Idd. Laten we onze zuurverdiende centjes versmssen omdat ze daar 8 wii`s voor ons echte mensen hebben ingepikt. Kunnen zij ook weer geld verdienen van ons aan dat ding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef Lemming22 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195372
Daar geven ze deze week 8 Wii's weg!
Been there, done that, terwijl ik normaal nooit meedoe aan dat soort onzinquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef Lemming22 het volgende:
Ericjuh! Eindelijk! Gefeliciteerd![]()
![]()
En issie het wachten waard?
En voor de mensen die geen Wii en geen geld hebben (of alleen geen Wii), check hier:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/195372
Daar geven ze deze week 8 Wii's weg!
Kun je hem altijd daarna op het postkantoor ophalenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
Das ist doch wünderbar!quote:unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel verschickt!
Ik wilde in eerste instatie niet bestellen door dat vooruitzicht, maar ik las gisteren op GoT dat mensen hem na 2 of 3 dagen al hadden, dus toch maar besteldquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:10 schreef RD77 het volgende:
Ook net besteld bij Amazon.de ben benieuwd hoe snel de levering gaat:
Lieferung voraussichtlich: 12. Februar 2007 - 20. Februar 2007
vriendin was thuis, die heeft hem in ontvangst genomen. is gewoon een pakje via DHL. Als er maar iemand thuis is komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
dat ongeveer dan lijkt mequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:03 schreef JJ-72 het volgende:
[..]
bij mij duurde het overigens maar 2,5 dag voordat ie vanuit duitsland in zuid-holland was
Vorige week nog gewoon een gehaald bij Nedgame in Apeldoorn. Gefeliciteerd trouwens!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef pandabeer het volgende:
Iemand enig idee waar Wii play nog te krijgen is?
hmm zal me vriendin is inlichten die gaat daar naar stage...:Dquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Vorige week nog gewoon een gehaald bij Nedgame in Apeldoorn. Gefeliciteerd trouwens!
50e?? damn.. Ik was er gisteravond nog even gaan kijken of er al wat in de winkel lag, maar dat hoef ik de komende weken dus niet weer te doen. Reserveren doe ik niet aan, ga echt niet op een lijst staan om iets te mogen kopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb me een maand geleden ook maar ingeschreven bij MM Groningen.... Daar was ik 50e op de lijst, en ze krijgen er 10 binnen per week volgens de medewerker...
Vorige week ook maar ingeschreven bij Dixons, Toys R'us, Bart Smit, Free Record Shop en Intertoys....
Tot nu toe zonder enig succes...![]()
Volgende week ga ik verhuizen en dan wil ik mijn Wii!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |