Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef athlonkmf het volgende:
Hiro had ook al geen Hiromoment
Ik vond hem juist heel spannend!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef athlonkmf het volgende:
Maar overall vond ik het een fraai saaie aflevering
Ik vond de manier waarop hij zijn vader duidelijk maakte dat z'n zus beter was wel typisch Hiro...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.
[..]
dat zou in dat preutse amerika echt 'not done' zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Het is maar goed dat Peter niks met Claire heeft gedaan, al helemaal nu blijkt dat hij haar oom is![]()
"Your father looks angry."quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.
[..]
Hij zei ergens heel grappig "wow" ofzo. Effe zoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
"Your father looks angry."
"My father always looks angry"
Spannende aflevering weer, maar dat Nathan Claire's vader is had ik al een beetje verwacht gezien de promo.
Misschien wel. Toch blijf ik dit een van de weinige series vinden die ultiem is uitgedacht en voor onwijs veel verrassingen kan gaan zorgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Agrafes het volgende:
Wat een matige aflevering zeg, traag, nietszeggende stukjes met Hiro, allemachtig zeg wat een tegenvaller. De plottwist was natuurlijk erg goed en doet de pijn nog enigzins verzachten maar verder overheersde de saaiheid, hopen dat het snel aantrekt.
Ja iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zei ergens heel grappig "wow" ofzo. Effe zoeken.
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja idd
Was dat niet toen die maat van Hiro zei dat zijn zus hem echt leuk begon te vinden ofzo?
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef NX het volgende:
Een geweldig aflevering weer!
Super! Alleen maar loffe woorden hiero!![]()
Het is altijd nog beter dan Prison Breakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.
Dat gedoe met Hero vandaag. Sloeg nergens op. Niki is ook kansloos bezig
![]()
Mwaaah, er zal altijd wel een mindere aflevering tussen zitten, maar ik vond hem allerminst matig. Er zijn toch nog vragen beantwoord. De vaart was wat langzamer dan normaal, maar dat maakt de serie echt niet minder!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Agrafes het volgende:
Wat een matige aflevering zeg, traag, nietszeggende stukjes met Hiro, allemachtig zeg wat een tegenvaller. De plottwist was natuurlijk erg goed en doet de pijn nog enigzins verzachten maar verder overheersde de saaiheid, hopen dat het snel aantrekt.
Ieder zijn eigen meningquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is altijd nog beter dan Prison Break.
Dat ben ik met je eens ja. Ik vind elke aflevering weer minder dan de vorige eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.
![]()
Volgens mij kwam dat door die gastrol van Hiro's vader, dat die gebeurtenisloze scene zo vaak aan bod kwam.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Laat jij anders ff je kut zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Mirel het volgende:
Niki moet doodgeschreven worden, saai kakwijf.
eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Mirel het volgende:
Niki moet doodgeschreven worden, saai kakwijf.
super idd.. ik dacht misschien dat hij de vader zou zijn, omdat die ook kan healenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:24 schreef PeRi het volgende:
Woah! Okay! Vaagte. Toffe dingen, maar ik mis in het algeheel toch de opbouwende spanning.
Toch Nathan! Ik had het gedacht, maar heel raar als je het zo ziet gebeuren. En dat hele gedoe met peter, ik snap er de ballen niet van, hoe kan het dat hij die val en die taxistukken overleeft? Heb ik iets over het hoofd gezien? Heeft die onzichtbare dude nog meer krachten?
Jij bent er zeker zo één die de musical aflevering van Scrubs ook leuk vond!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Laat jij anders ff je kut zien
ontopic:
Ben benieuwd naar de werkelijke status van bennet.
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef Djensen het volgende:
![]()
NIKI
![]()
![]()
Op het moment dat Micah komt vragen of ze een spelletje kunnen doen....![]()
Je bedoelt eigenlijk eigenlijk te zeggen dat je d'r vet lekker vind?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Gezondaar het volgende:
En ik baal nog steeds dat ze Eden hebben afgemaakt; dat personage had vette potentie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Win/win situatie zei hij toch? Of hij leerde het binnen 30 etages hoog en 430 M p/s.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:12 schreef J0sT het volgende:
En volgens mij probeerde Claude gewoon van Peter af te komen, en niet om m te testen oid.
good question.quote:En fok wie is Linderman?
Als Jessica naar voren komt is het teken volledig. Bij Niki is ie nog niet duidelijk te zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Daarbij vond ik het wel grappig dat het RNA-tekentje op NIKI's schouder duidelijker werd,
terwijl NIKI geen vat meer had op Jessica, of komt dat nog?
Ik denk dat dat ook nog wel een belangrijke rol gaat spelen. Bijna alle scenes waarbij ik in 't begin dacht "Wat moeten we hier nou weer mee?" bleken daarna een opwarmer/introductie te zijn voor een volgende scene... Op zich zou 't me niets verbazen als de zus van Hiro ook een hero is en dat dit haar introductie was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:12 schreef J0sT het volgende:
Die van Hiro voegde niks toe.
Ik vind het ook een interessante verhaallijn. Ben echt benieuwd hoe en waarom ze is vrijgelaten en of de twee persoonlijkheden ooit als een geheel zullen functioneren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
Ben ik de enige die die verhaallijn wél interessant vind? Ik ben nog steeds nieuwsgierig of Jessica ooit goed wordt of dat zij de bad guy van seizoen 2 wordt.
Goed zo, jochiequote:Op woensdag 7 februari 2007 01:12 schreef J0sT het volgende:
OOOOOOH JA!! Wie zei er als eerste dat Nathan Petrelli de pa van Claire is? Jaja!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |