Is dat geen spoilerquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:55 schreef NX het volgende:
Even voor alle duidelijkheid... Hiro's vader is niet Linderman...
Whoops, ik geloof dat ik een aflevering achterloop en nu een spoilert heb gelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:23 schreef Mavro het volgende:
Ze heeft zulk mooi haar.
Ik vind trouwens dat Claire's vader echt superlief voor haar is. Hij houd volgens mij echt van der, hoe hard hij tegen andere mensen ook mag zijn.
Die moeder van ClaireAwesome! Zou iets voor mij zijn, ik ben mn aanstekers altijd kwijt
Daar ging ik meteen al vanuit eigenlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit doorhad? Dat hij in die droom ontplofte doordat er een heleboel heroes om hem heen stonden, en zijn spons-capiciteit hem te veel werd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zag die man in zijn dromen en toen hij hem in het echt zag, was vrij duidelijk dat hij in staat was om zijn krachten te beheersen. Peter Petrelli is heilig overtuigd van het lot en trekt die conclusie. Zo gek vond ik het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar ging ik meteen al vanuit eigenlijk.
Wat ik vreemd vind is hoe hij er ineens vanuit ging dat Claude hem kon helpen zijn gave te controleren. Hij komt een onzichtbare man tegen, kent 'm niet maar verwacht wel iets van 'm. Da's toch raar?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:Ik denk hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Ik vond dat stukje dat die op het politiebureau zat wel aardig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef koetjeboe het volgende:
Leuke episode, maar de Parkmans mogen van mij een enkeltje Timboektoe boeken, wat een slap geneuzel zeg. Totaal geen plot-ontwikkeling ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:
@ NX
Die kerel in de auto bij Hiro en Ando zei dat "The Boss" big powers heeft. En als dat de pa van HIro blijkt te zijn dan klopt mijn redenering.
En hoe weet je zo zeker dat dat Linderman niet is?Ja maar denk je nou echt dat de man bedoelde je pappa is gifted, denk van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bedoelde, echte powers zoals hij beveelt iets en dat wordt voor hem gedaan, een gerespecteerde zakenman net zoals Linderman.
En hoe weet ik dat Hiro's pappa niet Linderman is? Linderman spreekt engels, Hiro's pappa niet.Hiro werkt in de bedrijf van zijn vader, zijn vader accepteerd niet dat zijn zoon zomaar vertrekt om een avontuur te volgen, zijn vader probeert hem terug te halen, etc...quote:Masi Oka & George Takei
Masi Oka talks with George Takei about his eagerly awaited role as Hiro's disapproving father.
Bekijk de interview: http://video.nbc.com/player.html?dlid=57921
We hebben Hiro's vader nog helemaal niet horen praten! Hoe kun je dan nu al weten dat zijn Engels net zo gebrekkig is als jouw Nederlands?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:39 schreef NX het volgende:
[..]
Ja maar denk je nou echt dat de man bedoelde je pappa is gifted, denk van niet.
Hij bedoelde, echte powers zoals hij beveelt iets en dat wordt voor hem gedaan, een gerespecteerde zakenman net zoals Linderman.
En hoe weet ik dat Hiro's pappa niet Linderman is? Linderman spreekt engels, Hiro's pappa niet.
Dude, lees je wel wat ik post, zie de interview, daar zegt George duidelijk dat zijn script alleen maar uit Japans bestaat!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
We hebben Hiro's vader nog helemaal niet horen praten! Hoe kun je dan nu al weten dat zijn Engels net zo gebrekkig is als jouw Nederlands?![]()
Dude, ik ga alleen uit van de afleveringen en de comics. Weet ik veel wat iemand in een interview zegt over de toekomst van de serie... dat soort informatie noem ik nou een "spoiler"quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, lees je wel wat ik post, zie de interview, daar zegt George duidelijk dat zijn script alleen maar uit Japans bestaat!![]()
Denk je nou echt dat ze Linderman op deze manier (de interview dan) zouden introduceren, das toch niet logisch.
Mr. Mugglesquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heroes
Die kut hond van Claire's moeder
quote:Trivia:
According to the episode commentary on NBC.com, the dog who normally plays Mr. Muggles, Lestat, was unavailable for The Fix due to a scheduling conflict. His stand-in was a good deal smaller and colored differently, so he spent the entire episode painted and wearing a sweater to minimize the discrepancy.
Ik dacht al, de hond ziet er ineens anders uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door NX op 31-01-2007 21:15:22 ]![]()
Helaas moet ik je teleurstellen, een interview is geen spoiler maar aanvullende informatie, en dat ga ik niet in een spoiler tag behandelen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dude, ik ga alleen uit van de afleveringen en de comics. Weet ik veel wat iemand in een interview zegt over de toekomst van de serie... dat soort informatie noem ik nou een "spoiler"En dat lees ik dus niet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:52 schreef NX het volgende:
[..]
Ik dacht al, de hond ziet er ineens anders uit![]()
Weer een mooie spoiler post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]Een tijdje terug heb ik een grote post met spoilers gepost,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(effe erbij zeggen, ik kan het ook mis hebben)
Zal het voor je even opzoeken...
//EDIT [USA] Heroes #7 - It was me...
[ Bericht 7% gewijzigd door NX op 31-01-2007 21:15:59 ]![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef NX het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen, een interview is geen spoiler maar aanvullende informatie, en dat ga ik niet in een spoiler tag behandelen.Ik ben een spoilerbitch geworden
![]()
Hoe dan ook:
Waar denk je dat spoilers veelal vandáán komen?! Uit interviews, duh!![]()
Anders kan je van alle op internet te vinden informatie wel zeggen dat het geen spoiler is, maar "aanvullende informatie".
Een spoiler zegt iets over wat er nog niet in een serie is gebeurd. Als die knakker in datzelfde interview had gezegd dat Claire aan het eind van het seizoen doodgaat is dat toch ook een spoiler?![]()
![]()
Spoiler! er is nog geen mummie te zien geweest!quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Volgens mij kun je niet lezen of wel? In mijn vorige post dacht ik dat ik het duidelijk had gemaakt dat ik niet in discussie zal gaan en dat ik nu zeker ook niet doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:33 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Ik ben een spoilerbitch geworden
![]()
Hoe dan ook:
Waar denk je dat spoilers veelal vandáán komen?! Uit interviews, duh!![]()
Anders kan je van alle op internet te vinden informatie wel zeggen dat het geen spoiler is, maar "aanvullende informatie".
Een spoiler zegt iets over wat er nog niet in een serie is gebeurd. Als die knakker in datzelfde interview had gezegd dat Claire aan het eind van het seizoen doodgaat is dat toch ook een spoiler?![]()
Er zijn regels omtrend het hele spoiler gebeuren, staat ook duidelijk in de OP en ik weet wat een spoiler is (thanx voor de vertaling).
![]()
Echt wel, laatste ep had ze haar moeder aan de telefoon. En die kan met vuur goochelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Spoiler! er is nog geen mummie te zien geweest!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
O, dus zijn vader is helemaal niet op de hoogte van de speciale gaven van zijn zoon.
Enkelt dat dat hij altijd al comic-book en "Hero' gericht is enzow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een geweldige ep weer! Mijn God...AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Mr. Sulu ziet er nu de jaren gaan tellen echt uit als een Yakuza-maffia baas.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Zo, deze serie vorige week ontdekt, man wat een vette serie, veel vetter als Prison Break en 24 op het moment.
Het heeft een beetje een comicbook tintje, heel visueel (met die hersens) en die verteller aan het begin en dat stukje over dna aan het begin en aan het eind, echt heel goed gedaan.
Nu wel wachten tot volgende week maandag voor de volgende ep...A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'![]()
was weer een goeie ep![]()
ik vraag me alleen nog steeds af hoe is mr bennet hier in verzijld is geraakt want ik neem aan dat hij zelf geen powers heeft. ook vind ik et raar dat die hatiaan niet gewoon geheugen van bennet leegmaakt en em peert.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Hoop dat ze met iets plausibels komen voor de aanwezigheid van pappie (Oto-san?)
En die mammie van Claire was een mooi dramatisch verhaal op zich: jarenlang gedacht dat ze haar eigen baby heeft afgefikt waarschijnlijk
Al met al gaat het weer ergens heen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:
@ Geqxon
Dat van Peter, dat hij ontploft omdat hij teveel powers om zich heen heeft was al een tijdje bekend en besproken hier.
@ NX
Die kerel in de auto bij Hiro en Ando zei dat "The Boss" big powers heeft. En als dat de pa van HIro blijkt te zijn dan klopt mijn redenering.
En hoe weet je zo zeker dat dat Linderman niet is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef netto_m het volgende:
[..]Oe ja, ik denk die eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
Trouwens, in de nieuwste comic word nu duidelijk uitgelegt waar de tattoo met de 2 streepjes nou voor dient, dat is dus van idd van een injectiepistool waardoor ze iets in zich krijgen waarmee ze getracked kunnen worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:52 schreef NX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee er wordt verteld waarmee ze geinjecteerd zijn. Die tattoo staat daar los van, het enige wat die comic verklaard is waarom die black-ops gasten die heroes zo snel kunnen vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:58 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens, in de nieuwste comic word nu duidelijk uitgelegt waar de tattoo met de 2 streepjes nou voor dient, dat is dus van idd van een injectiepistool waardoor ze iets in zich krijgen waarmee ze getracked kunnen worden"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Eerst werd gedacht dat die twee streepjes een begin waren van de tatttoo, een teken dat de gave nog niet volledig ontwikkeld was. In de comic wordt uitgelegd dat dat niet zo is en dat de twee strepen van die injectienaald afkomstig zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee er wordt verteld waarmee ze geinjecteerd zijn. Die tattoo staat daar los van, het enige wat die comic verklaard is waarom die black-ops gasten die heroes zo snel kunnen vinden.![]()
Even een plaatje van de vader van Hiro in zijn jonge jaren:
Toen speelde hij Sulu een van de de favo sci-fi series van Hiro: Star Trek
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams![]()
In de aflevering van Futurama 'Where no fan has gone before' was ie ook geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef Thy... het volgende:
Even een plaatje van de vader van Hiro in zijn jonge jaren:
[afbeelding]
Toen speelde hij Sulu een van de de favo sci-fi series van Hiro: Star Trek
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef Symer het volgende:
[..]Ja, dat vond ik ook zo raar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij wordt daar verteld dat de figuren in de comic *denken* dat dat zo is...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Eerst werd gedacht dat die twee streepjes een begin waren van de tatttoo, een teken dat de gave nog niet volledig ontwikkeld was. In de comic wordt uitgelegd dat dat niet zo is en dat de twee strepen van die injectienaald afkomstig zijn.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Je vorige post? Deze bedoel je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet lezen of wel? In mijn vorige post dacht ik dat ik het duidelijk had gemaakt dat ik niet in discussie zal gaan en dat ik nu zeker ook niet doen.Daar staat niets over "niet in discussie gaan". Als je niet in discussie wilt gaan, reageer dan gewoon niet, want zo blijf ik zeiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
Helaas moet ik je teleurstellen, een interview is geen spoiler maar aanvullende informatie, en dat ga ik niet in een spoiler tag behandelen.In de OP staat dit:quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
Er zijn regels omtrend het hele spoiler gebeuren, staat ook duidelijk in de OP en ik weet wat een spoiler is (thanx voor de vertaling).
Een interview is geen comic.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:34 schreef NX het volgende:
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!![]()
PS: als mensen op mijn spoilergeneuzel willen kotsen, be my guest. Ik word er ook moe van![]()
![]()
In de vorige topic hebben we ook besloten om aanvullende informatie (want dat is een comic), de filmpjes van de 360 site, comics/novels en een aantal berichten van de 360 site als non spoiler te behandelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Gezondaar het volgende:
Een interview is geen comic.![]()
PS: als mensen op mijn spoilergeneuzel willen kotsen, be my guest. Ik word er ook moe van![]()
Ik zal speciaal voor jou een regel #3 opnemen in de op, zodat het wat duidelijker wordt!![]()
![]()
![]()
Topquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef NX het volgende:
[..]
In de vorige topic hebben we ook besloten om aanvullende informatie (want dat is een comic), de filmpjes van de 360 site, comics/novels en een aantal berichten van de 360 site als non spoiler te behandelen.
Ik zal speciaal voor jou een regel #3 opnemen in de op, zodat het wat duidelijker wordt!![]()
![]()
![]()
Regels
![]()
![]()
Mooie aflevering weer, hopelijk worden er weer een zooi vragen beantwoordt in de komende aflevering..Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.![]()
Misschien welquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:10 schreef Djensen het volgende:
Mooie aflevering weer, hopelijk worden er weer een zooi vragen beantwoordt in de komende aflevering...
En waarschijnlijk komen er ook weer een hele hoop bij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Heb je de nieuwe preview al gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien wel.
En waarschijnlijk komen er ook weer een hele hoop bij.
![]()
http://video.nbc.com/player.html?dlid=59276![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef NX het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo raar...het was precies zo als ik al voorspeld hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................![]()
O fuck, zijn we al weer 2 afl bezig?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Is het al dinsdag?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Ik ben afl 12 en 13 maar ff snel aen het kopen.
Had niet in d egaten dat ze al weer begonnen waren
L'Amour menaçant:
Kopen? Via iTunes?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben afl 12 en 13 maar ff snel aen het kopen.
Had niet in d egaten dat ze al weer begonnen waren![]()
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijkenquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 01-02-2007 23:00:50 ]L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijkenL'Amour menaçant:
Brein, oeh ...
op de NBC site is vanaf aflevering 12 een commentary track te bekijken waarin de acteurs, voor zover ik heb kunnen lezen, hilarisch commentaar geven over de aflevering. De aflevering zelf is ook een paar uurtjes na uitzending op internet te bekijken. Helaas is al dit moois enkel te zien voor mensen met een door een Amerikaanse provider uitgegeven IP adres. Heb al geprobeerd om via een proxy server toegang te krijgen, maar dit is me helaas niet gelukt.
Wij arme Nederlanders vissen dus dubbel achter het net en zijn overgeleverd aan het "kopen" van de afleveringen op internet. Maar helaas zonder commentaar, misschien dat de DVD straks wel uitkomst biedt.![]()
Ik kots echt hard over je spoilergezeik hé!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
Die Amerikaanse afleveringen zijn niet bepaald duur, het kost alleen wat tijd..quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijken![]()
vond het weer een relaxe aflevering, zoals de hele stijl vd serie me wel bevalt. Totaal niet standaard, alleen vind ik het niet zo interessant van die meid met de 2 persoonlijkheden![]()
Zal nog wel belangrijk worden, anders zouden ze dat er niet instoppen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef planethugo het volgende:
vond het weer een relaxe aflevering, zoals de hele stijl vd serie me wel bevalt. Totaal niet standaard, alleen vind ik het niet zo interessant van die meid met de 2 persoonlijkhedenAmen.![]()
Zal wel een of ander oppermachtig wezen in haar zitten waar ze nog mee moet leren omgaan ja. Maar daar zijn ze nu al 13 afleveringen mee bezig, dan zou je verwachten dat je als kijker al iets meer weet wat hier achter steekt. Maargoed ik stoor me er ook niet mateloos aan, vind dat alleen de minste verhaallijn tot nu toequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal nog wel belangrijk worden, anders zouden ze dat er niet instoppen.![]()
Kinkyquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ik kots echt hard over je spoilergezeik hé!![]()
![]()
Die psychiater heeft het gehad over een therapie die meerdere persoonlijkheden integreert maar wat enkele jaren kan duren. Dus ik heb een donkerbruin vermoeden waar ze heen willenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
Zal wel een of ander oppermachtig wezen in haar zitten waar ze nog mee moet leren omgaan ja. Maar daar zijn ze nu al 13 afleveringen mee bezig, dan zou je verwachten dat je als kijker al iets meer weet wat hier achter steekt. Maargoed ik stoor me er ook niet mateloos aan, vind dat alleen de minste verhaallijn tot nu toe
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:48:25 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2007 01:06:51 ]![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose![]()
ik zou ook eigenlijk wel willen weten waar dat logo voor staatAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Welke logoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zou ook eigenlijk wel willen weten waar dat logo voor staat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:Ja klopt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, ik ben weer bij
Ik vond 12 beduidend beter dan 13, maar ik zit er weer lekker in
L'Amour menaçant:
Echt heel goed gedaan dat stukje met die vrouwelijke psychiater.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die psychiater heeft het gehad over een therapie die meerdere persoonlijkheden integreert maar wat enkele jaren kan duren. Dus ik heb een donkerbruin vermoeden waar ze heen willen
Ik kom uit de psychiatrieen die gesprekken gingen net zo. echt eng.Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.![]()
Ja, echt zo'n tyfuswijf die zelf een kutleven heeft, en op zo'n kuttoontje tegen Niki praat. Ik hoop dat ze dood gaat als JEssica tevoorschijn komt! Wel goed geacteerd!
Dat stukje van DL met Micah vond ik daarentegen erg slecht geacteerd van de acteur van DL.
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?![]()
Kan me nog steeds niet voorstellen dat een injectieNAALD 2 streepjes achter laat. Daarbij strookt het niet met het symbool op Hiro's zwaard van die oude japanse held."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
(dankzij de oplettendheid van Symer)![]()
Prachtige grap!
![]()
![]()
J0sT, ik zal poberen het uit te leggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef J0sT het volgende:
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?
Tot nu toe is het zo dat de SYMBOOL en de 2 STREEPJES nog steeds van elkaar apart zijn, de symbool ontstaat bij diegene die zijn krachten heeft ontwikkeld en in gebruik heeft.
Jessica, de alter ego van Nikki heeft het gehele symbool op haar rechter schouder, zijn we een aantal keren tegengekomen.
De 2 streepjes, van de injectienaald is nog niet helemaal duidelijk, door wie? waarom? hoe? wanneer? etc.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
(dankzij de oplettendheid van Symer)
Normaal gesproken let ik nooit op de achtergrond, tenzij ik van een show weet dat ze zoiets eerder gedaan hebben (Lost en Heroes bijv. en My Name Is Earl dus). Blijkbaar gaat de populariteit van Heroes niet aan andere programmamakers voorbij, vorige week riep 1 van de hoofdrolspelers van Studio 60 ook al "Save Me, Save The World" toen Masi Oka daar een gastrol speelde.Wie - Agency Without Initials (HRG's bedrijf)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:09 schreef NX het volgende:
...
De 2 streepjes, van de injectienaald is nog niet helemaal duidelijk, door wie? waarom? hoe? wanneer? etc.
Waarom - om de Heroes te kunnen volgen
Hoe - Met het injectiepistool, waar 2 naalden uitkomen waarmee ze een radioactief isotoop inspuiten dat ze kunnen tracken
Wanneer - tijdens de ontvoering. Bij Ted, Matt en Hana verschenen de strepen nadat ze ontvoerd waren, andere Heroes hebben de strepen niet en zijn ook niet ontvoerd.![]()
haha meesterlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
(dankzij de oplettendheid van Symer)![]()
![]()
![]()
![]()
hahahhahaha geniaalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
(dankzij de oplettendheid van Symer)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Nee, haar suggestieve manier van doen. Openminded, maar toch niet openminded.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef J0sT het volgende:
Ja, echt zo'n tyfuswijf die zelf een kutleven heeft, en op zo'n kuttoontje tegen Niki praat. Ik hoop dat ze dood gaat als JEssica tevoorschijn komt! Wel goed geacteerd!
Dat stukje van DL met Micah vond ik daarentegen erg slecht geacteerd van de acteur van DL.
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?
Als je ooit psychotisch in zo;n inrichting belandt. En zo''n vrouw gaat dan zo slap tegen je lullen.
Echt.. Freaky..Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
Daar had ik ook aan gedacht, maar wist het niet zeker, en denk dat het binnenkort wel erg duidelijk wordt, nu dat HRG veel meer betrokken is en steed meer in contact komt met andere Heroesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Symer het volgende:
Wie - Agency Without Initials (HRG's bedrijf)
Waarom - om de Heroes te kunnen volgen
Hoe - Met het injectiepistool, waar 2 naalden uitkomen waarmee ze een radioactief isotoop inspuiten dat ze kunnen tracken
Wanneer - tijdens de ontvoering. Bij Ted, Matt en Hana verschenen de strepen nadat ze ontvoerd waren, andere Heroes hebben de strepen niet en zijn ook niet ontvoerd.![]()
waar dient die schakelaar die ze op sylars hoofd hebben gezet eigenlijk voor. was me niet helemaal duidelijk.![]()
Dat is nog niet behandeld...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:28 schreef Byte_Me het volgende:
waar dient die schakelaar die ze op sylars hoofd hebben gezet eigenlijk voor. was me niet helemaal duidelijk.![]()
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?quote:![]()
hoe kom jij in sylars profiel dan? heb de highlighted letters uit het profiel van Hanna geprobeerd maar die werkt op geen van de 3 andere?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
hmmm vast een lettertje gemist danthanks
Ik wist niet dat er profielen enzo beschikbaar waren, hoe kom ik daarop?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?![]()
![]()
Hana zegt::quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er profielen enzo beschikbaar waren, hoe kom ik daarop?enquote:Go to primatechpaper.com,
find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to
get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.quote:Did u get in to Sylar's file 2? I left u cluz how. If not, here's the pswrd: GGeh81zu. Not always going to b this ez.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:Dat was mijn eerste gedachte na het kijken van de promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar dat kan toch haast niet? Dan zou hij 3 dubbellevens hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:29 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte na het kijken van de promo
Nl: Papa van claire, hoofd lab en steenrijke vent."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Mr. Bennet/Horn Rimmed Glasses/Claire's pa is niet Linderman!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:01 schreef Mavro het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat kan toch haast niet? Dan zou hij 3 dubbellevens hebben
Nl: Papa van claire, hoofd lab en steenrijke vent.
En btw reageerde je op een spoiler..![]()
TVP
super serie![]()
echt heel erg leuk, heb alweer zin in de volgende epi !you might aswell do the white line![]()
morgen toch gewoon?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef P0rt0 het volgende:
wanneer kan ik de nieuwe ep nou verwachten?Bijna weer zo ver.
![]()
Ah, de eerste keer dat ik iets goed voorspel!
En de liefhebbers moeten goed letten op het nummerbord van Hiro's pappa(heeft verder niks met de serie te maken, gewoon een leuk weetje).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Omg Nathan Petrelli de pappie van claire, zag ik dus echt niet aankomen
[ Bericht 20% gewijzigd door Litso op 06-02-2007 13:14:33 ]![]()
Meesterlijke plottwist idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
Omg Nathan Petrelli de pappie van claire, zag ik dus echt niet aankomen![]()
![]()
Sowieso weer een vette aflevering,A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'![]()
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
![]()
![]()
Hoezo? Dat is vrij duidelijk in de laatste aflevering....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...![]()
![]()
episode is aired, claire's moeder belt naar nathan petrelli en zegt 'our daughter', dus wat nou spoiler?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................![]()
Ik heb em nog niet gezien...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:41 schreef Rocho het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is vrij duidelijk in de laatste aflevering....![]()
![]()
Dat van Nathan was geen schok voor mij, want ik las de spoilers.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Voor mij wel, want ik las de spoilers niet. Ik had eigenlijk gegokt op Peterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:43 schreef Mirel het volgende:
Dat van Nathan was geen schok voor mij, want ik las de spoilers..
... ik kan zo moe worden van dit gezeur in het algemeen...quote:
'ik heb hem nog niet gezien dus geen spoilers wheeeeeeeeeeeh'
hou toch op
..................................................................................................................................................![]()
Huh dat heb ik gemist.. Wanneer wordt dit duidelijk dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef s0k het volgende:
[..]
episode is aired, claire's moeder belt naar nathan petrelli en zegt 'our daughter', dus wat nou spoiler?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you might aswell do the white line![]()
eind van de episode.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Huh dat heb ik gemist.. Wanneer wordt dit duidelijk dan?you might aswell do the white line![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:46 schreef kweek89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:50 schreef s0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you might aswell do the white line![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef kweek89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:54 schreef s0k het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:46 schreef kweek89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I hate temporal mechanics" -- Miles O'Brien, ST:DS9![]()
![]()
Enterprise!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:25 schreef wonderer het volgende:
Ah, de eerste keer dat ik iets goed voorspel!
En de liefhebbers moeten goed letten op het nummerbord van Hiro's pappa(heeft verder niks met de serie te maken, gewoon een leuk weetje).
![]()
Was natuurlijk te verwachten dat Nathan de papa zou zijn. Vanaf de eerste promo al...In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...![]()
Coole ep!
Grappig dat net wanneer we bijna Mr. Bennet's voornaam krijgen, er iets anders ter sprake komt![]()
![]()
en ook op de driver license die sylar omhoog hield stond het nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef Xrenity het volgende:
Coole ep!
Grappig dat net wanneer we bijna Mr. Bennet's voornaam krijgen, er iets anders ter sprake komt..................................................................................................................................................![]()
Woah! Okay! Vaagte. Toffe dingen, maar ik mis in het algeheel toch de opbouwende spanning.
Toch Nathan! Ik had het gedacht, maar heel raar als je het zo ziet gebeuren. En dat hele gedoe met peter, ik snap er de ballen niet van, hoe kan het dat hij die val en die taxistukken overleeft? Heb ik iets over het hoofd gezien? Heeft die onzichtbare dude nog meer krachten?Whatever I want.![]()
Volgens mij ging ie in z'n gedachten terug naar dat gedoe met Claire, en dat ie daardoor die kracht activeerde. Dat zegt ie zelf tenminste.
Ik vind Claude steeds gaver worden. Lekker nuchter "stel je niet zo aan, wham!"
Verder wordt de serie voor mij steeds minder leuk. Veel te veel te veel vragen en weinig antwoorden. Nogal frustrerend. Het lijkt net alsof ze de "oplossing" zo lang mogelijk willen uitstellen zodat ze misschien nog een seizoen met deze plotlijn kunnen doen."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Ah, dat heb ik dus gemist.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij ging ie in z'n gedachten terug naar dat gedoe met Claire, en dat ie daardoor die kracht activeerde. Dat zegt ie zelf tenminste.
Whatever I want.![]()
"The future is the past, the past is the future. It all gives me a headache." -- Capt. Janeway, ST:VOYquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:08 schreef Rocho het volgende:
"I hate temporal mechanics" -- Miles O'Brien, ST:DS9
Maargoed, goede aflevering weerDie laatste onthulling had ik niet verwacht overigens
![]()
![]()
Idd, en daarna flashte ie back naar al die andere Heroes die hij al tegen was gekomen en één voor één kwamen manifesteerden de respectievelijke krachten zich bij Peter. Tot die mep in zn smoel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
![]()
Geweldige aflevering, heb weer genoten... Had ook nooit gedacht dat Peter de krachten op die manier kon activeren, en Sylar was cool in deze aflevering! Ik vond trouwens de Hiro storyline een beetje saai in deze aflevering, jammer.![]()
![]()
Hiro's reactie op Ando op 't end was wel hilarischquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Bura het volgende:
Geweldige aflevering, heb weer genoten... Had ook nooit gedacht dat Peter de krachten op die manier kon activeren, en Sylar was cool in deze aflevering! Ik vond trouwens de Hiro storyline een beetje saai in deze aflevering, jammer.![]()
![]()
![]()
Iemand al de promo's voor volgende week gevonden?..................................................................................................................................................![]()
Leuke aflevering, maar je kan toch wel duidelijk merken dat de main story aardig gerekt wordt.
- Nutteloze Hiro subplot.
- Dat de vader van Claire Nathan is. Als dit seizoen 3 had geweest had ik gezegd "can you say sharkjumper?"
- Invisible gast die Peter gaat helpen.
- Sylar wordt 'gerecycled'.
Allemaal een beetje jammer, ik vind de verhaallijn nu compleet anders dan wat de eerste paar afleveringen insinueerde en heb het idee dat de schrijvers zelf niet echt weten waar ze naartoe gaan. Beetje een vroeg intredend Lost-effect.
2000 light years from home![]()
'k Denk eerder dat ze je elke aflevering weer op een ander spoor willen zetten. Zie bijvoorbeeld Mr. Bennet. Per aflevering verandert 't bijna weer of hij als slecht of goed afgeschilderd wordt. Ik denk dat ze juist wel een richting hebben, maar expres wendingen creëren, ook al liggen ze soms wel voor de hand.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
Allemaal een beetje jammer, ik vind de verhaallijn nu compleet anders dan wat de eerste paar afleveringen insinueerde en heb het idee dat de schrijvers zelf niet echt weten waar ze naartoe gaan.![]()
Dat hoeft niet persé slecht te zijn, maar het gebeurt nu wel erg vaak hoor. Alsof de schrijvers niet weten wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:53 schreef Rocho het volgende:
[..]
'k Denk eerder dat ze je elke aflevering weer op een ander spoor willen zetten. Zie bijvoorbeeld Mr. Bennet. Per aflevering verandert 't bijna weer of hij als slecht of goed afgeschilderd wordt. Ik denk dat ze juist wel een richting hebben, maar expres wendingen creëren, ook al liggen ze soms wel voor de hand..
Dat vond ik juist geweldigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
- Invisible gast die Peter gaat helpen.![]()
![]()
Ik ben het met je eens, en als ik kijk hoe de Amerikaanse televisie werkt... Ik las wel ooit ergens dat de plotlijnen voor de komende vijf jaar al vast liggen, maar als dit zo doorgaat, geloof ik daar niet echt meer in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé slecht te zijn, maar het gebeurt nu wel erg vaak hoor. Alsof de schrijvers niet weten wat ze moeten doen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Leuk hoor, maar ik zie een plotlijn met Peter die gaves mimicen en daardoor New York opblaast, en plotseling is hij ineens een paar afleveringen lang met een invisible gast aan de wandel? Dat bedoel ik met dat ze afwijken van hun eigen verhaallijn.quote:2000 light years from home![]()
Die onzichtbare dude helpt Peter toch juist de gaves te controleren waardoor hij uiteindelijk (hopelijk) zichzelf niet op zal blazen? Het is immers nog geen 8 november daar, right?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ik zie een plotlijn met Peter die gaves mimicen en daardoor New York opblaast, en plotseling is hij ineens een paar afleveringen lang met een invisible gast aan de wandel? Dat bedoel ik met dat ze afwijken van hun eigen verhaallijn.![]()
wat een kuttracker als ze promo's gaan sharen zeg. wat een rotzooi moet dat wel niet geven. die dingen horen gewoon op youtube te staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef Mirel het volgende:
private trackers dude
Ik zeg niet dat het verhaaltechnisch niet klopt, het komt alleen allemaal zo geforceerd over, die nieuwe verhaallijnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die onzichtbare dude helpt Peter toch juist de gaves te controleren waardoor hij uiteindelijk (hopelijk) zichzelf niet op zal blazen? Het is immers nog geen 8 november daar, right?2000 light years from home![]()
Promo's:
http://www.youtube.com/watch?v=Sor-TdRR86A (Canada)
http://www.youtube.com/watch?v=OWEXbrbYBmI (NBC teaser)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig detail: de vader van Hiro stapte in een auto met nummerbord NCC-1701, dat is het originele nummer van Enterprise (Star Trek).
[ Bericht 1% gewijzigd door JMurc op 06-02-2007 19:44:05 (typo) ]![]()
En voor degenen die niet snappen waarom dat grappig is, George Takei speelde in de originele serie (dus met Kirk en Spock enzo) Sulu, een van de crewmembersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:42 schreef JMurc het volgende:
Grappig detail: de vader van Hiro stapte in een auto met nummerbord NCC-1701, dat is het originele nummer van Enterprise (Star Trek).
[afbeelding]
Ik dacht werkelijk dat the invisible man claire's vader was, zeker toen ie zei dat ie zijn krachten al 15 jaar had....
Maar overall vond ik het een fraai saaie aflevering...
Hiro had ook al geen Hiro-moment...
Had iemand ook een "Ghost"-dejavu met the invisible man die peter traint?![]()
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef athlonkmf het volgende:
Hiro had ook al geen HiromomentIk vond hem juist heel spannend!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef athlonkmf het volgende:
Maar overall vond ik het een fraai saaie aflevering'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Ik vond de manier waarop hij zijn vader duidelijk maakte dat z'n zus beter was wel typisch Hiro...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.
[..]"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
dat zou in dat preutse amerika echt 'not done' zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Het is maar goed dat Peter niks met Claire heeft gedaan, al helemaal nu blijkt dat hij haar oom is![]()
Beetje een fantastic four-actie van Claire's moeder, maar ik vond het meesterlijk.
En ik wil dat Peter Nikki/Jessica gaat ontmoeten, ik ben serieus benieuwd of hij haar "kracht" overneemt.![]()
Wat een matige aflevering zeg, traag, nietszeggende stukjes met Hiro, allemachtig zeg wat een tegenvaller. De plottwist was natuurlijk erg goed en doet de pijn nog enigzins verzachten maar verder overheersde de saaiheid, hopen dat het snel aantrekt.![]()
"Your father looks angry."quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.
[..]
"My father always looks angry"
Spannende aflevering weer, maar dat Nathan Claire's vader is had ik al een beetje verwacht gezien de promo.Amen.![]()
Hij zei ergens heel grappig "wow" ofzo. Effe zoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
"Your father looks angry."
"My father always looks angry"
Spannende aflevering weer, maar dat Nathan Claire's vader is had ik al een beetje verwacht gezien de promo.
Ja dus, aan het eind als Ando zegt "she is really starting to like me". Hiro reageert zo van "Ha?". Was wel grappig.
Misschien wel. Toch blijf ik dit een van de weinige series vinden die ultiem is uitgedacht en voor onwijs veel verrassingen kan gaan zorgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Agrafes het volgende:
Wat een matige aflevering zeg, traag, nietszeggende stukjes met Hiro, allemachtig zeg wat een tegenvaller. De plottwist was natuurlijk erg goed en doet de pijn nog enigzins verzachten maar verder overheersde de saaiheid, hopen dat het snel aantrekt.![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zei ergens heel grappig "wow" ofzo. Effe zoeken.
Was dat niet toen die maat van Hiro zei dat zijn zus hem echt leuk begon te vinden ofzo?'Expand my brain, learning juice!'
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja idd
Was dat niet toen die maat van Hiro zei dat zijn zus hem echt leuk begon te vinden ofzo?2000 light years from home![]()
hoe kunnen mensen deze episode saai vinden, hij was juist vet.
sylar ftw!Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.![]()
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef NX het volgende:
Een geweldig aflevering weer!
Super! Alleen maar loffe woorden hiero!![]()
Dat gedoe met Hero vandaag. Sloeg nergens op. Niki is ook kansloos bezig
hi![]()
Het is altijd nog beter dan Prison Breakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.
![]()
.
Amen.![]()
Mwaaah, er zal altijd wel een mindere aflevering tussen zitten, maar ik vond hem allerminst matig. Er zijn toch nog vragen beantwoord. De vaart was wat langzamer dan normaal, maar dat maakt de serie echt niet minder!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Agrafes het volgende:
Wat een matige aflevering zeg, traag, nietszeggende stukjes met Hiro, allemachtig zeg wat een tegenvaller. De plottwist was natuurlijk erg goed en doet de pijn nog enigzins verzachten maar verder overheersde de saaiheid, hopen dat het snel aantrekt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html![]()
Ieder zijn eigen meningquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is altijd nog beter dan Prison Break.
hi![]()
Dat ben ik met je eens ja. Ik vind elke aflevering weer minder dan de vorige eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.
Volgens mij kwam dat door die gastrol van Hiro's vader, dat die gebeurtenisloze scene zo vaak aan bod kwam.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat jij anders ff je kut zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Mirel het volgende:
Niki moet doodgeschreven worden, saai kakwijf.
ontopic:
Ben benieuwd naar de werkelijke status van bennet.Alle mine.nu-domeinen werken weer o/![]()
eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Mirel het volgende:
Niki moet doodgeschreven worden, saai kakwijf.Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.![]()
super idd.. ik dacht misschien dat hij de vader zou zijn, omdat die ook kan healenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:24 schreef PeRi het volgende:
Woah! Okay! Vaagte. Toffe dingen, maar ik mis in het algeheel toch de opbouwende spanning.
Toch Nathan! Ik had het gedacht, maar heel raar als je het zo ziet gebeuren. En dat hele gedoe met peter, ik snap er de ballen niet van, hoe kan het dat hij die val en die taxistukken overleeft? Heb ik iets over het hoofd gezien? Heeft die onzichtbare dude nog meer krachten?
alleen... waarom kon de nep vader zo snel thuis zijn ? om sylar nog te pakken![]()
Ik vind het een beetjre rare wending dat petrelli de vader van claire is.Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
![]()
![]()
NIKI
![]()
![]()
Op het moment dat Micah komt vragen of ze een spelletje kunnen doen....
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.![]()
In de volgende episode komen we erachter dat Hiro's vader de ability heeft om TiVo style met de tijd te spelen![]()
![]()
Leuke aflevering, vooral Peter die van het dak wordt gesmeten; lekker Spartaanse lesmethodenEn de family reunion was ook wel tof. "What a family"
![]()
Alleen de Hiro-verhaallijn vond ik nogal geforceerd en onnodig. Als je al een serie hebt met zoveel hoofdpersonen en subplots, waarom dan zo'n effectloos verhaaltje-voor-één-aflevering erin doen?![]()
En ik baal nog steeds dat ze Eden hebben afgemaakt; dat personage had vette potentie![]()
Ben (natuurlijk) nog steeds benieuwd naar Linderman; ik denk dat hij de bad guy wordt van de volledige serie en dat Sylar de bad guy van het seizoen zal zijn.
Erg cool trouwens, de Sylar-themsong: met dat dreigende getik van verschillende klokken![]()
![]()
Jij bent er zeker zo één die de musical aflevering van Scrubs ook leuk vond!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Laat jij anders ff je kut zien
ontopic:
Ben benieuwd naar de werkelijke status van bennet.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef Djensen het volgende:
![]()
NIKI
![]()
![]()
Op het moment dat Micah komt vragen of ze een spelletje kunnen doen....![]()
![]()
JESSICA
![]()
![]()
Op het moment dat Micah komt vragen of ze een spelletje kunnen doen....![]()
Wel echt een vette aflevering! Al dat gezeur van mensen die zeggen dat er geen vragen worden beantwoord...
Echt cool dat Peter al die krachten toch weer kan oproepen! Hij zal echt een supersterk karakter worden. Misschien dat als hij bij Sylar is, hij de krachten overneemt en die kan splitsen. Dan is hij pas écht sterk. Ik ben wel heel erg benieuwd wie nou eigenlijk Linderman is!
Heroes is echt een topserie en ik hoop dat ze dit niveau aanhouden! Ik heb er het volste vertrouwen in, en van mijn part mag het wel 5 seizoenen duren! (Vrij lastig, maar het kan best, kijk naar 24).Ik wil een plaatje posten!![]()
Vond het ook gewoon een lekkere aflevering hoor! En die plottwist op het einde was ook wel weer leuk. Druk baasje die Nathan.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Je bedoelt eigenlijk eigenlijk te zeggen dat je d'r vet lekker vind?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Gezondaar het volgende:
En ik baal nog steeds dat ze Eden hebben afgemaakt; dat personage had vette potentie
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
OOOOOOH JA!! Wie zei er als eerste dat Nathan Petrelli de pa van Claire is? Jaja!!
Redelijke ep verder. Heb betere en slechtere eps van Heroes gezien..
Paar verhaallijnen vond ik ruk:
Die van Hiro voegde niks toe. Wanneer wordt Niki eens iets nuttigs doen?
En volgens mij probeerde Claude gewoon van Peter af te komen, en niet om m te testen oid.
En fok wie is Linderman?
@ Promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Win/win situatie zei hij toch? Of hij leerde het binnen 30 etages hoog en 430 M p/s.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:12 schreef J0sT het volgende:
En volgens mij probeerde Claude gewoon van Peter af te komen, en niet om m te testen oid.
Of hij had zojuist de meest gevaarlijke bom ooit onklaar gemaakt.
Persoonlijk kots ik van die wattoge attitude van die petrelli. nee zo is me vriendin niet, bla bla.
in het echt als ik kon had ik zo iemand echt de tering geslagn.good question.quote:En fok wie is Linderman?Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
Daarbij vond ik het wel grappig dat het RNA-tekentje op NIKI's schouder duidelijker werd,
terwijl NIKI geen vat meer had op Jessica, of komt dat nog?Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
Als Jessica naar voren komt is het teken volledig. Bij Niki is ie nog niet duidelijk te zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Daarbij vond ik het wel grappig dat het RNA-tekentje op NIKI's schouder duidelijker werd,
terwijl NIKI geen vat meer had op Jessica, of komt dat nog?![]()
Aha. Ok.
Scherpe kijkers hier allemaal. Dat si me nooit opgevallen dat het tekentje bij Niki minder ontwikkeld zou zijn
freak!Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
Ik denk dat dat ook nog wel een belangrijke rol gaat spelen. Bijna alle scenes waarbij ik in 't begin dacht "Wat moeten we hier nou weer mee?" bleken daarna een opwarmer/introductie te zijn voor een volgende scene... Op zich zou 't me niets verbazen als de zus van Hiro ook een hero is en dat dit haar introductie was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:12 schreef J0sT het volgende:
Die van Hiro voegde niks toe.
Bij Heroes gebeurt er bijna niets zomaar. Zie bijvoorbeeld de brunch met de familie Petrelli in ep. 6 (of 7 ofzo?), daarin wordt al ruim gesuggereerd dat het niet de eerste keer is dat Nathan vreemd is gegaan.... Zo zijn er wel meer scenes met dubbele lagen.![]()
Ik dacht dat dat praten in spiegels van Niki/Jessica gewoon een filmtechnisch trucje van de makers was om een innerlijke strijd uit te beelden, maar 1 van beide ego's kan dus echt fysiek in een spiegel opgesloten zitten?
Ben ik de enige die die verhaallijn wél interessant vind? Ik ben nog steeds nieuwsgierig of Jessica ooit goed wordt of dat zij de bad guy van seizoen 2 wordt.![]()
Ik vind het ook een interessante verhaallijn. Ben echt benieuwd hoe en waarom ze is vrijgelaten en of de twee persoonlijkheden ooit als een geheel zullen functioneren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
Ben ik de enige die die verhaallijn wél interessant vind? Ik ben nog steeds nieuwsgierig of Jessica ooit goed wordt of dat zij de bad guy van seizoen 2 wordt.![]()
Goed zo, jochiequote:Op woensdag 7 februari 2007 01:12 schreef J0sT het volgende:
OOOOOOH JA!! Wie zei er als eerste dat Nathan Petrelli de pa van Claire is? Jaja!!
hi![]()
Ik ben zo trots op mezelf..
Ik vind de eigenschappen van Jessica en Niki ook wel interessant, maar het verhaal schiet gewoon niet op. En volgens mij heeft het niet met spiegels te maken, want Jessica kwam ineens tevoorschijn toen ze met die advocaat praatte..![]()
Die "negerin" ? (sorry for my french)quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef J0sT het volgende:
Ik vind de eigenschappen van Jessica en Niki ook wel interessant, maar het verhaal schiet gewoon niet op. En volgens mij heeft het niet met spiegels te maken, want Jessica kwam ineens tevoorschijn toen ze met die advocaat praatte..
De pendulum, het apparaat dat op en neer bewoog om haar te laten concentreren, dát was de spiegel!![]()
Yep, ik denk inderdaad dat Jessica alleen te voorschijn kan komen als er een spiegel is. En nu heeft ze dus Niki in de spiegel opgesloten.
Volgens mij als je alle episodes terugziet, zul je zien dat er altijd een spiegel in de buurt is of een reflecterend iets als Jessica het overneemt...beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Maar Niki liet de kastdeuren trillen toen ze tegen de ("binnenkant" van de) spiegel aan sloeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef J0sT het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf..
Ik vind de eigenschappen van Jessica en Niki ook wel interessant, maar het verhaal schiet gewoon niet op. En volgens mij heeft het niet met spiegels te maken, want Jessica kwam ineens tevoorschijn toen ze met die advocaat praatte..
Misschien dat ze naar een verhaallijn toewerken waarin beide personages een fysieke vorm aannemen? (Lijkt me overigens niet waarschijnlijk; is wel erg vergezocht om zoiets met een "eenvoudige" mutatie te verklaren)![]()
In de omschrijving van Niki stond oorspronkelijk ook in het persbericht (voordat de serie van start ging) "A stripper who can do amazing things with mirrors"...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:14 schreef Knipoogje het volgende:
Yep, ik denk inderdaad dat Jessica alleen te voorschijn kan komen als er een spiegel is. En nu heeft ze dus Niki in de spiegel opgesloten.
Volgens mij als je alle episodes terugziet, zul je zien dat er altijd een spiegel in de buurt is of een reflecterend iets als Jessica het overneemt...![]()
Met een dirty mind klinkt dat wel erg fout.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
"A stripper who can do amazing things with mirrors"...![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een dirty mind klinkt dat wel erg fout.![]()
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een dirty mind klinkt dat wel erg fout.![]()
![]()
![]()
Ik zei advocaat, niet psychiater..
Bij Niki's gesprek met de advocaat in Ep 12 was er geen sprake van een spiegel en switchten Niki en Jesica gewoon..
En overigens, de vent die binnen kwam bij Niki om de vrij te laten is in Ep 12 ook al bij DL geweest om wat geld voor Linderman op te halen..![]()
Ik zal eens terugkijken of er toevallig niet toch iets reflecterend in de buurt was. Het raam bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef J0sT het volgende:
Ik zei advocaat, niet psychiater..
Bij Niki's gesprek met de advocaat in Ep 12 was er geen sprake van een spiegel en switchten Niki en Jesica gewoon..beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Misschien dat dit al eens voorbij is gekomen maar ik zal net op youtube te zoeken naar een preview van de komende aflevering en toen kwam ik dat stukje tegen dat Nathan door Mr. Bennet en de Haitian zijn hotel kamer uit wordt gesleept.
Op het moment dat ze he buiten hebben vliegt hij er opeens vandoor. Dit terwijl de Haitian 1 meter voor hem staat en die toch krachten uit zou schakelen?
Zie ik iets over het hoofd of is dit een fout in de serie?![]()
Misschien moet de Haïtiaan zijn krachten bewust "focussen" om daadwerkelijk powers te cancellen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:51 schreef QuiX het volgende:
Misschien dat dit al eens voorbij is gekomen maar ik zal net op youtube te zoeken naar een preview van de komende aflevering en toen kwam ik dat stukje tegen dat Nathan door Mr. Bennet en de Haitian zijn hotel kamer uit wordt gesleept.
Op het moment dat ze he buiten hebben vliegt hij er opeens vandoor. Dit terwijl de Haitian 1 meter voor hem staat en die toch krachten uit zou schakelen?
Zie ik iets over het hoofd of is dit een fout in de serie?
Maar volgens mij geloven de meeste mensen dat de Haïtiaan alleen mentale powers kan blocken.![]()
What ever happend to the spoilertags?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Dat is geloof ik ook een keer gezegd in de serie, ik zou het alleen niet kunnen aanwijzen waarquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar volgens mij geloven de meeste mensen dat de Haïtiaan alleen mentale powers kan blocken..
![]()
Spoilertags? ik heb het over iets dat in aflevering 2 of 3 ofzo gebeurd is. dat ik het tegenkwam terwijl ik naar een preview zocht maakt toch verder niets uit...
maar misschien had ik dat iets duidelijker moeten maken... :-)![]()
Geqxon: Waarom moet Quix spoilertags gebruiken? Lees eens wat hij zegt! Komt dat je niet bekend voor uit een eerdere episode?![]()
Als er IEMAND spoiler tags moet gebruiken ben jij hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:02 schreef J0sT het volgende:
Geqxon: Waarom moet Quix spoilertags gebruiken? Lees eens wat hij zegt! Komt dat je niet bekend voor uit een eerdere episode?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Dacht ik eerst ook, maar op de HeroesWiki staat wat we per aflevering over hem geleerd hebben en nergens wordt uitgelegd wat zijn kracht precies is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is geloof ik ook een keer gezegd in de serie, ik zou het alleen niet kunnen aanwijzen waar.
![]()
Ik las wat over youtube, volgende aflevering en preview en ben gelijk gestopt met lezen. Sorryquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:02 schreef J0sT het volgende:
Geqxon: Waarom moet Quix spoilertags gebruiken? Lees eens wat hij zegt! Komt dat je niet bekend voor uit een eerdere episode?![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hond_van_Pavlovquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik las wat over youtube, volgende aflevering en preview en ben gelijk gestopt met lezen. Sorry![]()
Misschien is het in de strips nader verklaard?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar op de HeroesWiki staat wat we per aflevering over hem geleerd hebben en nergens wordt uitgelegd wat zijn kracht precies is.
Maar met een serie als deze worden geruchten soms zomaar voor feit aangenomen... en worden spoilers vermomd als "algemene kennis"... Misschien dat er ooit iets is uitgelekt over zijn powers, bijvoorbeeld in een interview, en dat men daar nu op afgaat.
Ik geloof iig nog steeds dat hij alle powers bloçkt; we zullen zien...![]()
Slechte aflevering, de eerste aflevering die mij totaal niet boeide.. Erg jammerHet was allemaal erg langzaam en spanningsloos. Dit belooft misschien (hopelijk) veel goeds voor de komende afleveringen?
![]()
Hmm ik vraag me toch af...Jessica zal, behalve snel geld willen verdienen, andere mensen killen en gewoon in de 'real world' zijn, toch Mika niets aan willen doen? (hoewel ik me nog wel die keer buiten herinner toen ze Mika een duw gaf).*BURP*![]()
Valt me nu pas op dat sinds de winterstop die irritante voice-over weg is
L'Amour menaçant:
Waarna ze van schrik ook direct de controle over nicky kwijt raakte en deze weer overnam...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:22 schreef H4ze het volgende:
Hmm ik vraag me toch af...Jessica zal, behalve snel geld willen verdienen, andere mensen killen en gewoon in de 'real world' zijn, toch Mika niets aan willen doen? (hoewel ik me nog wel die keer buiten herinner toen ze Mika een duw gaf).
Any way, ik zat net ep 14 te kijken, en toen de zus van Hiro weer in de auto van haar vader stapte (vader gespeeld door George Takei aka Hikaru Sulu (Startrek)) viel me ineens het nummerbord van de auto op... (of moet ik het nu een starship noemen?)![]()
![]()
Is al behandeld, vorige pagina, maar wel een leuke verwijzing naar StarStrek...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:24 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Waarna ze van schrik ook direct de controle over nicky kwijt raakte en deze weer overnam...
Any way, ik zat net ep 14 te kijken, en toen de zus van Hiro weer in de auto van haar vader stapte (vader gespeeld door George Takei aka Hikaru Sulu (Startrek)) viel me ineens het nummerbord van de auto op... (of moet ik het nu een starship noemen?)
[afbeelding]![]()
![]()
ow... bummerquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:50 schreef NX het volgende:
[..]
Is al behandeld, vorige pagina, maar wel een leuke verwijzing naar StarStrek...![]()
![]()
Twee dingen:
-actrice die Nikki/Jessica speelt is erg goed zoals ze die overgang naar Jessica voor elkaar krijgt
-Simone duikt verdacht vaak op nu (Isaac is net terug en "toevallig" staat zij weer met dr neus vooraan bij zn schilderijen) en ze is een directe link naar die Lindermann. Ik denk dat zij Linderman is, anders kan ik van haar rol geen chocola maken. Of ze blijkt straks een kracht te hebben of zij is "hem" (vind het nl ook verdacht worden dat het steeds krampachtig MR Lindermann is).
Dat en ik zit te diep in die serie allerlei paranoïde scenario's te bedenken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
Dat krampachtige Mister Lindermann is denk ik ook gewoon omdat dat respect af dwingt, net als The Big Boss![]()
![]()
Dat ook tuuk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:30 schreef Geqxon het volgende:
Dat krampachtige Mister Lindermann is denk ik ook gewoon omdat dat respect af dwingt, net als The Big BossMaar hoe zie jij de invulling van Simone?
Zou best wel eens kunnen! Tof ideequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Twee dingen:
-actrice die Nikki/Jessica speelt is erg goed zoals ze die overgang naar Jessica voor elkaar krijgt
-Simone duikt verdacht vaak op nu (Isaac is net terug en "toevallig" staat zij weer met dr neus vooraan bij zn schilderijen) en ze is een directe link naar die Lindermann. Ik denk dat zij Linderman is, anders kan ik van haar rol geen chocola maken. Of ze blijkt straks een kracht te hebben of zij is "hem" (vind het nl ook verdacht worden dat het steeds krampachtig MR Lindermann is).
Dat en ik zit te diep in die serie allerlei paranoïde scenario's te bedenken![]()
![]()
In afl. 1 of 2 hoor je Nathan praten met mr Linderman aan de telefoon. Absoluut geen Simone dus
Peter gaat echt een uber sterk karakter worden in de hele serie
Ik wil een plaatje posten!![]()
Volgens mij hoor je dan geen stem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef RandomReader het volgende:
In afl. 1 of 2 hoor je Nathan praten met mr Linderman aan de telefoon. Absoluut geen Simone dus
Peter gaat echt een uber sterk karakter worden in de hele serie
Bovendien is stemvervormen niet moeilijkZeker als je een shapeshifter bent (hee, het zou kunnen).
![]()
Nee je hoort geen stem inderdaad, maar je hoort wel Nathan van "Yes, of course Mr. Linderman".
Trouwens waarom heeft iedereen het nog over een RNA-symbool? Ik dacht dat Hiro toch wel duidelijk heeft gemaakt dat het een combinatie van karakters is. "God Send" Oftewel door de goden gestuurd. Degene die zijn kracht volledig onder controle heeft draagt het symbool dus. Takezo Kensai droeg het symbool in de vorm van het zwaard. Hij had dus ook de "Goddelijke krachten" die Hiro nodig heeft.
3000 jaar geleden wisten ze nog niks van RNA, en het teken is wel al zo oud
Ik wil een plaatje posten!![]()
Ik denk inderdaad wel dat er meer achter Simone steekt dan we nu weten, anders heeft ze een beetje een doelloze rol, zoals je zelf al zegtquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Amen.![]()
Ik vind Simone net iets te mooie ogen hebben om stiekem te big boss te zijn. Of ze moet idd een shapeshifter zijn. Die genegenheid voor Isaac kwam me net iets te oprecht over.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Dat denk ik niet. Volgens mij werken die twee elkaar tegen, zie de comicsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef J0sT het volgende:
En Mr Linderman is de baas/opdrachtgever van Mr. Bennet, denk ik.
![]()
![]()
Okay, daar ging mijn brakke theoriequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef Crazykill het volgende:
Mr. Linderman is Alex Mahone
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef Crazykill het volgende:
Mr. Linderman is Alex Mahone![]()
![]()
Aw fuck, je bedoelde Mahone uit PBquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef Crazykill het volgende:
Mr. Linderman is Alex Mahone
Ik zoeken op die acteur
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aw fuck, je bedoelde Mahone uit PB
Ik zoeken op die acteur![]()
[14.gif]![]()
Wie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef Crazykill het volgende:
Mr. Linderman is Alex MahoneAnd if you listen very hard
To be a rock and not to roll
Forum Opties Forumhop: Hop naar: