Er heeft bij mij net een kwartier zon DHL truck rondgereden, en voor ik doorhad dat daar welles mijn Wii in zou kunnen zitten wastie pleitequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:
Voor wie het pakketje verder wil volgen
http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp?lang=de
Auslandssendung aanvinken en dan het pakketnummer invoeren;
Empfänger: Sendung in die Niederlande
Status: Sendung ist im Zielland eingetroffen (Niederlande)
Status von: 09.02.07 11:54
Mijn Wii is in het vaderland!![]()
Waar heb je hem bestelt dan? Mijn Wehkamp levering heeft ook meer dan een maand gestaan voor ik hem geannulleerd heb.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Bjj het volgende:
Mii heeft ook nog steeds de Wii nii, ookal heb ik hem meer dan een maand geleden besteld.
Die van mij is afgegeven bij de buren (er was niemand thuis), ik denk dat er wel even getekend moet worden voor ontvangst maar kennelijk niet door de besteller persoonlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
Engels, Nederlands, Duits, Frans, alles zit er op. Had geloof ik ook gelezen dat er gewoon 1 Europese Wii is zeg maar. Handleidingen ook in EN/NL/DE enzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef Bjj het volgende:
@Rafe_
Dus die van Amazon.de is wel goed? En kan je de taal ook instellen in het Engels of is hij dat autmatisch al?
Zat backups, genoeg over de modchips bekend... Maar wachten is idd wel ok, en het feit dat er versies zijn waarbij die chip niet werkt helpt ook niet echt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom zou je? Er is nog maar weinig over bekend, er staan nog geen backups online, DVD afspelen is nog niet mogelijk. Kortom, je hebt er nog geen zak aanJe kunt beter wachten tot de markt zich een beetje settled
Hmmm, ik heb hem ook woensdag besteld en ik heb nog niks....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef Hoeso het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Gister middag binnen gekomen, woendag besteld. Toppie amazon!![]()
door TNTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Sjiznit het volgende:bij mij niet
wel door DHL gebracht of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |