wow dat is pas echt kindermishandelingquote:Op maandag 12 februari 2007 15:48 schreef miss_bleu het volgende:
Het is kwelling. Hij staat al bij mijn vriend thuis maar krijg hem pas eind van de maand voor mijn verjaardag
Je kan jezelf altijd nog invriezen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:48 schreef miss_bleu het volgende:
Het is kwelling. Hij staat al bij mijn vriend thuis maar krijg hem pas eind van de maand voor mijn verjaardag
Ergens iets fout op de DHL site lijkt me. Ik denk dat je je pas zorgen moet maken als je donderdag nog niets hebt gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef lecram147 het volgende:
Hallo,
Ik heb hem ook donderdag besteld bij amazon en vrijdag het bericht verzonden met een tracking nummer.
Maar er is niets te zien op de dhl site met dit trackingnummer hoe hebben andere wel een status.
Zit ik op de goede site met http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/track.do?zip=Poeld&idc=346174370842&rfn=&lang=de en een vinkje bij auslandssending en het 12 cijferig nummer bij packstucknummer.
melding die ik krijg is Bitte geben Sie bei Sendungen aus dem Ausland die 5-stellige Empfänger-Postleitzahl ein und setzen Sie das Häkchen für "Auslandssendung"
zijn er ander mogelijkheden
alvast bedankt
Bij mij exact hetzelfde ook niks te vinden op de DHL site....quote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef lecram147 het volgende:
Hallo,
Ik heb hem ook donderdag besteld bij amazon en vrijdag het bericht verzonden met een tracking nummer.
Maar er is niets te zien op de dhl site met dit trackingnummer hoe hebben andere wel een status.
Zit ik op de goede site met http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/track.do?zip=Poeld&idc=346174370842&rfn=&lang=de en een vinkje bij auslandssending en het 12 cijferig nummer bij packstucknummer.
melding die ik krijg is Bitte geben Sie bei Sendungen aus dem Ausland die 5-stellige Empfänger-Postleitzahl ein und setzen Sie das Häkchen für "Auslandssendung"
alvast bedankt
Ik wilde een vriend van me vanmiddag het ook ff laten zien en die kwam er ook niet in. Dus is denk niet zon heel groot probleem. Probeer anders die engelse link op de vorige pagina van dit forum misschien dat die wel werkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef lecram147 het volgende:
Hallo,
alvast bedankt
Alle pakketjes in Duitsland via Deutsche Post worden door DHL geregeld. In Nederland zal het met TNT binnen komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef Duvel het volgende:
Hm, in mijn bevestigingsmail stond dat ie gewoon via Deutsche Post verzonden werd volgens mij...
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb geen reden meer hier te zijn, die van mij uurtje geleden binnen gekomen.
Ja bedanktquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:30 schreef neo2000 het volgende:
Whehehehe.. Heul Fok! bij Amazon bestellen, al die Duitsers door hun voorraad heen..
Dat heb ik dus ook.. dan maar wachten tot ze hier in de winkels opgestapeld staanquote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef Faithz het volgende:
Hmm in Duitsland bestellen is wel leuk alleen heb ik geen paypal of creditcard.. dus ik moet vooruit betalen.. en dan duurt het wel weer wat langer denk ik
WTF, daar lopen Duvel en ik nog net niet dagelijks binnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef mardybum het volgende:
Ik heb er gisteren een bij de saturn op Zuidplein Rotterdam gehaald en er stonden er nog denk ik nog 9.. Dus rennen naar de Saturn
Tis wel de moeite waardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:33 schreef melluk het volgende:
hmm ik begin er toch weer over te twijfelen nu het zo lang duurt of ik m wel ga halen
koop hem van mij!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:33 schreef melluk het volgende:
hmm ik begin er toch weer over te twijfelen nu het zo lang duurt of ik m wel ga halen
noem je prijs, vertel waar je woontquote:
dat komt alleen door amazon.de, voor de rest is het gewoon nog rukquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Het begint er op te lijken dat de beschikbaarheid van de Wii begint toe te nemen als ik het hier zo lees. Eindelijk...
Ik had geen zin om iedere keer tevergeefs bij Nederlandse winkels langs te gaan. Vandaar Amazon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef melluk het volgende:
[..]
dat komt alleen door amazon.de, voor de rest is het gewoon nog ruk
ja dat begrijp ik zelfde hier, ik heb geen zin om langs de winkels te gaan, en amazon is voor mij geen optie. Maar mijn reactie over dat de levering nog ruk is, was op de reactie van lemming22.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had geen zin om iedere keer tevergeefs bij Nederlandse winkels langs te gaan. Vandaar Amazon.
Net in de MM geweest en daar lagen nuncuck volop, net levering gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:40 schreef m0ridin het volgende:
Damn, kan nu wel een topic "Wii weet waar wii play's zijn?" bij... Eerst de stad in, nergens te krijgen (woon in Utrecht btw).
Kijk ik bij frs.nl... op voorraad! Ik bestellen, dag erna een mail dat 'door de plotselinge toename van bestellingen het product niet meer leverbaar is. Zou zo'n 2 weken duren". Zie ik daarna dat het bij dixons.nl nog te bestellen is, op voorraad. Ik frs.nl annuleren, bij dixons bestellen, krijg netjes de vraag 'wanneer wilt u het product geleverd krijgen' en hoppa, vandaag weer een mailtje van dixons dat 'door de enorme toename van bestellingen het product niet meer leverbaar is'. Is het zo moeilijk om je voorraadstatus een beetje up to date te houden?
Anyway, zouden nu proberen het binnen 3 dagen op te sturen... Toch wel irritant, lijkt me wel lachen om met zijn tweeen te kunnen spelen. (Dan ook nog een nunchuck zien te vinden alleen....)
afgelopen zaterdag om 14:00 ongeveer was er bij de FutureZone in Zoetermeer een lading Wii's binnen gekomen. Net voor mijn neus de laatste beschikbare verkocht en ik was al aan het wachten op mijn Amazon levering maar misschien kan je ff vragen of je op de reserveringslijst mag(er lagen er nog 3 in dat magazijn met een briefje erop geplakt en ik neem aan dat die gereserveerd waren)quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:33 schreef melluk het volgende:
ik ben bij deze gestaakt met zoeken...wacht wel tot me ene reservering binnen is of tot die vriend van klasgenoot belt dat hij er een achterhoudt voor me bij de MM in zoetermeer
tja.bij me andere reservering weet ik nog geeneens zeker of ik het in 3 weken haal dus ik kijk wel ff of ik ga bellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:56 schreef Faithz het volgende:
Die heb ik net gebeld en ze hebben pas over 3 weken weer een "wii" over als je daar nu op de wachtlijst gaat staan.
Nee wel in Kleve, daar hadden ze vorige week nog volop liggen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef Faithz het volgende:
Ik heb het idee om een dezer dagen even naar Krefeld te rijden, daar zit een Saturn en ook een MM... Is iemand daar al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |