Ik heb er geen maar heb ook geen geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
oke mensen.. topic kan dicht.. iedereen heeft een wii, want ik werd namelijk gebeld dat ik hem kan ophalen! en als ik hem kan ophalen heeft iedereen d'r 1.
Nu heb ik nog 4 pre-orders.. dus als iemand nog interesse heeft?
Ik heb er nog geen! waar lopen die pre-orders van jou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
oke mensen.. topic kan dicht.. iedereen heeft een wii, want ik werd namelijk gebeld dat ik hem kan ophalen! en als ik hem kan ophalen heeft iedereen d'r 1.
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen! waar lopen die pre-orders van jou?
hangt er een beetje vanaf waar iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
in de buurt van delft den haag utrecht tilburg of rotterdam hou ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Ericjuh het volgende:
En dat vraag je na in een topic waar niemand een wii heeft. Hoe moeten wij weten hoe groot de doos isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Waarom is eik die doos zo groot..? Ik bedoel, de Wii zelf is maar klein, controllertje ook.. Doos van de x360 op het plaatje is bijna net zo groot.. Que?
Je krijgt er ook batterijen bij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Waarom is eik die doos zo groot..? Ik bedoel, de Wii zelf is maar klein, controllertje ook.. Doos van de x360 op het plaatje is bijna net zo groot.. Que?
1x intertoys Zwollequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen! waar lopen die pre-orders van jou?
Kickass, kreeg gisteravond bericht dat ie ook verstuurd was... Ben benieuwd of hij deze week nog binnen komt, zou cool zijn. Ook al heb ik de rest van de week geen moment de tijd om ermee te spelenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:39 schreef JJ-72 het volgende:
wooo ... de Wii is binnen, in dit topic gelezen dat Amazon duitsland ze op voorraad had, zondagavond besteld, vandaag werd ie geleverd! Dus geen 2 weken levertijd waar sommigen het over hebben.
Succes aan de mensen die er nog geen hebben, ik ga spelen![]()
Het zijn PAL-machines, ze kunnen op NL gezet worden, hooguit is het doosje of een sticker op de doos in het Duits.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef Sjiznit het volgende:
Idd, Amazon.de word steeds een aantrekkelijkere optie. Wantrouw het enigszins omdat ik en niet heel goed ben in Duits(snap er geen bal van) en omdat ik niet zeker ben of die masjientjes dan wel gewoon alles in het nederlands kunnen e.d.
Ik denk dat dit soort pakjes niet met de gewone post mee gaan en Amazon kennende, althans amazon.com en amazon.co.uk zou je zowieso kunnen reclameren als er iets mis gaat, maar de ervaringen met Amazon waren tot dusver alleen met dvd's. Dit wordt bijna 99% zeker geregistreerd verzonden en jij moet een krabbeltje zetten en dan kan ie op de TV.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef cora4034 het volgende:
Ik ben zo bang dat mijn pakketje "kwijt' raakt bij het sorteercentrumof elders als ik iets bestel.
Ik woon niet in het beste postcode gebied.
mijn pa gelukkig wel een credit card, dus kan die altijd ff laten betalen betaal ik wel terug enzo das gelukkig geen probleem. Vertrouw dit soort dingen nooit echt altijd het gevoel dat ik ergens in geluist word ookal is dit wel een site waar ik eik alleen maar positieve dingen over hoor, maar toch blijft een redelijke hoop geldquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:56 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb geen creditcard![]()
(of duitse rekening)
Verwachte leveringdatum staat bij mij op 12-19 Januari.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:36 schreef Sjiznit het volgende:
En weet je hoe lang het ongeveer duurt?
Ik vertrouw een amazon site meer dan een frs of bol dus als je daar zonder twijfels besteld kan je het altijd ook bij amazon proberen. Met cc betalen betekent ook dat je je geld terug kan krijgen als er aantoonbaar gesjoemeld is of als je een conflict krijgt met amazon. Iets dat mij onwaarschijnlijk lijkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
mijn pa gelukkig wel een credit card, dus kan die altijd ff laten betalen betaal ik wel terug enzo das gelukkig geen probleem. Vertrouw dit soort dingen nooit echt altijd het gevoel dat ik ergens in geluist word ookal is dit wel een site waar ik eik alleen maar positieve dingen over hoor, maar toch blijft een redelijke hoop geld
Februari lijkt mij, maar dus 1 of 2 weken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef sampoo het volgende:
[..]
Verwachte leveringdatum staat bij mij op 12-19 Januari.
Ok, ga ik vanavond ff met men pa kijken of ik zon masjientje daar ook kan bestellen, is iig korter dan wachten op mijn Wehkamp of andere reserveringen denkik zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik vertrouw een amazon site meer dan een frs of bol dus als je daar zonder twijfels besteld kan je het altijd ook bij amazon proberen. Met cc betalen betekent ook dat je je geld terug kan krijgen als er aantoonbaar gesjoemeld is of als je een conflict krijgt met amazon. Iets dat mij onwaarschijnlijk lijkt.
Ja, klopt en ik verwacht zelf dat het 1 week zal worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Februari lijkt mij, maar dus 1 of 2 weken?
Wehkamp heb ik geannulleerd. Toen ik besteld had stond er 3 weken levertijd, in de laatste week belde ze mij dat het 4 weken zou duren dus in totaal 6 weken na de bestelling. Vorige week, 5 weken na de bestelling zag ik dat er maar 1 week levertijd in mijn order stond aangegevenquote:Ok, ga ik vanavond ff met men pa kijken of ik zon masjientje daar ook kan bestellen, is iig korter dan wachten op mijn Wehkamp of andere reserveringen denkik zo.
Wehkamp fokt het idd, werd week geleden gebeld dat het nog 3 weken zou duren is ook bij mij sinds vorige week terug gezet naar 5 weken, stond afgelopen vrijdag nog in behandelingquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef sampoo het volgende:
Wehkamp heb ik geannulleerd. Toen ik besteld had stond er 3 weken levertijd, in de laatste week belde ze mij dat het 4 weken zou duren dus in totaal 6 weken na de bestelling. Vorige week, 5 weken na de bestelling zag ik dat er maar 1 week levertijd in mijn order stond aangegeven![]()
Ik verwachte mijn Wii dus deze week. Kijk ik vandaag even in mijn orderoverzicht en ik zie staan 5 weken!Gelukkig keek ik toen even naar amazon.de waar al tijden ook geen Wii's te koop waren.
Ik weet alleen niet of er vanavond nog Wii's zullen zijn. Ik baal nog steeds dat ik in December een kwartier had gewacht voordat ik een Wii bestelde op amazon.de. Het ging van op voorraad naar niet leverbaar in een paar minuten tijd.![]()
Duits hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:41 schreef Sjiznit het volgende:
Vielen Dank für Ihre Bestellung
jawohl
nja dus ook daar maar besteld
Denk dat dat wel lukt met de huidige vraag-aanbod verhoudingquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef deedeetee het volgende:
Ik krijg net een mailtje van en kennis die vorige week z'n nieuwe wii kon halen en hem nu al zat is
Hij vraagt of ik denk dat hij hem weer voor de nieuwprijs kwijt kan ??
Onze eigen wii bevalt overgens prima wij willen hem niet kwijt. Maagoe ik dacht ik vraag het hier ff....![]()
Bij mij nu idd ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef sampoo het volgende:
Verwachte leveringdatum staat bij mij op 12-19 Januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |