reclameren als er iets mis gaat, maar de ervaringen met Amazon waren tot dusver alleen met dvd's. Dit wordt bijna 99% zeker geregistreerd verzonden en jij moet een krabbeltje zetten en dan kan ie op de TV.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef cora4034 het volgende:
Ik ben zo bang dat mijn pakketje "kwijt' raakt bij het sorteercentrumof elders als ik iets bestel.
Ik woon niet in het beste postcode gebied.
mijn pa gelukkig wel een credit card, dus kan die altijd ff laten betalen betaal ik wel terug enzo das gelukkig geen probleem. Vertrouw dit soort dingen nooit echt altijd het gevoel dat ik ergens in geluist word ookal is dit wel een site waar ik eik alleen maar positieve dingen over hoor, maar toch blijft een redelijke hoop geldquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:56 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb geen creditcard![]()
(of duitse rekening)
Verwachte leveringdatum staat bij mij op 12-19 Januari.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:36 schreef Sjiznit het volgende:
En weet je hoe lang het ongeveer duurt?
Ik vertrouw een amazon site meer dan een frs of bol dus als je daar zonder twijfels besteld kan je het altijd ook bij amazon proberen. Met cc betalen betekent ook dat je je geld terug kan krijgen als er aantoonbaar gesjoemeld is of als je een conflict krijgt met amazon. Iets dat mij onwaarschijnlijk lijkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
mijn pa gelukkig wel een credit card, dus kan die altijd ff laten betalen betaal ik wel terug enzo das gelukkig geen probleem. Vertrouw dit soort dingen nooit echt altijd het gevoel dat ik ergens in geluist word ookal is dit wel een site waar ik eik alleen maar positieve dingen over hoor, maar toch blijft een redelijke hoop geld
Februari lijkt mij, maar dus 1 of 2 weken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef sampoo het volgende:
[..]
Verwachte leveringdatum staat bij mij op 12-19 Januari.
Ok, ga ik vanavond ff met men pa kijken of ik zon masjientje daar ook kan bestellen, is iig korter dan wachten op mijn Wehkamp of andere reserveringen denkik zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik vertrouw een amazon site meer dan een frs of bol dus als je daar zonder twijfels besteld kan je het altijd ook bij amazon proberen. Met cc betalen betekent ook dat je je geld terug kan krijgen als er aantoonbaar gesjoemeld is of als je een conflict krijgt met amazon. Iets dat mij onwaarschijnlijk lijkt.
Ja, klopt en ik verwacht zelf dat het 1 week zal worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Februari lijkt mij, maar dus 1 of 2 weken?
Wehkamp heb ik geannulleerd. Toen ik besteld had stond er 3 weken levertijd, in de laatste week belde ze mij dat het 4 weken zou duren dus in totaal 6 weken na de bestelling. Vorige week, 5 weken na de bestelling zag ik dat er maar 1 week levertijd in mijn order stond aangegevenquote:Ok, ga ik vanavond ff met men pa kijken of ik zon masjientje daar ook kan bestellen, is iig korter dan wachten op mijn Wehkamp of andere reserveringen denkik zo.
Wehkamp fokt het idd, werd week geleden gebeld dat het nog 3 weken zou duren is ook bij mij sinds vorige week terug gezet naar 5 weken, stond afgelopen vrijdag nog in behandelingquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef sampoo het volgende:
Wehkamp heb ik geannulleerd. Toen ik besteld had stond er 3 weken levertijd, in de laatste week belde ze mij dat het 4 weken zou duren dus in totaal 6 weken na de bestelling. Vorige week, 5 weken na de bestelling zag ik dat er maar 1 week levertijd in mijn order stond aangegeven![]()
Ik verwachte mijn Wii dus deze week. Kijk ik vandaag even in mijn orderoverzicht en ik zie staan 5 weken!Gelukkig keek ik toen even naar amazon.de waar al tijden ook geen Wii's te koop waren.
Ik weet alleen niet of er vanavond nog Wii's zullen zijn. Ik baal nog steeds dat ik in December een kwartier had gewacht voordat ik een Wii bestelde op amazon.de. Het ging van op voorraad naar niet leverbaar in een paar minuten tijd.![]()
Duits hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:41 schreef Sjiznit het volgende:
Vielen Dank für Ihre Bestellung
jawohl
nja dus ook daar maar besteld
Denk dat dat wel lukt met de huidige vraag-aanbod verhoudingquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef deedeetee het volgende:
Ik krijg net een mailtje van en kennis die vorige week z'n nieuwe wii kon halen en hem nu al zat is
Hij vraagt of ik denk dat hij hem weer voor de nieuwprijs kwijt kan ??
Onze eigen wii bevalt overgens prima wij willen hem niet kwijt. Maagoe ik dacht ik vraag het hier ff....![]()
Bij mij nu idd ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef sampoo het volgende:
Verwachte leveringdatum staat bij mij op 12-19 Januari.
Idd. Laten we onze zuurverdiende centjes versmssen omdat ze daar 8 wii`s voor ons echte mensen hebben ingepikt. Kunnen zij ook weer geld verdienen van ons aan dat ding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef Lemming22 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195372
Daar geven ze deze week 8 Wii's weg!
Been there, done that, terwijl ik normaal nooit meedoe aan dat soort onzinquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef Lemming22 het volgende:
Ericjuh! Eindelijk! Gefeliciteerd![]()
![]()
En issie het wachten waard?
En voor de mensen die geen Wii en geen geld hebben (of alleen geen Wii), check hier:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195372
Daar geven ze deze week 8 Wii's weg!
Kun je hem altijd daarna op het postkantoor ophalenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
Das ist doch wünderbar!quote:unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel verschickt!
Ik wilde in eerste instatie niet bestellen door dat vooruitzicht, maar ik las gisteren op GoT dat mensen hem na 2 of 3 dagen al hadden, dus toch maar besteldquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:10 schreef RD77 het volgende:
Ook net besteld bij Amazon.de ben benieuwd hoe snel de levering gaat:
Lieferung voraussichtlich: 12. Februar 2007 - 20. Februar 2007
vriendin was thuis, die heeft hem in ontvangst genomen. is gewoon een pakje via DHL. Als er maar iemand thuis is komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
dat ongeveer dan lijkt mequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:03 schreef JJ-72 het volgende:
[..]
bij mij duurde het overigens maar 2,5 dag voordat ie vanuit duitsland in zuid-holland was
Vorige week nog gewoon een gehaald bij Nedgame in Apeldoorn. Gefeliciteerd trouwens!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef pandabeer het volgende:
Iemand enig idee waar Wii play nog te krijgen is?
hmm zal me vriendin is inlichten die gaat daar naar stage...:Dquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Vorige week nog gewoon een gehaald bij Nedgame in Apeldoorn. Gefeliciteerd trouwens!
50e?? damn.. Ik was er gisteravond nog even gaan kijken of er al wat in de winkel lag, maar dat hoef ik de komende weken dus niet weer te doen. Reserveren doe ik niet aan, ga echt niet op een lijst staan om iets te mogen kopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb me een maand geleden ook maar ingeschreven bij MM Groningen.... Daar was ik 50e op de lijst, en ze krijgen er 10 binnen per week volgens de medewerker...
Vorige week ook maar ingeschreven bij Dixons, Toys R'us, Bart Smit, Free Record Shop en Intertoys....
Tot nu toe zonder enig succes...![]()
Volgende week ga ik verhuizen en dan wil ik mijn Wii!![]()
Heb er ook 1 afgelopen week gekocht via ebay.de, voor 251 + 17 verzendkosten. Die kerel heeft hem vandaag verzonden, dus krijg hem waarschijnlijk maandag of dinsdagquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb hem dus gekocht via eBay van een Duitser. 290 euro. 40 euro meer betalen, maar hij is dan wel ongeopend en dan weet ik ook zeker dat ik hem heb.
Dus, als je zo wanhopig bent zoals ik was, kijk eensch even rond.
Ik was helemaal paranoia over die feedback scores.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef KosLooney het volgende:
[..]
Heb er ook 1 afgelopen week gekocht via ebay.de, voor 251 + 17 verzendkosten. Die kerel heeft hem vandaag verzonden, dus krijg hem waarschijnlijk maandag of dinsdag![]()
Los gehts! Das Rennen ist angefangen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Sjiznit het volgende:
Lieferung verfolgen
Date Zeit Ort Nähere Informationen
8. Februar 2007 18:36 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen
OH NOES! DAS IST NIECHT WAHR
Meine Wii hat die Leitung.quote:8. Februar 2007 18:35 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen.
OH NOES, ein minuutje hinter deine Wiiquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:45 schreef sampoo het volgende:
[..]
Los gehts! Das Rennen ist angefangen!![]()
[..]
Meine Wii hat die Leitung.![]()
8. Februar 2007 18:03 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen.quote:
Denk niet dat je Wii Play snel in een winkel ziet liggen, is volgens mij beetje zelfde verhaal als de Wii zelf. Zelda heb ik trouwens bij verschillende winkels voor 55 euro gezien ipv 60(scheelt toch 5 euries)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:17 schreef m0ridin het volgende:
Van het weekend maar de stad in voor een rgb-kabel, wii play, nunchuck en zelda(En maar eens nadenken over zo'n modchip)
Falsche Start!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:20 schreef Hoeso het volgende:
7. Februar 2007 20:49 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen.
Hoeso takes the lead!
Hmmm, gaat me ook meer om die controller dan het spel zelf... Njah, kan altijd rondkijken. Kwam er ook net achter dat het voor mij helemaal geen zin heeft om zo'n component of rgb kabel te kopen omdat mijn televisie dat helemaal niet lijkt te ondersteunen! Heh, geen lcd tv maar een 'ouderwetse' breedbeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:02 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Denk niet dat je Wii Play snel in een winkel ziet liggen, is volgens mij beetje zelfde verhaal als de Wii zelf. Zelda heb ik trouwens bij verschillende winkels voor 55 euro gezien ipv 60(scheelt toch 5 euries)
Ja ik had eind December bij de Wehkamp dus die Wii bestelt en meebestellen dan Wii Play, Wii play heb ik nu dus al een paar weken in de kast liggen. Nog een bijkomend voordeel is dat men pa begin december een mooie nieuwe lcd tv heeft gekocht met HD ondersteuning dus ik ga denk wel die beste kabel halen en natuurlijk zelda en liefst ook een extra nunchuck. Daar kan ik dan wel ff een tijdje mee vooruit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, gaat me ook meer om die controller dan het spel zelf... Njah, kan altijd rondkijken. Kwam er ook net achter dat het voor mij helemaal geen zin heeft om zo'n component of rgb kabel te kopen omdat mijn televisie dat helemaal niet lijkt te ondersteunen! Heh, geen lcd tv maar een 'ouderwetse' breedbeeld
Ach, we merken het allemaal wel... Maar een extra controller/nunchuck lijkt me toch wel aardig en als je dan voor een 10tje een paar grappige spelletjes bij kirijgt is dat wel weer meegenomen. Iig zelda dan maar.
Bij zo'n "ouderwetse breedbeeld" heeft een RGB-kabel vaak wel nut, je moet alleen even in de handleiding van je tv kijken welke SCART-ingang RGB signalen ondersteuntquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, gaat me ook meer om die controller dan het spel zelf... Njah, kan altijd rondkijken. Kwam er ook net achter dat het voor mij helemaal geen zin heeft om zo'n component of rgb kabel te kopen omdat mijn televisie dat helemaal niet lijkt te ondersteunen! Heh, geen lcd tv maar een 'ouderwetse' breedbeeld
Ach, we merken het allemaal wel... Maar een extra controller/nunchuck lijkt me toch wel aardig en als je dan voor een 10tje een paar grappige spelletjes bij kirijgt is dat wel weer meegenomen. Iig zelda dan maar.
Oh cool, tnx voor de tip... zal t eens nakijken vanavond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij zo'n "ouderwetse breedbeeld" heeft een RGB-kabel vaak wel nut, je moet alleen even in de handleiding van je tv kijken welke SCART-ingang RGB signalen ondersteunt![]()
Waarom zou je? Er is nog maar weinig over bekend, er staan nog geen backups online, DVD afspelen is nog niet mogelijk. Kortom, je hebt er nog geen zak aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:17 schreef m0ridin het volgende:
(En maar eens nadenken over zo'n modchip)
Er heeft bij mij net een kwartier zon DHL truck rondgereden, en voor ik doorhad dat daar welles mijn Wii in zou kunnen zitten wastie pleitequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:
Voor wie het pakketje verder wil volgen
http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp?lang=de
Auslandssendung aanvinken en dan het pakketnummer invoeren;
Empfänger: Sendung in die Niederlande
Status: Sendung ist im Zielland eingetroffen (Niederlande)
Status von: 09.02.07 11:54
Mijn Wii is in het vaderland!![]()
Waar heb je hem bestelt dan? Mijn Wehkamp levering heeft ook meer dan een maand gestaan voor ik hem geannulleerd heb.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Bjj het volgende:
Mii heeft ook nog steeds de Wii nii, ookal heb ik hem meer dan een maand geleden besteld.
Die van mij is afgegeven bij de buren (er was niemand thuis), ik denk dat er wel even getekend moet worden voor ontvangst maar kennelijk niet door de besteller persoonlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Engels, Nederlands, Duits, Frans, alles zit er op. Had geloof ik ook gelezen dat er gewoon 1 Europese Wii is zeg maar. Handleidingen ook in EN/NL/DE enzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef Bjj het volgende:
@Rafe_
Dus die van Amazon.de is wel goed? En kan je de taal ook instellen in het Engels of is hij dat autmatisch al?
Zat backups, genoeg over de modchips bekend... Maar wachten is idd wel ok, en het feit dat er versies zijn waarbij die chip niet werkt helpt ook niet echt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom zou je? Er is nog maar weinig over bekend, er staan nog geen backups online, DVD afspelen is nog niet mogelijk. Kortom, je hebt er nog geen zak aanJe kunt beter wachten tot de markt zich een beetje settled
Hmmm, ik heb hem ook woensdag besteld en ik heb nog niks....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef Hoeso het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Gister middag binnen gekomen, woendag besteld. Toppie amazon!![]()
door TNTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Sjiznit het volgende:bij mij niet
wel door DHL gebracht of niet?
En daarom laat ik hem dus op een ander adres dan dat van mezelf bezorgen.quote:
TNT Pakketpost is meestal wel ok. Ik was helaas niet thuis vandaag, dus dat betekent dat het maandag gaat worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
En daarom laat ik hem dus op een ander adres dan dat van mezelf bezorgen.
TNT:
TNT pakketpost heeft hier al minstens twee pakketten achterover weten te drukken, en zijn dus wat mij betreft onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef sampoo het volgende:
[..]
TNT Pakketpost is meestal wel ok. Ik was helaas niet thuis vandaag, dus dat betekent dat het maandag gaat worden.![]()
Dan heb je vermoedelijk een rotte appel als bezorger/postsorteerder. Dat kan je lokaal ook bij DHL,Fedex of Selectpost gebeuren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
TNT pakketpost heeft hier al minstens twee pakketten achterover weten te drukken, en zijn dus wat mij betreft onbetrouwbaar.
Het eerste pakket kwam in Nederland aan volgens track&trace, en verdween daarna permanent uit zich. Het tweede is volgens TNT aan de deur afgeleverd (niet dus). Het vervelende is dat alleen de verzender er echt werk van kan maken, en in hoeverre dat gebeurd is, kan ik niet helemaal nagaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk een rotte appel als bezorger/postsorteerder. Dat kan je lokaal ook bij DHL,Fedex of Selectpost gebeuren.
Ik neem aan dat men daar werk van gemaakt hebben? Een pakket is toch meestal traceerbaar?
Of in je wijk. Wat hier nogaleens gebeurd is dat het bij buren afgegeven wordt. Deze zeggen dan tegen de postbezorger dat een kennisgeving uitschrijven niet nodig is. Krijg je dus geen brieffie in je bus. Leuk als je dvd recorder al 350 euro bij de buren staat. Nu zijn gelukkig onze bren hier wel sociaal, dus die komen het dan zelf alsnog brengen, maar ja, als je een tokkie in je wijk hebt die hetzelfde verteld aan de postbesteller en niets bij je afgeeft, tsjah..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk een rotte appel als bezorger/postsorteerder. Dat kan je lokaal ook bij DHL,Fedex of Selectpost gebeuren.
Ik neem aan dat men daar werk van gemaakt hebben? Een pakket is toch meestal traceerbaar?
Vergeet ook niet de 4 pakketjes die alleen voor het huisadres waren bedoeld, maar doodleuk toch elders werden afgegevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het eerste pakket kwam in Nederland aan volgens track&trace, en verdween daarna permanent uit zich. Het tweede is volgens TNT aan de deur afgeleverd (niet dus). Het vervelende is dat alleen de verzender er echt werk van kan maken, en in hoeverre dat gebeurd is, kan ik niet helemaal nagaan.
Hoe dan ook genoeg redenen om m'n Wii niet hier te laten bezorgen.
Nintendo Nederland kan de klere krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:24 schreef depax het volgende:
jullie halen wel de nederlandse verkoopstatistieken omlaag
Net als Nintendo zelf de Nederlandse klanten in de kou laat staan. Goeie ontwikkeling dit, allicht leert men hiervan iets. (maar het zal wel niet, want dit is vast niet de laatste keer dat Eurpoa aan het kortste end trekt..)quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nintendo Nederland kan de klere krijgen.
Volgens mij klopt je eerste zin niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Net als de klanten van Nintendo zelf de Nederlandse klanten in de kou laat staan. Goeie ontwikkeling dit, allicht leert men hiervan iets. (maar het zal wel niet, want dit is vast niet de laatste keer dat Eurpoa aan het kortste end trekt..)
Nintendo NL kan hier ook niets aan doen, Nintendo Duitsland levert mondjesmaat naar NLquote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Net als de klanten van Nintendo zelf de Nederlandse klanten in de kou laat staan. Goeie ontwikkeling dit, allicht leert men hiervan iets. (maar het zal wel niet, want dit is vast niet de laatste keer dat Eurpoa aan het kortste end trekt..)
De launch was 2,5 maanden geleden en nog kan je niet een winkel binnenstappen en een Wii meenemen.quote:Nintendo Benelux BV. is een zelfstandig opererend bedrijf, wat zijn bestellingen doorgeeft aan Nintendo Duitsland.
Als andere landen wat slimmer bestellen en NL conservatief besteld dan is het allemaal niet gek dat men er zo weinig krijgt. Maar Nintendo NL (of Benelux) bestaat feitelijk niet. Nu Amazon Duitsland blijkbaar al dagen de Wii op voorraad kan houden betekent dat ze gemakkelijk tienduizenden per week binnen krijgen. Nintendo Duitsland is ook het enige echte Nintendo in Europa, elk ander land werkt op dezelfde wijze als Nintendo NL.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nintendo NL kan hier ook niets aan doen, Nintendo Duitsland levert mondjesmaat naar NL
Lijkt meer op een fout van jou.. Alsof je niet thuis geweest bent bij eerste dropoff.. Tenminste, zo leest het wel..!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef Sjiznit het volgende:
Addressee: Shipment to the Netherlands
Status: Attempted/Unsuccessful delivery (Niederlande)
Status from: 10.02.07 16:15just my luck beter doen ze het morgen wel goed dan
Jij denkt dat ie je huis niet kon vinden. Die bestuurder zat gewoon te wii'en achter het stuurquote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb theorie dat ze of mijn huis niet konden vinden, of dat hij te veel pakketjes had en niet op tijd alles kon leveren.
Er reed vrijdag wel ook een DHL truck een half uur rond door mijn wijk en straat en heb hem niks zien afleveren. Misschien dus dat ze gewoon mijn huis niet kunnen vinden
Vrijdag kwam die net uit Duitsland dus zou best kunnen, en bel doetetquote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef sampoo het volgende:
Het komt mee met TNT. Dus je hoeft niet te kwijlen bij elke DHL busje die je ziet rijden.
Verder zou ik voor de zekerheid je bel testen.
wow dat is pas echt kindermishandelingquote:Op maandag 12 februari 2007 15:48 schreef miss_bleu het volgende:
Het is kwelling. Hij staat al bij mijn vriend thuis maar krijg hem pas eind van de maand voor mijn verjaardag
Je kan jezelf altijd nog invriezen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:48 schreef miss_bleu het volgende:
Het is kwelling. Hij staat al bij mijn vriend thuis maar krijg hem pas eind van de maand voor mijn verjaardag
Ergens iets fout op de DHL site lijkt me. Ik denk dat je je pas zorgen moet maken als je donderdag nog niets hebt gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef lecram147 het volgende:
Hallo,
Ik heb hem ook donderdag besteld bij amazon en vrijdag het bericht verzonden met een tracking nummer.
Maar er is niets te zien op de dhl site met dit trackingnummer hoe hebben andere wel een status.
Zit ik op de goede site met http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/track.do?zip=Poeld&idc=346174370842&rfn=&lang=de en een vinkje bij auslandssending en het 12 cijferig nummer bij packstucknummer.
melding die ik krijg is Bitte geben Sie bei Sendungen aus dem Ausland die 5-stellige Empfänger-Postleitzahl ein und setzen Sie das Häkchen für "Auslandssendung"
zijn er ander mogelijkheden
alvast bedankt
Bij mij exact hetzelfde ook niks te vinden op de DHL site....quote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef lecram147 het volgende:
Hallo,
Ik heb hem ook donderdag besteld bij amazon en vrijdag het bericht verzonden met een tracking nummer.
Maar er is niets te zien op de dhl site met dit trackingnummer hoe hebben andere wel een status.
Zit ik op de goede site met http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/track.do?zip=Poeld&idc=346174370842&rfn=&lang=de en een vinkje bij auslandssending en het 12 cijferig nummer bij packstucknummer.
melding die ik krijg is Bitte geben Sie bei Sendungen aus dem Ausland die 5-stellige Empfänger-Postleitzahl ein und setzen Sie das Häkchen für "Auslandssendung"
alvast bedankt
Ik wilde een vriend van me vanmiddag het ook ff laten zien en die kwam er ook niet in. Dus is denk niet zon heel groot probleem. Probeer anders die engelse link op de vorige pagina van dit forum misschien dat die wel werkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef lecram147 het volgende:
Hallo,
alvast bedankt
Alle pakketjes in Duitsland via Deutsche Post worden door DHL geregeld. In Nederland zal het met TNT binnen komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef Duvel het volgende:
Hm, in mijn bevestigingsmail stond dat ie gewoon via Deutsche Post verzonden werd volgens mij...
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb geen reden meer hier te zijn, die van mij uurtje geleden binnen gekomen.
Ja bedanktquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:30 schreef neo2000 het volgende:
Whehehehe.. Heul Fok! bij Amazon bestellen, al die Duitsers door hun voorraad heen..
Dat heb ik dus ook.. dan maar wachten tot ze hier in de winkels opgestapeld staanquote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef Faithz het volgende:
Hmm in Duitsland bestellen is wel leuk alleen heb ik geen paypal of creditcard.. dus ik moet vooruit betalen.. en dan duurt het wel weer wat langer denk ik
WTF, daar lopen Duvel en ik nog net niet dagelijks binnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef mardybum het volgende:
Ik heb er gisteren een bij de saturn op Zuidplein Rotterdam gehaald en er stonden er nog denk ik nog 9.. Dus rennen naar de Saturn
Tis wel de moeite waardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:33 schreef melluk het volgende:
hmm ik begin er toch weer over te twijfelen nu het zo lang duurt of ik m wel ga halen
koop hem van mij!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:33 schreef melluk het volgende:
hmm ik begin er toch weer over te twijfelen nu het zo lang duurt of ik m wel ga halen
noem je prijs, vertel waar je woontquote:
dat komt alleen door amazon.de, voor de rest is het gewoon nog rukquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Het begint er op te lijken dat de beschikbaarheid van de Wii begint toe te nemen als ik het hier zo lees. Eindelijk...
Ik had geen zin om iedere keer tevergeefs bij Nederlandse winkels langs te gaan. Vandaar Amazon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef melluk het volgende:
[..]
dat komt alleen door amazon.de, voor de rest is het gewoon nog ruk
ja dat begrijp ik zelfde hier, ik heb geen zin om langs de winkels te gaan, en amazon is voor mij geen optie. Maar mijn reactie over dat de levering nog ruk is, was op de reactie van lemming22.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had geen zin om iedere keer tevergeefs bij Nederlandse winkels langs te gaan. Vandaar Amazon.
Net in de MM geweest en daar lagen nuncuck volop, net levering gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:40 schreef m0ridin het volgende:
Damn, kan nu wel een topic "Wii weet waar wii play's zijn?" bij... Eerst de stad in, nergens te krijgen (woon in Utrecht btw).
Kijk ik bij frs.nl... op voorraad! Ik bestellen, dag erna een mail dat 'door de plotselinge toename van bestellingen het product niet meer leverbaar is. Zou zo'n 2 weken duren". Zie ik daarna dat het bij dixons.nl nog te bestellen is, op voorraad. Ik frs.nl annuleren, bij dixons bestellen, krijg netjes de vraag 'wanneer wilt u het product geleverd krijgen' en hoppa, vandaag weer een mailtje van dixons dat 'door de enorme toename van bestellingen het product niet meer leverbaar is'. Is het zo moeilijk om je voorraadstatus een beetje up to date te houden?
Anyway, zouden nu proberen het binnen 3 dagen op te sturen... Toch wel irritant, lijkt me wel lachen om met zijn tweeen te kunnen spelen. (Dan ook nog een nunchuck zien te vinden alleen....)
afgelopen zaterdag om 14:00 ongeveer was er bij de FutureZone in Zoetermeer een lading Wii's binnen gekomen. Net voor mijn neus de laatste beschikbare verkocht en ik was al aan het wachten op mijn Amazon levering maar misschien kan je ff vragen of je op de reserveringslijst mag(er lagen er nog 3 in dat magazijn met een briefje erop geplakt en ik neem aan dat die gereserveerd waren)quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:33 schreef melluk het volgende:
ik ben bij deze gestaakt met zoeken...wacht wel tot me ene reservering binnen is of tot die vriend van klasgenoot belt dat hij er een achterhoudt voor me bij de MM in zoetermeer
tja.bij me andere reservering weet ik nog geeneens zeker of ik het in 3 weken haal dus ik kijk wel ff of ik ga bellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:56 schreef Faithz het volgende:
Die heb ik net gebeld en ze hebben pas over 3 weken weer een "wii" over als je daar nu op de wachtlijst gaat staan.
Nee wel in Kleve, daar hadden ze vorige week nog volop liggen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef Faithz het volgende:
Ik heb het idee om een dezer dagen even naar Krefeld te rijden, daar zit een Saturn en ook een MM... Is iemand daar al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |