Er heeft bij mij net een kwartier zon DHL truck rondgereden, en voor ik doorhad dat daar welles mijn Wii in zou kunnen zitten wastie pleitequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:
Voor wie het pakketje verder wil volgen
http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp?lang=de
Auslandssendung aanvinken en dan het pakketnummer invoeren;
Empfänger: Sendung in die Niederlande
Status: Sendung ist im Zielland eingetroffen (Niederlande)
Status von: 09.02.07 11:54
Mijn Wii is in het vaderland!![]()
Waar heb je hem bestelt dan? Mijn Wehkamp levering heeft ook meer dan een maand gestaan voor ik hem geannulleerd heb.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Bjj het volgende:
Mii heeft ook nog steeds de Wii nii, ookal heb ik hem meer dan een maand geleden besteld.
Die van mij is afgegeven bij de buren (er was niemand thuis), ik denk dat er wel even getekend moet worden voor ontvangst maar kennelijk niet door de besteller persoonlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:58 schreef Hoeso het volgende:
Rafe_ , JJ-72 en/of andere mensen die een wii besteld hebben bij amazon en hem al ontvangen hebben:
Kan iemand mij vertellen hoe de aflevering gaat? Moet ik daar zelf bij zijn, of kan iemand anders voor ontvangst tekenen? Ben namelijk van 09:00-19:00 aant werk, dus kan hem niet zelf in ontvangst nemen...![]()
Engels, Nederlands, Duits, Frans, alles zit er op. Had geloof ik ook gelezen dat er gewoon 1 Europese Wii is zeg maar. Handleidingen ook in EN/NL/DE enzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef Bjj het volgende:
@Rafe_
Dus die van Amazon.de is wel goed? En kan je de taal ook instellen in het Engels of is hij dat autmatisch al?
Zat backups, genoeg over de modchips bekend... Maar wachten is idd wel ok, en het feit dat er versies zijn waarbij die chip niet werkt helpt ook niet echt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom zou je? Er is nog maar weinig over bekend, er staan nog geen backups online, DVD afspelen is nog niet mogelijk. Kortom, je hebt er nog geen zak aanJe kunt beter wachten tot de markt zich een beetje settled
Hmmm, ik heb hem ook woensdag besteld en ik heb nog niks....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef Hoeso het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Gister middag binnen gekomen, woendag besteld. Toppie amazon!![]()
door TNTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Sjiznit het volgende:bij mij niet
wel door DHL gebracht of niet?
En daarom laat ik hem dus op een ander adres dan dat van mezelf bezorgen.quote:
TNT Pakketpost is meestal wel ok. Ik was helaas niet thuis vandaag, dus dat betekent dat het maandag gaat worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
En daarom laat ik hem dus op een ander adres dan dat van mezelf bezorgen.
TNT:
TNT pakketpost heeft hier al minstens twee pakketten achterover weten te drukken, en zijn dus wat mij betreft onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef sampoo het volgende:
[..]
TNT Pakketpost is meestal wel ok. Ik was helaas niet thuis vandaag, dus dat betekent dat het maandag gaat worden.![]()
Dan heb je vermoedelijk een rotte appel als bezorger/postsorteerder. Dat kan je lokaal ook bij DHL,Fedex of Selectpost gebeuren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
TNT pakketpost heeft hier al minstens twee pakketten achterover weten te drukken, en zijn dus wat mij betreft onbetrouwbaar.
Het eerste pakket kwam in Nederland aan volgens track&trace, en verdween daarna permanent uit zich. Het tweede is volgens TNT aan de deur afgeleverd (niet dus). Het vervelende is dat alleen de verzender er echt werk van kan maken, en in hoeverre dat gebeurd is, kan ik niet helemaal nagaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk een rotte appel als bezorger/postsorteerder. Dat kan je lokaal ook bij DHL,Fedex of Selectpost gebeuren.
Ik neem aan dat men daar werk van gemaakt hebben? Een pakket is toch meestal traceerbaar?
Of in je wijk. Wat hier nogaleens gebeurd is dat het bij buren afgegeven wordt. Deze zeggen dan tegen de postbezorger dat een kennisgeving uitschrijven niet nodig is. Krijg je dus geen brieffie in je bus. Leuk als je dvd recorder al 350 euro bij de buren staat. Nu zijn gelukkig onze bren hier wel sociaal, dus die komen het dan zelf alsnog brengen, maar ja, als je een tokkie in je wijk hebt die hetzelfde verteld aan de postbesteller en niets bij je afgeeft, tsjah..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk een rotte appel als bezorger/postsorteerder. Dat kan je lokaal ook bij DHL,Fedex of Selectpost gebeuren.
Ik neem aan dat men daar werk van gemaakt hebben? Een pakket is toch meestal traceerbaar?
Vergeet ook niet de 4 pakketjes die alleen voor het huisadres waren bedoeld, maar doodleuk toch elders werden afgegevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het eerste pakket kwam in Nederland aan volgens track&trace, en verdween daarna permanent uit zich. Het tweede is volgens TNT aan de deur afgeleverd (niet dus). Het vervelende is dat alleen de verzender er echt werk van kan maken, en in hoeverre dat gebeurd is, kan ik niet helemaal nagaan.
Hoe dan ook genoeg redenen om m'n Wii niet hier te laten bezorgen.
Nintendo Nederland kan de klere krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:24 schreef depax het volgende:
jullie halen wel de nederlandse verkoopstatistieken omlaag
Net als Nintendo zelf de Nederlandse klanten in de kou laat staan. Goeie ontwikkeling dit, allicht leert men hiervan iets. (maar het zal wel niet, want dit is vast niet de laatste keer dat Eurpoa aan het kortste end trekt..)quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nintendo Nederland kan de klere krijgen.
Volgens mij klopt je eerste zin niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Net als de klanten van Nintendo zelf de Nederlandse klanten in de kou laat staan. Goeie ontwikkeling dit, allicht leert men hiervan iets. (maar het zal wel niet, want dit is vast niet de laatste keer dat Eurpoa aan het kortste end trekt..)
Nintendo NL kan hier ook niets aan doen, Nintendo Duitsland levert mondjesmaat naar NLquote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Net als de klanten van Nintendo zelf de Nederlandse klanten in de kou laat staan. Goeie ontwikkeling dit, allicht leert men hiervan iets. (maar het zal wel niet, want dit is vast niet de laatste keer dat Eurpoa aan het kortste end trekt..)
De launch was 2,5 maanden geleden en nog kan je niet een winkel binnenstappen en een Wii meenemen.quote:Nintendo Benelux BV. is een zelfstandig opererend bedrijf, wat zijn bestellingen doorgeeft aan Nintendo Duitsland.
Als andere landen wat slimmer bestellen en NL conservatief besteld dan is het allemaal niet gek dat men er zo weinig krijgt. Maar Nintendo NL (of Benelux) bestaat feitelijk niet. Nu Amazon Duitsland blijkbaar al dagen de Wii op voorraad kan houden betekent dat ze gemakkelijk tienduizenden per week binnen krijgen. Nintendo Duitsland is ook het enige echte Nintendo in Europa, elk ander land werkt op dezelfde wijze als Nintendo NL.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nintendo NL kan hier ook niets aan doen, Nintendo Duitsland levert mondjesmaat naar NL
Lijkt meer op een fout van jou.. Alsof je niet thuis geweest bent bij eerste dropoff.. Tenminste, zo leest het wel..!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef Sjiznit het volgende:
Addressee: Shipment to the Netherlands
Status: Attempted/Unsuccessful delivery (Niederlande)
Status from: 10.02.07 16:15just my luck beter doen ze het morgen wel goed dan
Jij denkt dat ie je huis niet kon vinden. Die bestuurder zat gewoon te wii'en achter het stuurquote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb theorie dat ze of mijn huis niet konden vinden, of dat hij te veel pakketjes had en niet op tijd alles kon leveren.
Er reed vrijdag wel ook een DHL truck een half uur rond door mijn wijk en straat en heb hem niks zien afleveren. Misschien dus dat ze gewoon mijn huis niet kunnen vinden
Vrijdag kwam die net uit Duitsland dus zou best kunnen, en bel doetetquote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef sampoo het volgende:
Het komt mee met TNT. Dus je hoeft niet te kwijlen bij elke DHL busje die je ziet rijden.
Verder zou ik voor de zekerheid je bel testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |