Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het laden duurt om een of andere reden altijd fokking lang :
Als je dat zou willen doenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.
Heb het eerder aangeboden maar er waren niet veel geinterisseerden...
@jeroenvdherik
http://www.tvrage.com/Heroes
Ik heb tot en met deel 11, ik krijg wat later de resterende delen in JPG kwaliteit, ben al bezig met uploadenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen
(Heb overigens deel 1 tot ~6 wel gezien)
Elk pagina is minimaal een aantal MB, deze zijn echt HD rips van de comicsquote:
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef J0sT het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de ability van D.L.? Hij kan, met zijn kleren, door alles heen. Kan hij dan ook met andere mensen door alles heen?
Netjes hoor. Wat is de resolutie johquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?quote:
De lange pauze is toch juist nu voorbij,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Netjes hoor. Wat is de resolutie joh
Toen Ando en Hiro op de weg waren, komen ze een auto ongeluk tegen, daar probeert DL de man te redden door hem vast te pakken, en een seconde later verscheen hij met die persoon langs de weg.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.
De mijne ook! Stond nog een interessant stukje over hem in Filmvalley... ff zoekenquote:
Uit de februari editie van Filmvalleyquote:Super Hiro
Masi Oka, bekend als superheld Hiro Nakamura in de Amerikaanse tv-serie Heroes, gaat nu spelen in 21, een heist movie geproduceerd door Kevin Spacey.
Van digital artist tot filmster. De 32-jarige Japans-Amerikaanse Masi-Oka heeft een wonderlijk carrière. Oka verzorgde de visuele hoogstandjes in films als Star Wars I, II, III, Terminator III en War of the worlds, maar verscheen daarnaast ook in kleinere rolletjes. Hij stond op zijn twaalfde als whiz kid op de cover van Time Magazine en is nu doorgebroken als acteur. Oka heeft door zijn rol als superheld Hiro Nakamura dit jaar dus de aandacht getrokken van Hollywood. Naast acteren wil hij graag twee dagen per week blijven werken bij ILM, de visuele wonderfabriek van George Lucas.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
Dat vertaalt zich in nieuwe afleveringen tot 5 maart, dan een pauze tot 16 april (+ of - een week) )gevolgd door elke week een nieuwe aflevering tot het seizoen afgelopen is.quote:We're airing episodes in three sections. The first pod, Episodes 1 through 11 are one story. Episodes 12 through 18 tell another section of the story. Finally Episodes 19 through 23 will be a roller coaster wrapping up the first season.
Staat nog niet veel dat we nog niet wisten, maar het is een aardig begin.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Uit de Primatechpaper mail van vandaag:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Vermoed een wachtwoord voor een volgend stukje, iig geen wachtwoord voor een van de andere 3 files.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Naast die irritante flashapplicatie om de Graphic Novels te bekijken, staan de Graphic Novels ook als PDF file op de NBC site: nu hoef je dus niet telkens jpg'jes online te zetten, zonde van de moeite en jouw bandbreedtequote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
De 8 is gehighlight niet de 9.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Ben ik nou de enige mongool die niet in die files kom? Username: bennet en ww: claire lukt me nog wel maar 3001 t/m 3004 kom ik niet in!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik had hetzelfde probleem met Firefox, probeer het eens met IEquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige mongool die niet in die files kom? Username: bennet en ww: claire lukt me nog wel maar 3001 t/m 3004 kom ik niet in!
dan begrijpen we gelijk die brand in het appartementquote:
die ma kan vuur beheersen, en mogelijkerwijs er ook niet door verbrand worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel typisch dat twee mensen doodverklaard worden, maar allebei nog leven. Dat Claire het overleefd heeft, okee, begrijpelijk, maar die moeder? Ze moeten toch minstens een lijk gevonden hebben om te kunnen zeggen dat er mensen zijn omgekomen bij die brand...
Dat denk ik ook, dat ze controle heeft over het vuur en zich zo een weg kon banen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:40 schreef s0k het volgende:
[..]
die ma kan vuur beheersen, en mogelijkerwijs er ook niet door verbrand worden.
Toffe afleveringquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel typisch dat twee mensen doodverklaard worden, maar allebei nog leven. Dat Claire het overleefd heeft, okee, begrijpelijk, maar die moeder? Ze moeten toch minstens een lijk gevonden hebben om te kunnen zeggen dat er mensen zijn omgekomen bij die brand...
Ja lindermanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:04 schreef s0k het volgende:
Kellerman? blijf jij ff bij je goede serie vrindvolgens mij bedoel je linderman
Misschien wel Hiro's paquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja lindermanwie is dat momenteel ? toch die nep vader van claire, of hoe heet die gozer dan weer
Dacht er ook aan. Maar dat moet dan een alias zijn in dat geval, Lindermann klinkt niet echt Japansquote:
'The Big Boss' moet haast wel Linderman zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dacht er ook aan. Maar dat moet dan een alias zijn in dat geval, Lindermann klinkt niet echt Japans.
Ja, of niet. Nu verwacht iedereen dat die pa Linderman is. Straks is ie het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'The Big Boss' moet haast wel Linderman zijn. Zou het wel een goede plottwist vinden, had ik nooit verwacht.
Dit zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Ogala het volgende:
Moeten trouwens 1 of allebei de ouders van een hero ook special zijn??
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Xrenity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DfJR_PHE5gU
preview ep 14
Wordt tof volgende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:57 schreef popolon het volgende:Dit moet echt tussen spoilers vriend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 31-01-2007 00:28:36 ]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat alleen wel met je snufferd op film als je dat hier flikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
Micah's truc met die ATM zou trouwens erg goed van pas komen
Als er een rugtas vol met 20 dollar biljetten uit dat apparaat mist misschien wel ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Alsof ze geloven dat een klein kind dat ding hacked
Ja, en laat het lekker zelf zonder spoilers staan in je quotequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:00 schreef J0sT het volgende:
[..]
Dit moet echt tussen spoilers vriend!!!
Ik vraag me alleen af waarom hij die truuk niet eerder heeft gebruikt terwijl hij wist dat zijn mammie haar lichaam verkocht op het internet en zich inliet met slechte geldschietersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Californian_dreame... het volgende:
Micah's truc met die ATM zou trouwens erg goed van pas komen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:57 schreef popolon het volgende:Zomaar een vraagje, wat is hier spoilerig aan? ik kan er uit leiden dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, dat is slechts een vermoeden, dat kan popolon nooit weten.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje, wat is hier spoilerig aan? ik kan er uit leiden dat:Wel als dat letterlijk in de promo gezegd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, dat is slechts een vermoeden, dat kan popolon nooit weten.![]()
De Haitian kan alleen mental powers, zoals de mind reading ability van die cop blocken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef Gezondaar het volgende:
Ik keek Heroes trouwens met twee vrienden en merkte op, toen Claire en de Haïtiaan elkaar ontmoetten, dat Claire op dat moment kwetsbaar was omdat ze niet kon healen met hem erbij.
Zij allebei: "Wtf, waar heb je het over?!"
Ik: "Die Haïtiaan kan toch powers cancellen?"
Zij: "No way, waar haal je dat nou weer vandaan?!"
Ik: "Het staat op internetEn je ziet het in de episodes."
Nu hebben we er dus een kratje bier op staan.![]()
Volgens mij enkel een soort ruis creeeren waardoor idd mental powers niet werken. En hij kan natuurlijk mensen zaken laten vergeten. Als hij alles kon blocken hadden ze Eden ook niet nodig om Sylar te pakken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De Haitian kan alleen mental powers, zoals de mind reading ability van die cop blocken.
Wie zegt dat ze niet zowel Eden als de Haïtiaan (damn, waneer geven ze die gast een naamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Volgens mij enkel een soort ruis creeeren waardoor idd mental powers niet werken. En hij kan natuurlijk mensen zaken laten vergeten. Als hij alles kon blocken hadden ze Eden ook niet nodig om Sylar te pakken.
Waarom androids in de mix gooien als het verhaal al ingewikkeld genoeg is met al die verschillende powers?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:05 schreef wonderer het volgende:
Mijn vent maakte de opmerking dat Bennett misschien niet eens menselijk is, maar een android. Vandaar dat ie geen gedachten heeft en Eden geen vat op hem had.
Maar ik ben even vergeten of de haitiaan dat effect ook niet had op iemand anders.
We hadden net Star Trek zitten kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:07 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom androids in de mix gooien als het verhaal al ingewikkeld genoeg is met al die verschillende powers?![]()
Dat was ik helemaal vergeten jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Naast die irritante flashapplicatie om de Graphic Novels te bekijken, staan de Graphic Novels ook als PDF file op de NBC site: nu hoef je dus niet telkens jpg'jes online te zetten, zonde van de moeite en jouw bandbreedteDaarnaast leest het een stuk prettiger!
- LINKS -
Handig voor in de OP, dacht ik zo!![]()
NEE...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef Jelminho het volgende:
Linderman --> Hiro's dad ?
Zoals ik een aantal post terug heb gepost (was een spoiler post), wordt er in aflevering 17 uitgelegd hoe dat komt, hoe Claire precies is terechtgekomen bij HRG.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, volgens betrouwbare bronnen wordt het een big shocker!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef Jivis het volgende:
Ongelofelijk vet weer. Ben benieuwd wie Claire's pa is...
En dat is? Ik heb niets gezien...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef J0sT het volgende:
De pa van Hiro (al dan niet Linderman) ook.
Het is nu natuurlijk de vraag wie de vader van Claire is, zoals ik hierboven al zei, volgens ingewijden is het een big shocker, dat is tenminste wat me werd verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef s0k het volgende:
misscnien is hiro's pa linderman niet, en is linderman claire's pa
Ik heb trouwens ook sterk het vermoeden dat claire's adoptie ma ook zwaar mental-modified is door de haitian. als je ziet hoe naief en simpel en obsessed ze is door d'r hond, kan je dat echt niet natuurlijk noemen. en dit zou perfect passen in het plaatje van HRG om zijn eigen 'familie' te hebben met een hero erin als studieobject. als je dan door redeneert, zou je ook niet uitsluiten dat het broertje ook gaven heeft.
Ja dat klopt, maar gezien dat de moeder van Claire (die met dat shit hond) niet de biologische moeder is, dan is het ook logisch, dat haar broertje niet "gifted" is. Haar broertje is niet haar biologische broertje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:25 schreef s0k het volgende:
het is toch geen verplichting dat je ouders gifted zijn om zelf gifted te geraken? wel een voordeel, maar geen verplichting lijkt me. zou een beetje krom zijn gezien de evolutieleer etc.
Ben ik de enige die dit doorhad? Dat hij in die droom ontplofte doordat er een heleboel heroes om hem heen stonden, en zijn spons-capiciteit hem te veel werd?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:04 schreef Geqxon het volgende:
Ook wel tof dat we weten waarom Peter in zijn droom dus ontploft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |