Idd. Laten we onze zuurverdiende centjes versmssen omdat ze daar 8 wii`s voor ons echte mensen hebben ingepikt. Kunnen zij ook weer geld verdienen van ons aan dat ding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef Lemming22 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195372
Daar geven ze deze week 8 Wii's weg!
Been there, done that, terwijl ik normaal nooit meedoe aan dat soort onzinquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef Lemming22 het volgende:
Ericjuh! Eindelijk! Gefeliciteerd![]()
![]()
En issie het wachten waard?
En voor de mensen die geen Wii en geen geld hebben (of alleen geen Wii), check hier:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195372
Daar geven ze deze week 8 Wii's weg!
Kun je hem altijd daarna op het postkantoor ophalenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
Das ist doch wünderbar!quote:unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel verschickt!
Ik wilde in eerste instatie niet bestellen door dat vooruitzicht, maar ik las gisteren op GoT dat mensen hem na 2 of 3 dagen al hadden, dus toch maar besteldquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:10 schreef RD77 het volgende:
Ook net besteld bij Amazon.de ben benieuwd hoe snel de levering gaat:
Lieferung voraussichtlich: 12. Februar 2007 - 20. Februar 2007
vriendin was thuis, die heeft hem in ontvangst genomen. is gewoon een pakje via DHL. Als er maar iemand thuis is komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
dat ongeveer dan lijkt mequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:03 schreef JJ-72 het volgende:
[..]
bij mij duurde het overigens maar 2,5 dag voordat ie vanuit duitsland in zuid-holland was
Vorige week nog gewoon een gehaald bij Nedgame in Apeldoorn. Gefeliciteerd trouwens!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef pandabeer het volgende:
Iemand enig idee waar Wii play nog te krijgen is?
hmm zal me vriendin is inlichten die gaat daar naar stage...:Dquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Vorige week nog gewoon een gehaald bij Nedgame in Apeldoorn. Gefeliciteerd trouwens!
50e?? damn.. Ik was er gisteravond nog even gaan kijken of er al wat in de winkel lag, maar dat hoef ik de komende weken dus niet weer te doen. Reserveren doe ik niet aan, ga echt niet op een lijst staan om iets te mogen kopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb me een maand geleden ook maar ingeschreven bij MM Groningen.... Daar was ik 50e op de lijst, en ze krijgen er 10 binnen per week volgens de medewerker...
Vorige week ook maar ingeschreven bij Dixons, Toys R'us, Bart Smit, Free Record Shop en Intertoys....
Tot nu toe zonder enig succes...![]()
Volgende week ga ik verhuizen en dan wil ik mijn Wii!![]()
Heb er ook 1 afgelopen week gekocht via ebay.de, voor 251 + 17 verzendkosten. Die kerel heeft hem vandaag verzonden, dus krijg hem waarschijnlijk maandag of dinsdagquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb hem dus gekocht via eBay van een Duitser. 290 euro. 40 euro meer betalen, maar hij is dan wel ongeopend en dan weet ik ook zeker dat ik hem heb.
Dus, als je zo wanhopig bent zoals ik was, kijk eensch even rond.
Ik was helemaal paranoia over die feedback scores.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef KosLooney het volgende:
[..]
Heb er ook 1 afgelopen week gekocht via ebay.de, voor 251 + 17 verzendkosten. Die kerel heeft hem vandaag verzonden, dus krijg hem waarschijnlijk maandag of dinsdag![]()
Los gehts! Das Rennen ist angefangen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Sjiznit het volgende:
Lieferung verfolgen
Date Zeit Ort Nähere Informationen
8. Februar 2007 18:36 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen
OH NOES! DAS IST NIECHT WAHR
Meine Wii hat die Leitung.quote:8. Februar 2007 18:35 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen.
OH NOES, ein minuutje hinter deine Wiiquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:45 schreef sampoo het volgende:
[..]
Los gehts! Das Rennen ist angefangen!![]()
[..]
Meine Wii hat die Leitung.![]()
8. Februar 2007 18:03 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen.quote:
Denk niet dat je Wii Play snel in een winkel ziet liggen, is volgens mij beetje zelfde verhaal als de Wii zelf. Zelda heb ik trouwens bij verschillende winkels voor 55 euro gezien ipv 60(scheelt toch 5 euries)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:17 schreef m0ridin het volgende:
Van het weekend maar de stad in voor een rgb-kabel, wii play, nunchuck en zelda(En maar eens nadenken over zo'n modchip)
Falsche Start!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:20 schreef Hoeso het volgende:
7. Februar 2007 20:49 Staufenberg DE Lieferung hat das Depot verlassen.
Hoeso takes the lead!
Hmmm, gaat me ook meer om die controller dan het spel zelf... Njah, kan altijd rondkijken. Kwam er ook net achter dat het voor mij helemaal geen zin heeft om zo'n component of rgb kabel te kopen omdat mijn televisie dat helemaal niet lijkt te ondersteunen! Heh, geen lcd tv maar een 'ouderwetse' breedbeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:02 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Denk niet dat je Wii Play snel in een winkel ziet liggen, is volgens mij beetje zelfde verhaal als de Wii zelf. Zelda heb ik trouwens bij verschillende winkels voor 55 euro gezien ipv 60(scheelt toch 5 euries)
Ja ik had eind December bij de Wehkamp dus die Wii bestelt en meebestellen dan Wii Play, Wii play heb ik nu dus al een paar weken in de kast liggen. Nog een bijkomend voordeel is dat men pa begin december een mooie nieuwe lcd tv heeft gekocht met HD ondersteuning dus ik ga denk wel die beste kabel halen en natuurlijk zelda en liefst ook een extra nunchuck. Daar kan ik dan wel ff een tijdje mee vooruit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, gaat me ook meer om die controller dan het spel zelf... Njah, kan altijd rondkijken. Kwam er ook net achter dat het voor mij helemaal geen zin heeft om zo'n component of rgb kabel te kopen omdat mijn televisie dat helemaal niet lijkt te ondersteunen! Heh, geen lcd tv maar een 'ouderwetse' breedbeeld
Ach, we merken het allemaal wel... Maar een extra controller/nunchuck lijkt me toch wel aardig en als je dan voor een 10tje een paar grappige spelletjes bij kirijgt is dat wel weer meegenomen. Iig zelda dan maar.
Bij zo'n "ouderwetse breedbeeld" heeft een RGB-kabel vaak wel nut, je moet alleen even in de handleiding van je tv kijken welke SCART-ingang RGB signalen ondersteuntquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, gaat me ook meer om die controller dan het spel zelf... Njah, kan altijd rondkijken. Kwam er ook net achter dat het voor mij helemaal geen zin heeft om zo'n component of rgb kabel te kopen omdat mijn televisie dat helemaal niet lijkt te ondersteunen! Heh, geen lcd tv maar een 'ouderwetse' breedbeeld
Ach, we merken het allemaal wel... Maar een extra controller/nunchuck lijkt me toch wel aardig en als je dan voor een 10tje een paar grappige spelletjes bij kirijgt is dat wel weer meegenomen. Iig zelda dan maar.
Oh cool, tnx voor de tip... zal t eens nakijken vanavond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij zo'n "ouderwetse breedbeeld" heeft een RGB-kabel vaak wel nut, je moet alleen even in de handleiding van je tv kijken welke SCART-ingang RGB signalen ondersteunt![]()
Waarom zou je? Er is nog maar weinig over bekend, er staan nog geen backups online, DVD afspelen is nog niet mogelijk. Kortom, je hebt er nog geen zak aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:17 schreef m0ridin het volgende:
(En maar eens nadenken over zo'n modchip)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |