volgens mij in het topic over de Wii op Tweakers zijn er personen die er 1 uit duitsland hebben en deze kan gewoon op engels worden ingesteld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een definitief antwoord nodig op mijn vraag of een duitse Wii ook ingesteld kan worden op Engels. Hetzelfde voor Wii Sports.
Klopt. Verpakking is wel Duits, maarja who cares?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef RoelRoel het volgende:
Hij kan zelfs op Nederlands lijkt mij.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef LWaS het volgende:
Vandaag ook hier geen Wii.
Maar goed, ben pas twee dagen bezig
nog nooit gehoord van copyright? als ze dat doen zouden ze meteen een schadeclaim van een aantal miljoenen aan hun broek hebben hangenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef XplosiveX het volgende:
Ik ben ook al een tijdje opzoek, (niet erg actief ik loop af en toe een winkel binnen) zonder succes helaas.
Toch is het vreemd, er is een gigantisch te kort aan wii's en nintendo maat winst op iedere console
Lijkt mij dat daar een gat in de markt zit
Het zou me niet verbazen dat wanneer deze situatie nog lang duurt er bijvoorbeeld een chineze fabrikant met een wii kloon komt.
Bij Dynabyte krijgen ze er echt weinig dus. (daar was ik al achter)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef BMH het volgende:
Ik werd net gebeld door Dynabyte... Ik kan me Wii ophalen.. LOL... Ik stond 8e op de lijst 1 week voor de wii uitkwam.
Dat willen ze niet zeggen?! Wat een kutbedrijf zeg, sjezus... Je hebt toch gewoon recht om te weten op welke positie je staat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Bij Dynabyte krijgen ze er echt weinig dus. (daar was ik al achter)
Hoe kwam ik er ook bij om daar te reserveren.
Ik stond daar op 15 december 24e.
Ik zou niet weten hoeveelste ik nu sta want dat willen ze niet zeggen.
Op het Tweakers forum was iemand in de mediamarkt in Lingen (Duitsland) geweest en daar lagen er tientallen!!!!!quote:of zijn ze over de grens nog wel te bemachtigen?
Die gameshop mensen zijn een stelletje zuurpruimen, en verder vind ik het ook irritant dat er geen honderden per winkel geleverd zijn(dan had ik er nl vast wel eentje gehad), maar een beetje realist weet dat die dingen niet in giga getalen komen naar je winkeltje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef cora4034 het volgende:
Mmh als er in duitsland geen problemen zijn vind ik dat een afgang ja.
Lees verder hier wat de gameshop er van vind.
http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?cSite=2&cLayout=6&cPage=44&cId=2
Heiligewegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:10 schreef cora4034 het volgende:
Welke intertoys? (kalverstr?)
En natuurlijk veel plezier.
nou, niet waar ik kom hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:10 schreef RoelRoel het volgende:
Aha! De Wii's zijn dus in de Randstad!
Tsja, populair product he..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het echt niet normaal dat je er nog steeds geen een kunt bemachtigen.
Dan nog, Harry Potter is ook een populair product, en dat is ook geen maanden uitverkocht. Kijk dat het binnen no time uitverkocht is begrijp ik prima, maar er is gewoon geen reden om er niet meer te leveren en als er wel een reden is, dan is er gewoon niet goed geplanned. Nintendo doet dit echter voor een reden en dat is gewoon enorm kinderachtig voor alle mensen die er graag een willen en steeds allerlei winkels moeten afbellen in de hoop op een wii.quote:
Na maart gaat de produktie omhoog nintendo heeft gewoon gewacht of het zin had deze te verhogen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan nog, Harry Potter is ook een populair product, en dat is ook geen maanden uitverkocht. Kijk dat het binnen no time uitverkocht is begrijp ik prima, maar er is gewoon geen reden om er niet meer te leveren en als er wel een reden is, dan is er gewoon niet goed geplanned. Nintendo doet dit echter voor een reden en dat is gewoon enorm kinderachtig voor alle mensen die er graag een willen en steeds allerlei winkels moeten afbellen in de hoop op een wii.
Mijn broertje zou er een voor zijn verjaardag krijgen, weten mijn ouders veel dat je moet pre pre pre orderen. Het ziet er naar uit dat hij zijn echte cadeau pas met zijn volgende verjaardag krijgt op deze manier.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef neo2000 het volgende:
Hier net ook weer 2 winkels gehad, mediamarkt in Breda en de lokale intertoys. No luck. Ik geef het op.
Nintendo Nederland, krijg ongezien de tyfus. Laat je NL klanten maar in de kou staan. Ik weet wel wie de next-gen console "oorlog" gaat winnen. De enige die de eurpese en Nederlandse markt serieus neemt, Microsoft.
a) zij zich schijnbaar niet hard maken voor de consumenten aldaar.. En ach, misschien maken ze zichzelf wel hard, maar het is dan alsnog droevig dat leveranciers hier aan klanten moeten vertellen dat leveringen 1 grote droevenis is, omdat zij OOK niet weten wanneer Nintendo eindelijk wat levert. Ik denk dat zij ook wel signaleren dat het enigzins moeilijk is om hier aan hardware te geraken, terwijl in DE volop hardware aanwezig is. Vreemd vind ik nog steeds dat er wel genoeg software voorhanden is overal waar ik binnen stap.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Wat heeft Nintendo Nederland (of Nintendo Benelux, whatever) te maken met het feit dat a) de vraag naar de Wii enorm groot is en b) dat Nintendo Co., Ltd. (ook wel Nintendo of Japan genoemd) de prioriteit geeft aan Amerika en Japan. Als je iemand de schuld wilt geven is dat Nintendo van Japan wel.
De vraag voor de Wii is echt enorm. Het is vrijwel onmogelijk voor een bedrijf om zo aan de vraag te voldoen. Ik vind wel dat je een punt hebt dat ze wat duidelijker mogen zijn wanneer en waar er Wii's zullen zijn. Dat kan elk fatsoenlijk bedrijf namelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef neo2000 het volgende:
b) Dan geef ik hen ook de schuld. Maar, als je van te voren weet dat je niet genoeg spullen hebt om uit te leveren, waarom dan in godsname een launch..? Waarom hier wel een nieuwe console launchen als je de markt helemaal niet serieus genoeg neemt om deze fatsoendelijk te bevoorraden? Mijn Wii mogen ze houden. Het excuus dat ze niet geweten hebben dat het zo "storm" zou lopen is er ook niet, want wat is er dan met al die pre-orders gebeurd? Sommeige gasten hebben nog steeds hun preorder nog niet binnen.. Dan heeft Nintendo al kunnen weten dat er te weinig hardware zou zijn.
Hee, da's hier dichtbij.. Wanneer wordt daar de vracht geleverd..? Ken ik een dag vrij nemen, slaapzak scoren en voor de deur gaan liggen..!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef radioanne het volgende:
Hmm. bij bijv. de V&D (in Roosendaal dan) deden ze niet meer aan reserveringen, je moet op dat moment (als ze niet aan reserveringen doen) weten op welke dag de winkels altijd producten binnen krijgen en dan zsm bellen/ langsgaan. Vooral 's ochtends wanneer t nog niet zo druk is.
Dus weten wanneer er geleverd wordt is mijn advies!
Nou het is vrijdag, maar ik weet niet of ze 's ochtends voor ze opengaan die vracht dan al hebben, lijkt me juist dat het wat later geleverd wordt, ik zou vrijdag eerst bellen. En het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze dan ook Wii's binnenkrijgen hè..quote:Op zondag 4 februari 2007 16:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hee, da's hier dichtbij.. Wanneer wordt daar de vracht geleverd..? Ken ik een dag vrij nemen, slaapzak scoren en voor de deur gaan liggen..!![]()
Mii want my wii..!
Of gewoon 160 euroquote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef DeF2K het volgende:
jeetje
das ook weinig.
dus als je er 4 wilt dan ben je 250 + 3*40 verder?
Heb een game gekocht, maar geen gratis controller hoor. Waar krijg je die gratis dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef neo2000 het volgende:
Hangt er vanaf of je wiimotes of nunchucks wlt.. Maar da's bij de andere consoles ook zo.. Bij de Wii krijg je bij aanschaf van een game een gratis 2e controller, da's dan wel weer netjes.
Er zit alleen een gratis controller bij wii play. Wii play + controller kost 50E. Controller alleen 40E, dus als je ze allebei koopt heb je een spel voor een 10'tje.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Heb een game gekocht, maar geen gratis controller hoor. Waar krijg je die gratis dan?
Haha, wanhopig opzoek!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef DeF2K het volgende:
juist ja. als je in rotterdam een wii zoekt moet je dus gewoon alle winkels af. hoeveel controllers zitten er standaard bij dat ding? want die zijn wsl ook uitverkocht?
dan had je neit moeten afbellen, maar gewoon moeten houden,.,,quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
net gebeld door Intertoys Breukelen, stond daar 2e op de lijst sinds december ergens.
Heb me afgemeld, maar wellicht dat het voor iemand een belletje waard is...
je bedoeld dicht zoals failliet/weg/verhuizen enz?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:29 schreef RonaldG het volgende:
Ik voel me opgelicht! Ik heb sowieso een enorme hekel aan dat hele reserverings gedoe bij speelgoedwinkels, maar toch doet het pijn. Ik stond na een dikke anderhalve maand wachten op plek 1 bij de E-plaza, en sta dat na 2 weken dus nog steeds. Vanmiddag ga ik dus langs bij de E-plaza (Den Helder) en raad is... ZE GAAN WOENSDAG DICHT! Ik was zoooo dichtbij een Wii!![]()
Tsja smerig... Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze failliet zijn of gaan sluiten, ze hebben vast niet met opzet iedereen op de reserveringslijst gezet om ze vervolgens teleur te stellen. Het is wel enorm kut ja.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef melluk het volgende:
[..]
je bedoeld dicht zoals failliet/weg/verhuizen enz?
als ze verhuizen en het is neit te ver dan kan je toch op plek 1 blijven...
maar das wel erg smerig ja
ja okay zal niet expres gaan nee maar daarom is het smerig in die zin dat het heel erg kut is ja..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja smerig... Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze failliet zijn of gaan sluiten, ze hebben vast niet met opzet iedereen op de reserveringslijst gezet om ze vervolgens teleur te stellen. Het is wel enorm kut ja.
En weet je wat het mooie is, de reserveringen gaan nu naar de Bart Smit (ook Den Helder) en komen nu achter die van de Bart Smit zelfquote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja smerig... Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze failliet zijn of gaan sluiten, ze hebben vast niet met opzet iedereen op de reserveringslijst gezet om ze vervolgens teleur te stellen. Het is wel enorm kut ja.
hahahaha heel nederland daarheen nuquote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik weet waar Wii's zijn![]()
Ik heb er net in Duitsland 1 gekocht, bij saturn in Kleve, vlak over de grens bij Nijmegen.
Ze hadden er 16, nu dus nog 15![]()
quote:
Mag je bij mij komen etenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:19 schreef Dylanesque het volgende:
fijn, even naar duitsland op en neer vanuit den haag..
rustig aan mensen!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef markthemen het volgende:
[..]
hahahaha heel nederland daarheen nu![]()
Daar heb je Amazon voor, staat 'ie ook opquote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef Sjiznit het volgende:
Alle nederlanders opeen goede vriendjjes met alle duitse multimedia winkelsals ze nou aan thuis bezorging deden
De levering van Wii's is op dit moment beyond worst-case hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef m0ridin het volgende:
dat de vermelde tijd echt een worst-case tijd is...
Ja man, en JFK is niet door Lee harvey oswald gekilled maar door de maffia.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef Ultralaser het volgende:
Ik denk dat dit gewoon een naai stunt is van Nintendo. Ze houden iedereen warm voor een Wii en straks 2 weken voor dat de PS3 te krijgen is komen ze ineens massaal op de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |